luuukasz17
2011-04-14 15:22
Ale żeby samolot stał aż 4h na lotnisku w Budapeszcie ? :o
lepiej żeby startował o tej 14:30, by się załapali na jakieś rejsy może, a tak to słąbo.
Wystarczy porównać co proponuje czysto turystycznie Prage, Budapeszt a Warszawe. Odpowiedz nasuwa się sama.
antypilot
2011-04-13 08:27
Nederland, po prostu taki mamy w Polsce mizerny rynek, ze żaden poważny przewoźnik z wyższej półki nie chce wejść do Polski.
pcharasz
2011-04-12 21:49
qbdel: Chodzi o to, że w WAW paliwo jest dość drogie, a przynajmniej tak się mówi. Jest nadzieja, że dywersyfikacja dostawców obniży ceny. Zresztą chyba EK kiedy zastanawiał się pomiędzy Pragą a WAW, wspomniał, że wybrał Pragę ze względu na tańsze paliwo.
tez nie pojmuje tego "przeoczania" WAW przez roznych przewoznikow. EK to juz chyba z 5 lat temu mowila, ze zaczna latac do naszego kraju i nic... a prawde mowiac nie wiem czy dywersifikacja dostawcow paliwa cos zmieni, bo chyba linie nie wybieraja swoich destynacji na podstawie tego kto gdzie dostarcza paliwo
nederland
2011-04-12 19:50
praga kijów budapeszt bukareszt sofia każdy coś long haul dostaje a waw ... masakra
rejsy wlasnie sa niezle dopasowane na przesiadki, bo duzo lotow QR (np do azji i afryki) wylatuje w nocy okolo 01.00-02.00
Spokojnie lmajchrowski, poczekajmy na dywersyfikacje dostawców paliwa i może coś się uda. A swoją drogą to rejsy tak troche słabo pasują na przesiadki przy lądowaniu o 23:45 w Doha.
lmajchrowski
2011-04-12 13:25
Brawo a WAW mamy przeciez loty do Vietnamu wiec po co nam innyc przewoznik takiej wielkosci Boze co kraj zeby tak sie nie starac przyciagac przewoznikow to trzeba mic dobrze placone