Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2011-03-29 12:36
Proszę poczytać. Nie jestem Żydem, ale lubię te ładne Żydówki i te ich kręcone włosy:)
zobacz link
usuniety
2011-03-29 12:32
Proszę poczytać. Nie jestem Żydem, ale lubię te ładne Żydówki i te ich kręcone włosy:) Komentarz moderatora: Linki zamieszczamy poprzez pole - dołącz link!
zobacz link
usuniety
2011-03-29 12:30
Żydzi przyjeżdżają też z USA. Skoro ważniejszym miejscem dla Żydów jest Oświęcim, to powiem Wam, że muzeum na Majdanku zwiedza rocznie 80 000 Żydów. To skąd oni się biorą? Autokarem przyjeżdżają? Jak piszecie o czymś co "ktoś Wam mówił" to nie będę się do tego odnosił. Poproszę o linki ULCu odnośnie linii generujących ruch na polskich lotniskach skoro go masz przed oczami, a ja musiałbym szukać Komentarz moderatora: Linki zamieszczamy poprzez pole - dołącz link!
zobacz link
usuniety
2011-03-29 12:19
Oczywiście, można powiedzieć że Żydzi nie przylatują wyłącznie z Izraela, ale tym sposobem stwierdziłoby się że osoby żydowskiego pochodzenia latają na trasach krajowych czy np. z Rosji z powodu Majdanka czy Oświęcimia...
usuniety
2011-03-29 12:17
piotrku1989xx, wydawać by się mogło że na KRK czy KTW powinny lądować codziennie setki Żydów, z powodu bliskości Auschwitz czy dzielnicy żydowskiej w Krakowie. Tymczasem spójrz na statystyki ULC. Tel Aviv jest bardzo daleko w rankingu kierunków generujących ruch na polskich lotniskach...
usuniety
2011-03-29 12:10
Porównywanie lotniska w Łodzi do lotniska, którego jeszcze nie ma jest trochę nie na miejscu. Dlaczego? Lotnisko w Łodzi jest niepotrzebne. Ściana zachodnia posiada takie zagęszczenie lotnisk, że pasażerowie omijają Łódź. KTW, WAW, BZG, POZ. A konkurencja dla Lublina? Co, Rzeszów? Jedynie WAW w odległości 160km. Wg Was lotnisko ma przyciągać linie lotnicze? To ilość pasażerów przyciągnie linie lotnicze. Jak najbardziej FRA jest realnym portem regularnych połączeń z Lublina. Czyli lufa albo lot. Do Londynu wizir i od tego się zacznie. I tak jak mówiłem - Żydzi. No nie wiem, przecież to są moje prognozy, no ale przy takim wielkim obszarze gdzie nie ma lotnisk, to że Lublin będzie miał dużą ilość pasażerów jest absolutnie realne.
jjemiolo
2011-03-29 04:02
Absolutnie potrzeba lotnisk w poblizu Lublina i Bialegostoku. Na dalsza mete rowniez mniejsze w okolicach Zamoscia i na Suwalszczyznie. Mazury tez, choc to mniej wschodnia a raczej polnocna "sciana". A kto specyficznie bedzie tal latal to sprawa w tej chwili drugorzedna. Na pewno nie SQ czy EK.
A z kolei przez większość czasu przebywam w tej wschodniej części Polski i uważam, że ten region potrzebuje lotniska, jak mało który. Województwo lubelskie to ogromny obszar. Mieszkając przykładowo w Zamościu, chcąc polecieć gdzieś trzeba pokonać duże odległości, aby dotrzeć na lotnisko. Ja trzymam kciuki!
mlodyy1985
2011-03-28 21:08
Ja również kibicuję, mimo, że jestem z zachodu Polski. Zobacz jak rozbudowuje się Rzeszów, stawiają Lublin i modernizują Modlin. Białystok ma opóźnienia przez problemy z decyzjami środowiskowymi. Budowa lotniska to jedno, później trzeba zadbać by było atrakcyjne dla linii i nie świeciło pustkami(marketing, reklama, promocje, udział w targach). NA szczęście te ,,nowe" porty mogą uczyć się na doświadczeniach pozostałych portów regionalnych.
A ja kibicuję Lublinowi bo Polska na wschód od Wisły 'lotniskowo' jest pokrzywdzona (np Olsztyn i Białystok)
prezesi portów lotniczych i nie tylko oni, również przedstawiciele władz samorządowych maja to do siebie ze zabierając głos na tematy o których nie maja bladego pojęcia. Dopóki linia lotnicza nie ogłosi i nie umieści w swoim rozkladzie danej trasy to w/w mogą mówić co chcą:)) Dopoty nie wyląduje pierwszy samolotbdanego przewoźnika nie ma żadnych gwarancji na takie czy inne polaczenie, a historia zna przypadki (SZZ,KRK i paru innych).
