Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Podejrzewam, że może być tez tak, że dla zaoszczędzenia ludzie z POZ latają SZZ-OSL, zamiast POZ-TRF. Z TRF jest koszmarnie drogi dojazd do Oslo w porównaniu z dojazdem z POZ do SZZ. A poza tym wszystko zależy dokąd pasażer chce dojechać. OSL i TRF są w zupełnie innych miejscach i zbierają inne strumienie paxów.
ktgraczu: Norwegian tez ma haracze za płatność. A przynajmniej miał w zeszłym roku. Zmienili?
Jestem ciekawy kto lata do Oslo.
Jak wlepiam z worda, to nie chcą się pojawić :/ Generalnie rozkład uważam za dobry, loty w ciągu dnia, tylko jedno RYG jest o 21:30 z powrotem pod Oslo.
Czyli tak, kilka osób POZ lata z SZZ do OSL mając z POZ lot na TRF, tych kilku ma też kilku innych znajomych a ci mają kolejnych kilku znajomych i wszyscy latają z SZZ a nie z POZ podnosząc LF DY w SZZ. Tylko przyklasnąc, ale kto wtedy lata z POZ na TRF?
michaleb(e) kula w plot? A to ciekawe i co to jest plot? ( chyba że miał być płot?).
4tech , proszę załącz myślenie, kilka osób to zna raf ale przecież latają tez ludzie których on nie zna, a to już daje niewiadomy %. Ostatnia część Twojego postu to kula w plot .
Widzisz michaleb(e), od 3 do 9 czyli gdyby przyjąć te kilka osób ( od 3 do 9 przypominam) to faktycznie mają duży wpływ na LF samolotów DY odlatujących z lotniska w Szczecinie ( Goleniowie). Po kropce nowe zdanie rozpoczynamy od wielkiej litery ( to odniesienie do jednego z Twoich postów). Wstyd michaleb(e), wstyd :-)
4techu, w którymś z Twych postów pouczałeś mnie z gramatyki a stawiasz kropkę po wg ;-),wstyd. Kilka oznacza od 3 do 9 .
michaleb, a ile wg. Ciebie oznacza "kilka"?
kilifi - gdzieś czytałem że ten podatek ma się zmniejszać, aby za 2 lata wogóle zniknąć. Niemcy odczuli, że przez niego zaczęły rozwijać się sąsiednie przygraniczne lotniska kosztem swoich. Mądry niemiec po szkodzie :)
A co do FR i W6, to ryanek stara się podkraść im łakome kąski, do których lata się cały rok. Najgorzej widzę Thorp, no ale to moje subiektyne odczucie. Pewnie w to miejsce pojawi się CRL albo EIN, ale w tych sytuacjach porty te będą głównie służyły jako porty przesiadkowe. Jeśli W6 chce się rozwijać (mają przecież jeszcze zamówionych kilkadziesiąt A320), to muszą wzbogacić siatkę połączeń o typowo zachodnie destynacje. Nie da się w nieskończoność rozwijać połączeń ze wschodu Europy na zachód. Muszą być destynacje w krajach starej UE, bo grozi im powolne wycofywanie się z rynku.
Przecież tylko jedno połączenie do Barcelony się powtarza a reszta to "nowe" kierunki
raf wyraźnie napisał ze zna kilka osób z Poznania które do Oslo latały ze Szczecina, czyli teoretycznie możemy założyć ze te osoby zaczną latać z Poznania. Nie wiem jak to jest % ale może lecz nie musi mieć wpływ na połączenie w Szczecinie
Malin-nie mamy sie czemu dziwic brakiem polaczen miedzy Niemcami i Polska, to oczywiste-" Podatek " w wyskosci 8 EUR!!!
Moze cos sie zmieni od sezonu letniego ale na chwile obecna jest bardzo nieciekawie. :-(
@raf, konkurencja dla SZZ? Żadna. Większość stoczniowców/rybaków/marynarzy mieszka na wybrzeżu a nie w głębi kraju. Pracownicy szybów wiertniczych czy tez budowlańcy nie są "liczna" grupa docelową. Bardziej obawialbym się o połączenie via W6 z POZ niż o przyszłość DY w SZZ. Oczywiście żaden przytyk do Ciebie tylko luźny komentarz.
znam kilka osób z Poznania które latały do Oslo ze Szczecina norwegianem, nie wiem jak sobie poradzi połączenie Szczecin - oslo, przy takiej konkurencji Poznania
adamlubin: a co to za nowość, DYzio zawsze ma takie ceny (w promocji nie schodzi poniżej 99zł one-way), bagaż tańszy niż w EasyJet, brak płatności za płatność, no i 'prorodzinne' opłaty dla dzieci. Większość ludzi i tak kupi bilet w Ryanair czy Wizzair (cena podstawowa: 20-30-60zł plus 3x tyle za dodatki hehee), bo Norwegian prawie nie istnieje w świadomości mas ;)
adamlubin
2011-07-26 21:33
No prosze zerkam jak tam ceny w norwegian 159 i 161zł lodcinki i coż dalej bagaż 30zł -tanio, niemowle 10zł i 0zł tanio . Jesli takie ceny beda na dłużej to i FR i Wizz beda mieli cienko. Ciekawe co otworza przed euro2012 nowego może Portugalia do PL,
pepe, te norwegianowe przesiadki są tak drogie, że SAS często wychodzi taniej. :P