Jet Air zawiesił działalność

Jet Air zawiesił działalność Linie lotnicze Jet Air zawiesiły swoją działalność. Ze zwięzłego komunikatu opublikowanego na stronie dowiadujemy się, że przewoźnik w dniu 30 maja 2011 roku zawiesił wykonywanie rozkładowych operacji lotniczych. Przewoźnik swoją działalność rozpoczął w 2001 roku. Swoją przygodę na polskim niebie Jet Air zaczął od realizacji rejsów dla PLL LOT. W 2007 roku, po...
02/06/2011 08:05   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
malin 2011-06-05 14:45   
malin - Profil malin
Ja też leciałem w zeszłym roku Poznań-Kraków, elegancko, 200 zł i godzinka byłem w Kraku. A możliwość wsadzenia nóg do otwartego kokpitu pilotów - bezcenna.
rafalpd 2011-06-03 13:46   
rafalpd - Profil rafalpd
@seep Primo przecietny Polak to w samolocie albo nie byl albo byl na wycieczce zagranicznej przez biuro podrozy, a do jakiegokolwiek latania musi sie przekonac (cena/czas). cena jest OK wiec to sie moze udac. A w kwestii cen na poziomie Germanwings na krajowkach to sa realne.. ale w przyszlosci jak bedzie wieksze zapotrzebowanie, ludzie sie naucza latac i AT5 zostanie najpierw zastapiony na poszczegolnych trasach przez AT7 a potem cos jeszcze wiekszego. Nie zdziwilbym sie jakby na trasie KRK-GDN za jakis czas lataly E170 lub nawet B737
mechanik59 2011-06-03 13:27   
mechanik59 - Profil mechanik59
zgadzam się z tobą seep02
seep02 2011-06-03 13:12   
seep02 - Profil seep02
aynis: przeciętny Polak nie pojedzie IC, tylko weźmie TLK za ~60zł... bo komfort jest na tak samo niskim poziomie, czas przejazdu prawie taki sam. Nie oszukujmy się, ale większość Polaków raczej do tej ceny będzie porównywać cenę za samolot. W Polsce przebicie miałyby bilety maksymalnie na poziomie lotów oferowanych przez Germanwings moim zdaniem. Co nie znaczy, że Eurolot nie ma szans na jakiś tam sukces, ale ceny jakie oferują nie spowodują, że Polacy zaczną latać po Polsce...
mechanik59 2011-06-03 13:09   
mechanik59 - Profil mechanik59
A z Raciborza przez Warszawe do Gdańska bilet w 2 kl. kosztuje 81zł.KRAKÓW jest bliżej Gdańska więc nie rozumię
aynis 2011-06-03 12:28   
aynis - Profil aynis
Biorąc pod uwagę obecną sytuację na kolei, połączenia regionalne mają jak najbardziej sens - 600 km z Gdańska do Krakowa w 10h? Przecież to ręce opadają.
rafalpd 2011-06-03 12:13   
rafalpd - Profil rafalpd
aynis - warto zauwazyc ze sa chetni nawet za wiecej niz 195 zl OW. na niektore terminy juz nie ma biletow po 195 a nawet i tych po 245 bo juz najnizsza cene economy sie pojawia 295. No i jedna obserwacja... KRK-GDN sprzedaje sie szybciej niz WRO-GDN. Nie zdziwie sie jak na KRK wstawia nieflugo 72-ke a na WRO pozostawia 42
aynis 2011-06-03 12:03   
aynis - Profil aynis
Bilet na ekspres w drugiej klasie z Gdańska do Krakowa kosztuje 134 PLN. W pierwszej - 177 PLN. Czas podróży 10h. To chyba 195 PLN samolotem w 90 min to nie jest dużo.
