Konflikt o paliwo na lotnisku Chopina

Konflikt o paliwo na lotnisku Chopina Petrolot broni monopolu na dostawę paliwa dla samolotów na warszawskim lotnisku Chopina. Spółka, w której 40 procent udziałów ma PLL LOT, a resztę PKN Orlen, oprotestowała decyzję środowiskową niezbędne do budowy bazy paliwowej konkurencyjnego Lotosu.Już w 2008 roku Komisja Europejska upomniała warszawskie lotnisko za to, że działa na nim tylko jeden dostawca paliwa....
18/05/2011 19:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gzukowski 2011-06-01 05:10   
gzukowski - Profil gzukowski
kolego wrord - niestety ale jest w tym pewien sens
mietek 2011-05-23 11:15   
mietek - Profil mietek
Ciekawie by to wyglądało jakby LOT zmienił dostawce z Pertolotu, którego jest współudziałowcem, na Lotos;-) A taki wniosek płynie z wypowiedzi rzecznika;-)
mlodyy1985 2011-05-20 08:43   
mlodyy1985 - Profil mlodyy1985
Bo leśne dziadki z PKN Orlen i LOTu muszą zarobić. W końcu jednak inne leśne dziadki z PPL zauważyły, że horrendalnie drogie paliwo odgania przewożników od nich(wybierają porty regionalne czy Pragę). Dlatego konkurencja nawet między leśnymi dziadkami jest dobra i służy nam:D
wroord 2011-05-19 15:10   
wroord - Profil wroord
Petrolot broni monopolu - przeciez wg wytycznych KE musi byc conajmniej 2-ch dostawcow. Jaki jest zatem sens przedluzania tego co i tak musi nastapic?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy