Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
antypilot
2011-08-08 09:11
Aynis, Eindhoven jest już w sprzedaży na zimę z Ktw, 4 razy w tygodniu.
mietek: Poniedziałek godz. 14:00
Znacie. Nawet chyba się wybiorę. :o)
humbak: Znacie termin tej konferencji?
"W imieniu linii lotniczych Wizz Air oraz Lotniska Chopina w Warszawie zapraszamy na spotkanie prasowe, na którym ogłosimy dalszy rozwój bazy Wizz Air w Warszawie. Na konferencji podsumujemy również 7 lat obecności Wizz Air na warszawskim lotnisku."
albo o zwoju :) kierunek -> Modlin
Będzie w Warszawie, będzie o podsumowaniu działań na warszawskim lotnisku i o rozwoju na nim.
aynis: Wiadomo coś więcej o tej konferencji Wizz'a?
To zwiększenie częstotliwości to raczej nie przyniesie w KTW jakiś wzrostów. Będzie to kosztem np. zawieszonego na jesień i zimę Burgas. Liczba połączeń nie wzrośnie, utrzyma się na podobnym jak teraz poziomie, no chyba że wstawią wam dodatkowy samolot.
Gdańsk zyskuje trzy połączenia: Eindhoven, Poprad i Sztokholm. Co prawda kasują Alicante oraz Dusseldorf. Ale to przecież jeszcze nie koniec nowości :) Już niedługo konferencja Wizz Air ;)
antypilot
2011-08-03 15:01
Czarterów w zimie w Katowicach też będzie sporo. A jeśli chodzi o ruch regularny, to od listopada zacznie on rosnąć - są 2 nowe trasy FR, i W6 zwiększa częstotliwości na paru trasach np do DTM. Także nawet w okresie zimowym liczba pasażerów w obu portach powinna być podobna, no może z lekką przewagą Gdańska.
voyageur
2011-08-03 14:40
tylko, że ruch czarterowy powoli będzie się zmniejszać, co szczególnie odczują Katowice. Połączenia regularne w sezonie zimowym też są wyrzucane z rozkładu jednak nie na taką skalę jak czartery. A GDN stale się rozwija... i jak nie w tym to w przyszłym roku pokona KTW.
kuba-gda
2011-08-03 13:14
Napewno nikt nie odbierze KTW miana stolicy regionalnej w kategorii CZARTERY. Dla GDN to i tak nie ma większej różnicy, który będzie w kraju. Ważne, że przybywają nowe regularne kierunki np Arlanda, Poprad i jak narazie dużo mniej okrojony rozkład zimowy niż rok temu.
Każdy liczy na swoją korzyść. Zobaczymy, jak wyjdzie podsumowanie roczne. Ale różnica między GDN a KTW raczej będzie się z każdym miesiącem/rokiem zmniejszać.
antypilot
2011-08-03 12:14
Wychodzi mi trochę inaczej. Po 3 kwartałach Katowice będą miały ok 150 tys więcej pasażerów niż Gdańsk, a na koniec roku będzie ok. 100 tys więcej. Ale oczywiście pozyjemy zobaczymy.
kuba-gda
2011-08-03 12:01
po 8 miesiacach KTW mają więcej od GDN o ponad 17 tys. (w ubiegłym roku ok. 81 tys.). Różnica na koniec 2010 wynosiła ok. 170 tys. Biorąc pod uwagę dużą dynamikę wzrostu ruchu regularnego w GDN oraz spadki w KTW to na koniec roku może być remis 2,5 mln do 2,5 mln. No może ze wskazaniem na KTW (~do 30tys. ma plus).
antypilot
2011-08-03 11:20
Wynik dobry, ale tym samym Gdańsk spada z podium, tak jak przewidywałem kilka miesięcy temu.