gosc_bc7f8
2013-09-03 23:58
gosc_de349: BA uznało, że na 4 klasy 787-8 jest za mały, więc są trzy klasy: business, premium economy i economy. Identycznie mieli w swoich 767 przeznaczonych na loty long haul.
gosc_a108f
2013-09-03 23:56
BA między LHR a EDI uruchamia paręnaście połączeń dziennie - zamiana 3 A320tek na 2 B767 zwalnia jeden slot i można otworzyć połaczenie do Austin.
gosc_b73ce
2013-09-03 23:55
piotrek737: za bardzo szaleć nie mogą, bo utrzymali praktycznie większość połączeń oferowanych przez bmi. a na trasach, gdzie latało i BA i bmi wprowadzili większe samoloty (np. do Edynburga i Glasgow z LHR latają boeingami 767...) co pozwoliło im bardziej sensownie użyć sloty.
gosc_de349
2013-09-03 21:21
Ciekawe, że na B787 tej linii najwyższą klasą jest biznes, a nie first. Może to to samo, tylko inaczej się nazywa, ale jeśli tak, to byłoby mylące, bo na całym świecie przyjęły się już standardy i ludzie mają utrwalone skojarzenia z nazwami klas: pierwsza, biznes, ekonomiczna.
piotrek737
2013-09-03 21:03
gosc_2eac5: Jak sie przejęło swego czasu całe linie bmi to dlaczego ma nie być ;) Po zakończeniu transakcji IAG zyskał 56 slotów... Owszem częścią się podzielili np. z Virgin Atlantic, który przejął je pod marką Little Red, a dwa wynajęli dla Transaero, ale reszta jest ich więc można jeszcze szaleć ;)
gosc_2eac5
2013-09-03 20:51
to na LHR sa jeszcze sloty?