Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@michaleb(e), "chyba " jako przypuszczenie ilości, w przewieństwie "ma 2 " co jest stwierdzeniem faktycznej ilości kierunków:p
michaleb, to IB "ma tylko" 2 kierunki czy w rzeczywistości jeden kierunek z LHR? zdecyduj się :D
marqoos_pl
2011-08-08 00:48
Są to równie mało znaczące kierunki przesiadkowe dla BA co WAW, więc wcale się nie dziwię. Jest odpowiedni ruch p2p, ale nie ma przesiadkowego, więc nie ma co zajmować na nie miejsca na T5. Tam się mogą skupić na bardziej dochodowych trasach. Prawdopodobnie na miejsce tych usuniętych z T5 pojawią się dodatkowe loty na obowiązujących trasach obsługiwanych z T5. Poza tym, T3 od T5 nie jest oddalony o 2 dni drogi wołami, więc nie bardzo rozumiem, o co cała ta afera jest. Dla rynku polskiego BA nigdy nie był najważniejszym graczem, a często było to spowodowane zwykłym lękiem przed przesiadką na LHR. Stąd też prawdopodobnie decyzja BA o zmniejszeniu liczby lotów do dwóch i zmianie na T3. Polska nie jest kluczowym rynkiem dla BA i nie ma się co pieklić na takie decyzje!
flybeku policzyłeś ( policzysz?) to jest to 7 czy chyba ?
marqoosie ale oni jeszcze przenoszą inne 4 kierunki
michaleb, jakbyś bardzo uważnie ( i może ze zrozumieniem) przeczytał to co napisałem to być może nie napisałbyś tego co napisałeś. No i mam pytanie...gdzie ten drugi kierunek IB z LHR?
marqoos_pl
2011-08-07 23:12
Jak na razie integracja BA i IB jest dużo bardziej zaawansowana niż KL i AF. Wszystkie ich taryfy są możliwe do skombinowania oraz obowiązują ich chyba już obecnie dokładnie takie same warunki przewozu. Jeszcze mają trochę problemów z integracją lotów BA z code-share IB z VY (Vueling).
marqoos_pl
2011-08-07 23:08
Do Madrytu BA ma 5 lotów, IB 8 dziennie. Do BCN BA ma 8 lotów dziennie. Jest to zrozumiałe, że te 23 loty to zdecydowanie więcej pasażerów niż marne 3 do WAW. Całkowicie zrozumiałą jest więc dezyzja o przeniesieniu ich do T5. Polska nigdy nie była dla BA priorytetowym rynkiem, stąd też nie można oczekiwać, że BA będzie od razu wszystkim nadskakiwał ile się da. Dla nich polski rynek nie jest na tyle bogaty (i skłonny wydawać pieniądze), żeby inwestować w więcej połączeń czy szybkie transfery. Ruch biznesowy na trasie PL-UK jest point-to-point i na to wystarczy T3. Dodatkowo, BA zarabia duże pieniądze na pasażerach podróżujących do Hiszpanii do swoich domów na wybrzeżu, więc ważne są przesiadki na loty wewnątrzne BA i IB (np. EDI-LHR-BCN czy AGP-MAD-LHR). To są często klienci, którzy płacą stosunkowo wysokie ceny tylko i wyłącznie dlatego, że "Od zawsze latają BA".
usuniety
2011-08-07 22:59
biorąc pod uwagę cs'y to do WAW lata CO, UA, NH, AC i wiele innych. To się nie liczy. Do BCN lata BA. Ale powoli chyba zaczynamy odchodzic od tematu ;)
flybe naliczyłem 8 razy MAD i to wszystko a BCN to BA
@jsg, no to w takim razie IB lata do SIN z LHR ( cs z BA);).
@jsg, BCN to BA lata:) IB via MAD;p
@michaleb, policzyłeś ( policzysz?). Samego MAD jest chyba 7x dziennie IB.:))
IB ma tylko 2 kierunki z Heathrow a BA przeniesie aż 5 na T3. Ile lotów dziennie wykonuje IB z Heathrow a ile BA na tych 5 trasach?
4techu to co napisałeś z logika niema nic wspólnego. Według Ciebie z WAW i innych kierunków które zostaną przeniesione nie ma transferu, w tym tkwi ta Twoja logika ?
tinek: ależ oczywiście, że to są dwie różne linie, gdyby była jedna to samoloty IB przemalowanoby na BA, owszem należą do jednego holdingu ale operują jako dwie odzielne linie lotnicze, podobnie jak AF i KLM.
humbak: ale co brak slotów ma wspólnego z zamianą terminali, przecież to tylko zamiana, nie spowoduje ani rozmnożenia, ani zmniejszenia slotów dla BA. Rejsów jest fizycznie tyle samo tylko zamieniają się teminalami, miejsc pod terminalem jeżeli chodzi o T5 jest również wystarczająco dużo.
Odpowiedź jest prosta: IB jest ważniejsza dla BA, niż rejsy BA do Europy Wschodniej. A BA brakuje slotów, jak i "miejsca pod terminalem" (by 4tech).
tinek: Mylisz się, BA i IB to nie są dwie inne linie lotnicze. Co najwyżej dwie różne marki tej samej spółki, jak, dajmy na to, stacje paliw Orlen i Bliska.