ksiazke przeczytalem... ciekawie sie czyta, ale troche "baboli" tez mozna znalezc. Wg autora zalozycielem Ryanaira jest ... MOL :)
a mi się wydaje, że (przynajmniej na trasach krótkodystansowych) najbardziej decydujący jest brak / obecność szybkich kolei TGV albo dobrych autostrad
Serwis pokładowy oraz typ samolotu tez ma znaczenie przy wyborze danej linii
A ten rozdział akurat już przeczytałem. Chociaż książkę zacząłem czytać od końca. :o)
aarrkkoo
2011-08-04 16:46
hmmm...PAXIS nie pokazuje danych z Amadeusa, czyli najwiekszego systemu rezerwacyjnego (przynajmniej w Europie), i to juz od chyba ponad 2-ch lat... W PAXIS (ktoty udostepnia IATA) znajduja sie dane ilu pasazerow przemiescilo sie miedzy dwoma miastami, ale sa to tylko dane szacowane przez lotniska. Nie wiedac niestety ilu pasazerow polecialo dana linia na danej trasie, tak jak to bylo kiedys...albo nie mozna tez sprawdzic na jakie kierunki i jaka linia lotnicza sprzedaje loty dane biuro podrozy. Dobre czasy z PAXIS dawno sie skonczyly :-/
broker - zapomniano dodac na koncu "artkulu" ... CDN....
kiedy kolejny rozdzial? :)
Nie po to kupowałem książkę, żeby czytać to samo tutaj za darmo.. :-/
b747400er
2011-08-04 15:50
Swietnie spisane w kilku slowach;-) A odczucie usmiechania sie pod wasem, ktore opisuje Prezes znam bardzo dobrze. Ponad to wszystko co Prezes tu napisal nowe polaczenie trzeba jeszcze wkomponowac w pozostala czesc siatki, a latajace na nim samoloty w rotacje floty (bez zbednych dziur i kosztownych dolotow). I w sumie jest to bardzo skomplikowana ukladanka, ale daje przeogromna satysfakcje kiedy dojdzie sie do optymalnego rozwiazania. Super robota;-)