Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@marqoos_pl
Prawo lotnicze Art. 87 1-3 reguluje co i jak powinien zrobić inwestor, natomiast Art. 211ust. 1 pkt. 4 określa jasno kary: "...podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do roku."
Niestety z doświadczenia wiem, że policja rozkłada ręce - kilka sytuacji w Gdańsku. Pytanie czy z braku wiedzy czy innych przyczyn.
bavok: ale przeciez w tym kierunku nie ma możliwosci wydłuzenia pasa
@domos, ILS jak ILS, ale o przedłużeniu pasa też można zapomnieć...
PINB nie wydaje żadnych pozwoleń na budowę, lecz jest tylko organem kontrolnym! Decyzje o pozwoleniu na budowę wydaje Starosta Powiatowy.
flybe: Obawiam się (moje własne przypuszczenia), że ponieważ hala jest budowana na podejściu do pasa 07, gdzie ILS-a na razie nie ma, to nikt w ogóle nie pomyślał, jak to może wpłynąć na jego działanie w przyszłości...
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
A ja mam inne pytanie.... Kto jest odpowiedzialny za wydanie zgody na budowę obiektu przemysłowego ( hali) w ciagu podejścia do lotniska? W przyszłości może dojść do zakłóceń w pracy ILS-a jeżeli ta hala będzie "stać" w osi pasa.
marqoos_pl
2011-07-04 19:45
Zastanawia mnie jednak, czy w takim wypadku Policja nie może interweniować, skoro takie urządzenie zagraża bezpieczeństwu? Skoro inwestor nie ma wymaganej zgody, to powinni go automatycznie ukarać i nakazać natychmiastowe usunięcie tego dźwigu. Czy ktoś wie, po czyjej stronie przepisy tutaj są?
statystyk
2011-07-04 19:41
piotrek737; najchętniej to bym Cie razem z zarządem Balic wrzucił do terminalu na pożarcie paxom ....
marqoos_pl
2011-07-04 19:40
*krakowairport*, *piotrek737* - dzięki za odpowiedzi. Nie wiedziałem. W takim razie jest to ewidentna wina inwestora i powinien za wszystkie straty z tym związane zapłacić. /// zjadło mi moją odpowiedź wcześniej
marqoos_pl
2011-07-04 19:39
*krakowairport*
piotrek737
2011-07-04 19:22
marqoos_pl: dostaliśmy pismo ULCu w tej sprawie, które mówi jasno, że prezes ULC nie wyraża zgody na ustawienie tego dźwigu. A oni jednak wystawili sobie go dzisiaj mając wszystko w poważaniu.
krakowairport
2011-07-04 19:19
marqoos_pl spotkanie z inwestorem odbyło się w czwartek, na piątek nie było żadnego zaproszenia. Przedstawiliśmy sposób wyjścia z tej sytuacji, ale inwestor zlekceważył prawo i rozpoczął prace pomimo braku zgody szefa ULC
marqoos_pl
2011-07-04 18:57
Zapominacie jeszcze o sarenkach biegających po pasie... A z różnych artykułów w necie wynika, że to najprawdopodbniej lotnisko jest temu współwinne, bo zupełnie olewało zaproszenia na spotkanie inwestora i nadzoru budowlanego. Pewno wymyślali trasy... Tędy do Varadero, tędy (bezpośrednio z przesiadką we Frankfurcie) do Moskwy, a tym korytarzem (nad kurnikiem) do Sydney... A tak poważnie, to zastanawia mnie, kto za to zapłaci. Mam tu na myśli zmiany rezerwacji, hotele, autokary, opłaty dla KTW itd. Lotnisko?
Własnie tego brakowało od dłuższego czasu na forum;))
piotrek737
2011-07-04 18:44
Jejku jak marudzicie ;) Pewnie autobusami ich do KTW przewieźli... Ja też bym mógł ze świata wiele pomyłek przedstawić no ale czy to coś da. To nie jest wina lotniska, a ogólnie polskiego braku koordynacji różnych instytucji!
paolo-79
2011-07-04 18:36
to ´´lotnisko´´to jest jakas pomylka. wspolczucia dla tysiaca (czy wiecej) pax, ktorzy nie odlecieli a ich samoloty odlecialy puste z KTW i WAW...
piotrek737
2011-07-04 18:18
statystyk: Ty to masz problemy :D aż nie wiem jak to nazwać ;)
statystyk
2011-07-04 17:16
Czemu mnie to nie dziwi? Kraków... jak nie mgły to dźwigi co jeszcze? Chyba to jedyne na świecie lotnisko z najwyższym współczynnikiem nie dolotow:) fajnie tam lecieć gorzej z lądowaniem...