Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tomojadresik
2011-05-11 15:09
Każda linia pobierała opłaty za wystawianie biletów, zawsze i wszędzie. Spowodowane jest to opłatami za korzystanie z systemów rezerwacyjnych, tyle ze większość linii urywa taką opłatę w podatkach a i tak doliczana jest do ceny końcowej biletu.
A po co to gadanie, FR pobiera za wszystko wlacznie z oplata za mozliwosc wybuchu wulkanu itp i wszyscy lata, psiocza i lataja i z LO bedzie to samo ...
a rzeczywiscie.. od jakiegos czasu dziwilem sie, czemu na orbitz i cheaptickets jest taniej niz bezposrednio na stronie lotu (i kupowalem przez pierwsze dwie strony, rzecz jasna) - zdaje sie, ze one nie doliczaja
mecenasie, od dość dawna amerykańska strona LOTu też dolicza opłatę za wystawienie, "service fee /wystawienie biletu 16,20 USD "
dlatego kupuje bilety lotu przez ich amerykanska strone, gdzie nie doliczaja oplaty za wystawienie biletu..
szukaja pieniedzy,gdzie tylko moga
Jak wszystko u nas jest to chore. Ale żeby byo zabawniej w biurach LOTU również opłata jest taka sama jak przy zakupie ONLINE. Oni również wystawiają bilet elektroniczny, i kasują opłatę jak za bilet elektroniczny. Stąd trzeba podnieść cenę. Chore? A co u nas nie jest chore ?
CZYLI OPLATA WZRASTA DO 45 ZL? TO CHYBA NAJWYZSZA OPLATA NA SWIECIE. LUFTHANSA W POLSCE KASUJE 25 ZLOTYCH. OPLATY ZAZWYCZAJ KSZTALTUJE DOMINUJACY NA DANYM RTNKU PRZEWOZNIK ( W UK NP. SA ONE BARDZO NISKIE BADZ NIE MA ICH WCALE, W POLSCE SA W TYM MOMENCIE NAJWYZSZE NA SWIECIE). DZIEKUJEMY POLSKIM LINIOM LOTNICZYM, INNI ZA CHWILE ZROBIA NA POLSKIM RYNKU TO SAMO. Komentarz moderatora: Wyłącz capslocka pls:)
Sklep z gadżetami był zapowiadany już kilka miesięcy temu ale na razie cisza: może i dobrze, bo pewnie za wystawienie paragonu za zakupy trzeba będzie zapłacić 15 zł vat :D
Innych kanalow dystrybucji? O czym oni bredza? Jak juz kupie bilet przez nowoczesny kanal dystrybucji, unikajac jak wscieklej zarazy, nienowoczesnego kanalu, jakim jest telefon, to i tak serwuja mi godzinne wiszenie na sluchawce, bo brakuje im chlopcow i dziewczat na linii, bo jak juz uniknalem nienowoczesnego kanalu dystrubucji, to bardzo jajowo skasowali mi lot i bylem zmuszony korzystac " innego kanalu dystybucji" zeby wyklocac sie o swoje. Dlugie i skomplikowane zdanie? Dokladnie takie jak korzystanie z tych ich cholernych "innych kanalow dystrybucji" A teraz jeszcze mam placic za to wiecej? I miec z dnia na dzien coraz wieksza szanse na odwolywane loty i koniecznosc zywego kontaktu? Bym podziekowal, ale z mojej miesciny prezydecji polskiej nie mam prawie zadnego innego wyboru. Wiec lipa na calego.
W LH i BA już jest, zatem w LO to tylko kwestia czasu.
Co do sensownego biznesowego myślenia przypominam tylko, że w LOT nadal nie ma sklepu online z gadżetami. To może drobiazg, ale jednak okazja do dodatkowych dochodów. Zamiast pokombinować lepiej pójść po najprostszej linii oporu i najłatwiej jest dowalić kolejną opłatę za to, że kupujemy bilet elektroniczny. Aż dziwne, że nie ma jeszcze haraczu za płatość kartą :P
To zależy od linii, JU, OU tekże doliczją opłatę serwisową za wystawienie biletu. OK, za papierowy, ale za elektoniczny?
jurku, jednak od dłuższego czasu w LO nic nie jest logiczne:p
Były czasy kiedy za e-tix w LOT opłata wynosiła 0 zł. Za papierowe niech sobie pobierają opłatę. Wtedy byłoby to logiczne.
To zdanie "wytłumaczenia" to kwintesencja kwintesencji. Jak również dowodu na powrót betonu.
nederland
2011-04-29 20:07
dziś kupowałem waw poz waw i zdziwiła mnie zwyżka ze 136 zł na 153 :P
Niech za utrzymanie nierentownych biur własnych i "innych kanałów" dystrybucji płacą pasażerowie z nich korzystający. Większego idiotyzmu niż wymyslone przez LOT do wytłumaczenia podwyżki juz chyba nie mozna było znaleźć.