pcharasz
2011-08-09 22:10
Dokładnie tak jak mówisz, pamiętam jak jeszcze nie tak dawno zbanowano ją w Europie, były problemy finansowe, a teraz chyba jako jedyna linia z Indonezji, może oprócz Indonesia Air Asia, przynosi zyski. Więc gdy po raz pierwszy ogłoszono plany, zanim poprawa została zauważalna i przyjęto Garudę do IATA, ciężko było w to uwierzyć :)
marqoos_pl
2011-08-09 20:01
pcharasz - teraz mają 4* - czyli tyle, co BA, AF, EK, EY, LH, OS, NZ, QF, TG... I jedną więcej niż LO. A jeszcze nie tak dawno temu nie mogli latać do Europy i USA ze względu na stan bezpieczeństwa.
marqoos_pl
2011-08-09 19:59
Garuda Indonesia to jest linia, o której jeszcze dużo usłyszymy. Od "latającego trupa" jeszcze zaledwie kilka lat temu do nowoczesnej, dobrze zarządzanej linii się udało jej dojść. Teraz powoli odbudowuje swoje zagraniczne rynki oraz kontrakty partnerskie. Prawie bankrut z koszmarną opinią zdołał się podnieść i jak tak dalej pójdzie, to będzie to znów "poważna linia lotnicza" za kilka lat. Właśnie modernizacja floty, zmiany procedur (i przestrzeganie ich!) to kluczowe punkty tego planu. Ciekawy krótki spot przygotowało BBC jakiś czas temu...
zobacz link
pcharasz
2011-08-09 18:23
Kiedy Garuda ogłosiła, że do 2015 roku chce dostać 5 gwiazdek od SkyTrax, miałem spore wątpliwości, ale z ostatnimi zmianami i coraz śmielszymi zamówieniami floty są na to duże szanse :)