Pomijając dostęp do tamtejszego paliwa i ulgi podatkowe firm zarejestrowanych w UAE, raczej chodzi o mało ekonomiczne latanie samolotem (nie mówiąc o długości lotu w warunkach typowych dla polskich czarterów np. do PUJ, MBA, CMB) zatankowanym "pod korek". Ideałem dla LCC jest latanie B737 lub A320 na trasach do 2h lotu, gdy tankuje tylko ułamek pojemności zbiorników :)
Dlaczego miałby nie mieć? No jeżeli na przykład miałby za małe zbiorniki paliwa... ;)
a dlaczego miałby nie mieć? To ten sam dystans (4100km), co WAW-TFS i tylko dla starych B737 jest to trochę za bogato. Co więcej teoretycznie zasięgu starczy na lot DXB-BKK, ale w pierwszej kolejności chcieli by latać do KUL lub SIN, ale tam to już tylko (chyba) modele o wydłużonym zasięgu, czyli B737-700 i fr odpowiednik A319
chyba tutaj było porównanie Polski z Rosją. Ktoś wie, że maszyny flyDubai (737) mają wystarczający zasięg żeby latać do W-wy?
błagam, nie porównuj Polandu do Junajted Arab Emirejts, to jak porównywanie układów rozrodczych kobiety i mężczyzny, nie da się po prostu!