No cóż... Zobaczymy co za rok zostanie z hiper-optymizmu pana Siczka...
zobacz link
piotrek737
2011-03-28 18:05
Hmm no to Twoja praca na lotnisku kłóci się z tym co wiesz i myślisz na temat całego lotnictwa i mechanizmów jego działania... Ja np. pochodzę z woj. łódzkiego no i też bym chciał z Łodzi polecieć w świat nie tylko Ryanem. Zamiast jechać 100km do Wawy to pojechać 50km do Łodzi tylko co dalej. Łódź jest 2 razy liczniejsza od Lublina, aglomeracja łódzka większa o ponad 0,5 mln osób, ma już lotnisko, ba nawet za 2-3 miesiące otworzy nowy terminal, ale zanim cokolwiek tu się rozkręci to sporo jeszcze minie tak więc nie szalałbym i nie mówił co to tam w tym Lublinie nie będzie. Nie neguje chęci budowy czegoś no ale nie mówmy, że tam będą same regularne połączenia na dodatek świadczone przez tradycyjnych przewoźników. Co do EL AL to tylko jako czarter i to raz na jakiś czas. W Łodzi El Al jest obecny jako regularny czarter raz w tygodniu i to już jest super.
- stwierdził Krzysztof Siczek, dyrektor projektu budowy PLL.". Ciekawe jak pewne jest to "na pewno" co do połączeń do Frankfurtu i Amsterdamu. Poza tym wynika z tego, że chcą jeszcze uszczknąć kawałek lotniczego tortu na Euro.
Ciekawą wypowiedź - z 23.03 - znalazłem w internecie: "Pierwsze samoloty odlecą z lotniska na przełomie czerwca i lipca przyszłego roku. Na pewno będzie można dolecieć do portu przesiadkowego we Frankfurcie czy Amsterdamie i tam przesiąść się np. na lot do Stanów Zjednoczonych
W przypadku Lublina jest tak jak pisze admin. Co do ELAL, sorry ale ktoś chyba myli ruch regularny z czarterowym. Nie wykluczam dwóch/trzech rejsow rocznie z Izraela, natomiast już dziś mogę się założyć ze nie będzie to ruch regularny typu p2p. Zreszta symbolem zagłady Zydow jest Oswiecim i warszawski getto a nie Majdanek.
Nikt nie twierdzi, że lotnisko Lublinowi nie jest potrzebne. Jedyne twierdzenia są takie, że żadna sieciowa linia nie uruchomi z Lublina regularnych rejsów. A jedyną szansą dla tego miasta są low-costy (oczywiście ze wsparciem samorządowym) oraz czartery... PS/ Czemu więc El Al nie lata do Krakowa? :-)
usuniety
2011-03-28 16:19
Proponuje przeczytać o mieście Lublin np na wikipedii. Wtedy skończą się durnoty. Jak ktoś nie wie o czym pisze to po co się produkować? Lublin jest na tyle dużym miastem, że lotnisko jest mu bardzo potrzebne. Tak samo Białystok potrzebuje lotniska, ale mówmy o Lublinie. Wg mnie pierwszymi liniami, które będą latać ze Świdnika, będą izraelskie linie lotnicze El Al. Słyszał ktoś o Majdanku? Z TLV codziennie są dwa rejsu do WAW, a Żydzi jadą do Lublina. Pracując na lotnisku w W-wie, mam styczność z pasażerami różnej nacji. Wśród nich ogromną ilość stanowią pasażerowie mający swój stały adres zamieszkania w Lublinie i okolicach, a także wielu obcokrajowców planuje zostać w Polsce pod adresem również w Lublinie lub w okolicach. Pełno jest pasażerów z Białorusi czy Ukrainy planujących dalszą podróż pociągiem albo autobusem. Więc z wyżej wymienionych powodów NIE WYDAJJE MI SIĘ żeby nowemu lotnisku zabrakło pasażerów. Proponuję pociągnąć dyskusję dalej, żeby znaleźć sensowne argumenty przeciw lotnisku w Lublinie, bo mówienie, o tym że kluczowe połączenia z WAW są bez sensu, same są bez sensu
znowu ta sama reka na zdjeciu na glownej stronie... czyja to reka?:)
kennet: zrozumieją, spokojnie... niedługo :-) Rzeczywistość zweryfikuje ich podejście i plany :-)