Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2011-07-30 17:07
są aż dwie tanie linie na Okęciu. Choć fakt faktem, że Norwegian (DY) się wycofuje co zostawi port z jedną linią. Tłoków jestem raczej pewien, że nie będzie ponieważ do czasu Euro DY już nie będzie obecne w Warszawie a W6 pójdzie na Modlin. Kolejki teraz są w nowej części głównie przy odprawach czarterów, kiedy to wszyscy stoją w kolejce na ponad 2h przed odlotem
michalebe, aż całe dwa są, zatem skoro "sporo", to cały jeden powinien na Modlin. :o))))
voyageur a ile tych przewoźników LCC masz na Okęciu?
voyageur
2011-07-28 14:29
Sporo przewoźników low-cost wyprowadzi się z Okęcia po otwarciu lotniska w Modlinie. @rafalpd: sporo czarterów jest obecnie odprawianych w strefach C,D i E.
DYzio i czesc czartow pewno tez zrobi wypad do modlina... BTW czy Modlin w koncu sie dorobil kodu IATA? I chyba za pol roku to jeszcze hilac nie bedzie...
mietq: Aerofłot, Norwegian, czartery.
Fakt, nie powinno być tak źle, Wizz do Modlina za pół roku, więc tylko AF/KLM/Alitalia i coś jeszcze?
Ciekawe, na czym będzie polegał remont T1, że ma to potrwać aż 3 lata? Na mój gust wystarczyłoby co najwyżej wymienić kafelki, odmalować i byłoby git - to całkiem ładny terminal. O tłok w T2 też bym się nie martwił; poza strefą LOT-owską nawet w godzinach szczytu jest dość luźno i nie wszystkie stanowiska odprawy są używane. A wszystkich bramek security otwartych chyba nigdy nie widziałem.
prezesik
2011-07-27 22:34
Poza tym - za rok Wizz zapewne przeniesie się do Modlina, więc może się okazać, że żadnego tłoku nie będzie.
Ieży, już bez przesady z tym upchaniem i tłokiem. Sporo stanowisk odpraw w strefach CDE jest pustych. Te kilka, które maja AF/KL/SU oraz LCC w strefach AB nie doda takiego tłoku. A wolisz nadal AB w buraczkowym anturażu?
ieży, jak już tak wszystkim wytykasz tutaj błędy, to "przez półtorej roku" jest błędną formą.
b747400er
2011-07-27 21:19
masaj: wiadomo o tym nie od dawna. T2 byl tu potrzebny od 5 lat... Ale nikt sie nie kwapil go zbudowac w terminie. Gdyby zostal zbudowany kilka lat temu, Okecie w pelnym rozkwicie (przebudowany T1 T2) sluzyloby nam ok 10-15 lat, a tak jak tylko skoncza przebudowy za 3 lata to T1/T2 bedzie mozna zamknac juz po 5 latach, bo potrzebne bedzie juz wtedy nowe lotnisko.
Znowu tlok???!!! Zanim skoncza sie remonty to przyjdzie powoli czas na zamkniecie Okecia...
Autokorekta : nie 1,5 roku tylko 3 lata.
Z jednej strony dobra wiadomość ale z drugiej jak wszystkie odprawy upchną w T2 to przez półtorej roku będzie niezły tłok. No i można się spodziewać większych kolejek na bramkach security.