Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Jeden rejs w tygodniu więcej to znowu nie takie wielkie zwiększenie częstotliwości ;-)
adamlubin
2011-06-12 15:12
Tak wiem wiem że LCC to nie tanie bilety... ale pewnie dla 99% pasażerów "tanie linie" to jednak lot kupiony za małe pieniądze- conajmniej choć troche tańszy niż bilet w liniach tzw "normalnych". A era biletów za 1zł to teraz w autobusach jest... :)
Skoro dyskutujecie o porównywaniu cen to przypomnę, że jakoś tak na początku roku FR ogłosił, że koniec z biletami po 10 zł. Słowa dotrzymali. W zeszłym roku do UK latałem FR a w tym LOTem bo cena albo jest podobna albo nawet niższa a komfort lepszy (i LHR zamiast STN).
marecki: 5 złotych gwiazdek.
humbak: wątpie , żeby przeciętnego paxa interesowała struktura taryf załadowana do systemu LO i FR. Dla niego istotne jest to, że w danych, interesujących go widełkach czasowych za bilet w LO zapłaci tyle i tyle a za bilet we FR tyle i tyle. A to że bardzo często ludzie za szajs płacą więcej niż u innych - pochwała dla przewoźnika wciskającego takie coś i zarazem pochwała głupoty kupujących ;)
adamlubinie: To są bzdurne porównania bowiem nie uwzględniają poziomu dostępności miejsc w danych taryfach porównywalnych. A jak już wcześniej pisano, LCC nie oznacza "niskich taryf", tylko "niskie koszty". Wewnętrzne. To jest podstawowy błąd, jaki ludzie robią, utożsamiając te dwa pojęcia ze sobą.
adamlubin
2011-06-12 06:41
Tak sobie sprawdziłem ceny FR: 22-27.09 646zł (1bagaż opłata za karte, bez ubezpieczenia) LOT: 635zł 21-26.09 Pewnie czasem jest taniej w tym LCC FR :) wiadomo ile więcej Kraków ma dopłacić FR za "promocje"
podobno to zwiekszenie polaczen jest zwiazane z planami zwiekszenia ilosci lotow z Rzymu do Europy Srodkowej i Wschodniej... Rozumiem, ze to wlasnie w ramach wlasnie tej akcji FR zamknal trase WRO-CIA... -.-
mlodyy1985
2011-06-10 10:11
@antypilot, tak zgadzam się, zbyt ,,piękne" żeby było prawdziwe-otwarcie u nas, dlatego stawiam a Bratysławę z tej części Europy. Ja tam nie będę płakał. Na Litwie powstała baza, bo tam padła narodowa linia lotnicza i port szukał na gwałt kogoś kto zapewni ruch lotniczy, dlatego sporo zapłacili za powstanie bazy.KRK czy inne miasto w Polsce nie powinno więc płacić extra za tworzenie bazy, bo Ryan jak zauważy, że opłaca się to zrobi to bez dopłat.Łaski bez.
Tak jak najpierw otworzyli bazę na Litwie.
antypilot
2011-06-10 09:45
Młodyy1985, nawet jeśli FR otworzy bazę we wschodniej Europie, to znając życie będzie to poza Polską...
Niedzielne rejsy będą się odbywały aż do końca sezonu letniego, czyli do końca października, kiedy zmieniają się rozkłady na zimowe.
rafalmatyja
2011-06-09 21:32
Tak, Piotrze zapomnieli napisac :D ale każdemu sie zdarza:D to tylko ludzie:d
mlodyy1985
2011-06-09 17:35
Jak nie otworzą świat się nie zawali, FR ma tam 40% rynku a wejście FR zazwyczaj oznacza osłabienie pozostałych przewoźników a inni raczej niechętnie wejdą do bazy FR, wolą już zwykły port z którego FR lata. Nie ma co dopłacać do tworzenia bazy, Kraków jest wystarczająco atrakcyjny. Dodam, że FR w tym roku będzie chciał we wschodniej części Europy otworzyć bazę-oki co KRK ma więcej połączeń od Bratysławy.
Ale to zwiększenie tylko na sezon, dlaczego redakcja o tym nie napisała?
antypilot
2011-06-09 14:41
A kiedy FR otworzy bazę w Krakowie?