Co się tutaj dziwić LS, czyli nasz firma stawia na minimum kosztów ( czytaj - ludzi) i maksimum wysiłku. Tak jest w KRK Widać w WAW również, skoro doszło do tego wypadku. Wiem co mówię. W KRK też dojdzie, kwestia czasu. Szefowa krakowskiego oddziału to smarkula bez doświadczenia, dla której nawet widok marszałka pod samolotem był dużym odkryciem i powodem do zadawania kompletnie lamerskich pytanek. O tym, ze nie rozróżnia sprzętu płytowego to już nawet szkoda wspominać...Ma jakieś 25 lat. Czy powodzenia z takim agentem handlinogwym, będzie ono potrzebne Eurolot-owi.
SP-LFA przechodzil w EXT przeglad. Wyglada na to ze ELO podpisal umowe na serwisowanie z Flybe Aviation Services
wiem wiem:) tylko nie wiem co on robił na EXT :)
piotrek737
2011-07-29 22:03
z ATRów to na radarze ujżysz tylko LFF :P reszta tylko na dataflight się melduje ;)
piotrek737
2011-07-29 21:46
już lata ;) Tzn od 15 minut leci z powrotem do kraju :P
zobacz link
piotrek737
2011-07-29 20:35
Jak widać poniżej lata ;)
zobacz link
a co z SPEDF ktory przylecial do KTW w poniedzialek bez osłony lewego silnika:) lata juz?
antyoszolom: o to dobra wiadomość, nie wiedziałem, że już części w drodze.
antyoszolom
2011-07-28 22:14
@dareck: A kto ma podliczyć straty jak nie Eurolot? @Bison: Tylko producent już się wypowiedział, że samolot na pewno nie zostanie skasowany i nadaje się do remontu nawet już części zostały do niego zamówione ;)
Usterka może być nienaprawialna, największe obawy są z dźwigarami skrzydeł. Jeśli są ruszone trzeba będzie mierzyć samolot. Producent będzie miał tu ostateczne zdanie, jak z resztą zawsze w takich wypadkach. Straty powypadkowe to nie tylko naprawa samolotu. W tym czasie samolot powinien zarabiać pieniądze. Odszkodowanie nie wypłaci ubezpieczenie od ręki, na pewno przejdzie to przez sąd. Czyli potrwa to długo, bo prawnicy będą chcieli przy tym zarobić.
Czyżby Eurolot miał zamiar płacić z własnej kieszeni, skoro liczy straty? Co z ubezpieczeniem?
A da się to naprawić w ogóle?