Ryanair musi założyć maila

Ryanair musi założyć maila Irlandzkie tanie linie lotnicze Ryanair przez wiele lat nie przestrzegały unijnych przepisów, utrudniając swoim pasażerom złożenie reklamaci czy zwykłej skargi - podał "Daily Mail".Ryanair to przewoźnik, który istnieje praktycznie tylko w Internecie, bo wszystko, co związane z czynnościami odbywającymi się między linią, a klientem, odbywa się online. Wszystko, poza...
18/03/2011 10:51   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
broker 2011-03-23 13:00   
broker - Profil broker
Dokładnie. Humbak ma rację.
humbak 2011-03-19 00:38   
humbak - Profil humbak
marecki: To, że z czegoś nie korzystasz, nie oznacza, że to ma byc zupełnie nieuregulowane.
chmurka 2011-03-18 23:11   
chmurka - Profil chmurka
slusznie marecki, i tak stosuje. Co nie zmienia faktu, ze to chamstwo, ten styl biznesu.
marecki 2011-03-18 22:13   
marecki - Profil marecki
broker: najprościej nie korzystać z ich usług, wtedy też i nie będzie okazji ani powodów do reklamacji :)
broker 2011-03-18 12:10   
broker - Profil broker
Nie widzę problemu. Nałożyć na nich obowiązek odpowiedzi w ciągu 30 dni, a przekroczenie terminu będzie oznaczało uznanie skargi. Tak jest m.in. w prawie telekomunikacyjnym i działa. Nikt nie fika tak jak cwaniak Ryan.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy