voyageur
2011-07-06 13:53
nie do końca, jest to jeden z aspektów które trzeba brać pod uwagę ;-)
usuniety
2011-07-06 00:52
@voyageur, mam nadzieję, że z tym tłumaczeniem się "komuną" to tylko żartujesz.
voyageur
2011-07-05 16:22
@kitsune: nie lubię powracać do historii ani jej wiązać z teraźniejszością, ale Finlandia nie był pod "zaborem dwudziestego wieku". I to właśnie tu należy szukać przyczyn takiego właśnie rozwoju LOT-u a nie innego. Szczerze mówiąc nasz narodowy przewoźnik i tak bardzo dobrze sobie poradził. Bo biorąc pod uwagę historię naszego kraju możemy go porównać co najwyżej do linii Belavia. Więc może dajmy Polsce czas ;) Bo Polska Jest Najważniejsza! ;-))
b747400er
2011-07-05 16:16
LOT jako jedyny przewoznik z Europy ma prawo latac do Shenzen. Wladze chinskie wydaja zgode dla wszystkich przewoznikow zagranicznych na wykonywanie rejsow regularnych do PEK i PVG, a w przypadku tzw. hubow regionalnych po jednym przewozniku z danego kontynentu (Europa, Ameryka) dostaje zgody na latanie do nich. LOTowi przypadl w udziale SZX - ma to swoje dobre strony, poniewaz to jedno z najszybciej rozwijajacych sie miast Chin, po drugie jest tuz obok HKG, a po trzecie tamtejszy przewoznik Shenzen Airlines (bedacy w Grupie Air China) niebawem wejdzie do Star Alliance i SZX stanie sie hubem Star Alliance.
usuniety
2011-07-05 16:08
Biorąc pod uwagę dynamikę rozwoju i wielkość można powiedzieć, że to Hong Kong jest tanią opcją na dostanie się do Shenzhen.
Finnair ma dobrze opracowaną strategię rozwoju, jest konsekwentny w kierunku, który obrał i idealnie wykorzystuje geograficzne położenie swojego hubu. Szkoda, że nasz narodowy przewoźnik nie wykazuje takiej konsekwencji.
voyageur
2011-07-05 16:07
LOT jednak ma jeszcze szansę zaistnieć na tym kierunku.
usuniety
2011-07-05 15:35
Shenzen byłoby strzałem w dziesiątkę, IMHO.
Wg. info z Wiki z Shenzhen nie mia połączeń do Europy.
Ale do Shenzhen to chyba już ktoś lata z Europy? Wydawało mi się, że padło tutaj jakieś inne miasto?
LOT chciałby latać do Shenzhen, które oprócz tego, że mieszka tam mnóstwo ludzi, to jeszcze jest tanią opcją na dostanie się do Hong Kongu.
voyageur
2011-07-05 13:25
To się nazywa ekspansja na Daleki Wschód ;-) Trzeba przyznać, żę Finnair jest jednym z gigantów europejskich na tych trasach. Przewoźnik nie ma zbyty okazałej floty dalekodystansowe, a jednak prowadzi szeroką ekspansję właśnie w tej dziedzinie.
To nie tam miał LOT przypadkiem latać na nowych B787?