pengos 2011-06-03 11:54   
pengos - Profil pengos
Eurolot popełnia dokładnie te same błędy. Czyli wysokie ceny, małe samoloty i własna sprzedaż. Niestety kiepsko to wygląda :(
so-fly 2011-06-03 10:13   
so-fly - Profil so-fly
eurolot chyba nie do końca chce popełniać te same błędy i robić wszystko sam. Podobno wniosek o przyłączenie nowych lotów do Miles
motylek11 2011-06-02 23:06   
motylek11 - Profil motylek11
Oj łezka się w oku kręci. . . . .bo co prawda biznes Jet Airowi się nie udał i to szkoda bo zawsze dobrze im życzyłem uważając, że jest miejsce na taką linię na naszym rynku ale jest jeszcze coś więcej co miłośnikowi latania gra na duszy. Pamiętam kilka lat temu jak jeszcze latali dla LOT-u na tarsie KTW-WAW kiedy pierwszy raz leciałem ich Jetstreamem 32 a najbardziej płócienną zasłonkę oddzielającą kabinę pasażerską od kokpitu :) Jakiś czas potem leciałem z nimi już w ramach ich własnej działalności operacyjnej na trasie KRK-GDN. Latanie to przygoda : ) bo byle odrzutowcem to dzisiaj wszyscy latają a takimi fajnymi zabaweczkami już pewnie długo na regularnych tarsach nie będziemy mieli się okazji przelecieć :(
chmurka 2011-06-02 23:02   
chmurka - Profil chmurka
I tak jak Jurek wspomina, bardzo watpie w takie pomysly, jak forsuje teraz eurolot, zeby sie "uniezalezniac" marketingowo i wizualnie od innych. Sam pomysl niektorych tras typu KRA-GDA jest byc moze obiecujacy, ale jak tylko poznalem szczegoly, ze wszystko sami, to zwatpilem. Od razu ujrzalem wlasnie Jet-Air, cos pachnie mi te sama "polityka." Oby nie, ale trudno byc optymista.
chmurka 2011-06-02 22:54   
chmurka - Profil chmurka
orro:Ano tym ze ani istnial, ani nie istnial. Kibicuje " naszym"czyli trzymam kciuki za Yes, Enter, ze nie wspomne o Locie, wcale nie tesknie za Lufa, tylko wybacz, po tylu latach miotania sie po polskim niebie wte i wewte bez jakies planu rozwoju i w sumie efektow, ktore pewnie wynikaly ze slabych mozliwosci finansowych, tzreba bylo podjac juz dawno meska decyzje. Mezczyzne poznaje sie po tym jak konczy, ze tak powiem.
Oczywiscie nie mam nic przeciwko ludziom tam pracujacym, ale chodzilo mi to, ze los Jet Aira byl dawno przesadzony, przy tak trudnym rynku, gdzie nawet duzi gracze ledwie zipia i nie daja rady.
jurek 2011-06-02 22:34   
jurek - Profil jurek
lenka: mi też szkoda. Mile wspominam swój lot Jet Air WAW-KTW tą małą 'piepierdółką' ale to było jak Jet Air jeszcze wykonywał rejsy dla LOT. Potem usiłowali zwojować nie wiadomo co tak słabą flotą. Obawiam się, że Eurolot powtarza teraz ten sam błąd. Zamiast współpracy sili się na konkurencję. Własna sprzedaż biletów, brak programu lojalnościowego etc. Koniec może być niestety taki sam ....
orro 2011-06-02 22:23   
orro - Profil orro
Chmurka, pokazałaś/eś typowo polską życzliwość...cyt: "Nareszcie! Juz byla najwyzsza pora, zeby zniknal taki dziwolag." W czym Ci ten "dziwoląg" przeszkadzał? Ja zawsze kibicuje "naszym". Ty pewnie jednak wolisz żeby wszędzie nas Lufa woziła...szkoda...
that 2011-06-02 16:15   
that - Profil that
Oni faktycznie zdychali juz od paru lat... Ale spelnilo sie moje przeczucie, ze nigdy mi sie nie uda poleciec z nimi :/
lenka 2011-06-02 14:57   
lenka - Profil lenka
A mi tam żal...Tam pracowali przemili ludzie.Jeśli chodzi o utrzymanie się na rynku zdominowanym przez LOT to niestety taki był ich przewidywalny los...zbyt małe, kosztochłonne samoloty, słaba reklama (bo droga), ale i tak mam wrażenie, że dali z siebie wszystko...pozdrawiam wszystkich pracowników Jet Air i życzę powodzenia!!!
chmurka 2011-06-02 13:39   
chmurka - Profil chmurka
Nareszcie! Juz byla najwyzsza pora, zeby zniknal taki dziwolag.
aynis 2011-06-02 10:54   
aynis - Profil aynis
Trzeba było "Dać znać". Nie wysłali żadnej informacji prasowej o tym, że zawiesili działalność.
broker 2011-06-02 10:54   
broker - Profil broker
Wczoraj przeczytałem tego newsa na ich stronie i zastanawiałem się dlaczego jeszcze nie napisał o tym żaden portal.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy