Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jak się czyta " takie brednie" to można albo dostać rozstroju żołądka albo umrzeć ze śmiechu.
b747400er
2011-07-13 16:30
Mietek/Tomic: wykorzystanie rekawow/bramek w WAW jest dosc charakterystyczne dla portow bedacych wezlami/wezelkami: w tzw. fali wykorzystane sa wszystkie, a potem w wiekszosci wszystkie pustoszeja. Tak sie sklada, ze godziny operacji obcych w WAW tez sie ze soba w wiekszosci pokrywaja i tworza cos na ksztalt fali przylotowo/odlotowej. W niektorych porach pokrywa sie ona tez z fala LOTu.
w linku viajero jako jedno z możliwych połączeń wspomniany jest Wiedeń, który - pozostając oczywiście w sferze marzeń - byłby moim zdaniem dla Lublina destynacją dużo sensowniejszą niż odległy MUC czy FRA. Poza tym Austrian "lubi" latać do okolicznych portów, np. Lwów, Koszyce, Kraków, kilka rumuńskich. Szkoda tylko, że ich siatka amerykańska jest taka słabiutka (czytaj: brak polskiego Chicago).
mietek: pirs południowy to zdaje się tylko dodatkowe bramki/rękawy; a odprawa i kontrola bezpieczeństwa pozostanie bez zmian. Nie chce mi się liczyć, ale strzelałbym, że po odliczeniu charterów i tanich linii, na jedną bramkę będzie przypadać co najwyżej ze trzy rejsy dziennie.
tomic: no nie wiem, ja ostatnio pare razy leciałem z WAW i są takie pory dnia, że do check-in albo security stoi się z 30 minut. Ja oczywiście nie stałem, bo walnąłem sobie self-check in, ale około południa na prawdę jest tłok czasem. A do Modlina to pewnie wszystkie czartery nie uciekną.
Kto nie ryzykuje, nie pije szampana!
zobacz link
Polecam do przeczytania:
zobacz link
mietek: Całkiem pusto może nie będzie, bo by zadowolić właścicieli sklepów i usług rozciągną ruch na wszystkie bramki, ale z każdej będzie zaledwie parę odlotów dziennie. Obecnie, mimo nieczynnego pirsu centralnego nie wiem w jakich godzinach można by zaobserwować tłok czy brak wolnych bramek, a co dopiero będzie jeśli chartery i tanie linie uciekną do Modlina. that: tak na poważnie to myślę, że na początku nie będzie żadnego salonika i jeśli pojawi się jakiś przewoźnik tradycyjny, to będą rozdawać vouchery do wykorzystania w sklepie/barze.
that: usczypliwe;-) Ale podoba mi się;-) tomic: nie wiem jak będzie z nowym terminalem we WRO ale pirs południowy w WAW na pewno nie będzie świecił pustkami.
Ciekawe, czy bedzie miejsce aby salonik biznesowy LH zmiescic...
nederland
2011-07-13 12:29
bardzo smutna wiadomość. bardzo
No i oczywiście pas o połowę krótszy :)
Czy mam rozumiec, ze rejsow Lufthansy tez bedzie o polowe mniej?
Bardzo dobrze, że uda się przynajmniej tę inwestycję utrzymać w rozsądnych rozmiarach. Szkoda, że na okrojenie innych megalomańskich budów np. nowego terminala we Wrocławiu czy pirsu południowego na Okęciu jest już za późno i one będą świecić pustkami przez kilka lat.
marqoos_pl
2011-07-12 20:31
A te bezpośrednie samoloty z Sydney będą latać tylko w jedną stronę... :P
kolejny raz, brak profesjonalizmu :/
katowiczan
2011-07-12 16:14
Ciekawe czy w ogóle powstanie.. i po co.