Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ale nie LOT-u tylko innych z SA.
humbaku. łi:P/// mietku, dlatego zaznaczyłem że to "wolna wola" przewoźnika.
4tech: Tak jak napisał b747400er to zależy od LH itp czy dadzą swój kod. Widać nie zależy im na oferowaniu lotów do BZG, więc co LOT ma zrobić? Zagrozić, że nie pozwoli nakładać kodów na inne loty?
Ieży (szapoba 4techu!): Chcesz, aby potem list 4techa z "twardymi słowami" krążył po sieci jako demotywator?
Tomaszu: widocznie to jakaś zmowa partnerów LOTu z sojuszu Star Alliance. Koniecznie do nich napisz. Bądź twardy w słowach.
Ieży, a nie uważasz że trochę przesadzasz? Czy LH, AC, OS lata do BZG? Czy lata tylko LO ( oprócz FR i ptaków)? czy do SZZ lata LH, OS, AC czy tylko LO ( FR i wróble również). Różnica jest taka że Goleniów jest w systemach rezerwacyjnych innych przewoźników a Szwederowo nie :P
Tomaszu: a może skieruj swoje pretensje do AC, OS i LH ? Bądź ostry i stanowczy. Z pewnością się przejmą sprawą zaniedbania BZG w swojej ofercie.
b747400, dlatego napisałem że "to wola przewoźnika". jednakże w tym przypadku gdy "płaci się za latanie" to można również wymagać trochę więcej a byłoby to z korzyścią dla przewoźnika i regionu.
b747400er
2011-03-09 23:32
4tech: ale wprowadzenie code share do portu regionalnego (w ramach beyond code share tak jak rejsach krajowych LO ma AC, OS czy TP) to jest wolna wola przewoznika, ktory kladzie kod. Przewoznik operacyjny nic wymoc nie moze na swoich partnerach...., a wladze Regionu szczegolnie.
Ieży a czy ja się denerwuję?
Tomaszu nie denerwuj się tak.
eee, tam:) miało być dodatkowych osiem kierunków by FR i co? i jajco:P LOty do WAW i nazad:) na siłę bo ambicja marszałka województwa etc. A ja mam inne pytanie ( zupełnie z boku) kiedy władze województwa wymogą na LO ( chociaż to jego wola) pojawienie się lotniska BZG w systemach rezerwacyjny partnerów LO z SA ( jak do tej pory tylko TAP) kiedy BZG znajdzie się w systemie LH i innych? Kiedy wreszcie marszałek województwa powie publicznie ile może przeznaczyć kasy na " dofinansowanie" lotów FR? tak jak zrobił to np. Rzeszów.
tomcat_bzg
2011-03-09 15:01
Godziny rzeczywiście dyskusyjne, ale i te, które były dotychczas nie były najszczęśliwsze. Jedne połączenia sie traci inne zyskuje. Zależy co komu pasuje. Inna sprawa, że nie można budować zaufania do firmy dokonując co parę miesięcy tak poważnych zmian. Rację ma bsz, że te godziny były zapewne ustalane pod trzeci lot z nocowaniem. To rozwiązywałoby problem. Natomiast jeżeli pozostają po dwa loty dziennie to moim zdaniem optymalną opcją byłoby: WAW-BZG 16:00 i 22:30. BZG-WAW 6:00 i 17:30. Tak jak to było już nawet zapisane w którymś z rozkładów na rok bodaj 2004 czy 2005 ale do realizacji nie doszło. Rację ma i rzecznik LOT-u, że ten rozkład to kompromis zależny od możliwości. Tyle tylko, że można było przewidzieć kilka lat temu, że LOTowi będzie brakowac taboru, a to już jak wiadomo ogolniejszy problem tej firmy...Zupełnie zaś kuriozalne jest twierdzenie pana Całbeckiego o "zaskoczeniu" jako, że rzeczywiście rozkład letni na tej trasie został upubliczniony w systemie rezerwacyjnym właściwie zaraz po starcie tego połączenia późną jesienią 2010. To tylko po raz kolejny pokazuje jak ludzie marszałka odpowiedzialni za tę działkę orientują się w swojej pracy. No więc nie ma się co dziwić, że tak to wszystko wygląda jak wygląda...
Tytuł mało trafiony. W biznesie nie ma sentymentów ani przyjaźni. Nawet 'szorstkiej'.
Takie godziny lotów były wprowadzone w systemie rezerwacji jeszcze w listopadzie i zostały przygotowane pod wprowadzenie trzeciego lotu z nocowaniem w Bydgoszczy.
Godziny rzeczywiście nienajciekawsze.