Wizz Air: w lutym mniej tras

Wizz Air: w lutym mniej tras W lutym i marcu nie polecimy z  Poznania do Dortmundu i z Katowic do Brukseli Charleroi. Przed kilkoma dniami połączenia zniknęły z serwisu rezerwacyjnego, a zakupione bilety przepadły. Początkowo pasażerowie myśleli, że sytuacja jest podobna do tej z lotami z Łodzi do Dortmundu, które po paru dniach nieobecności pojawiły się ponownie. Okazuje się jednak, że od 8...
27/01/2011 12:32   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
flybe 2011-01-28 15:02   
flybe - Profil flybe
dobrze ze nie sa one opoznione.
humbak 2011-01-27 22:08   
humbak - Profil humbak
farmerze: Ja Ci tylko podaję, jaka "świecka tradycja" jest w wizzowej infolinii uskuteczniana. Najwidoczniej jednak trasa KTW-MAD nie jest "podobna" do KTW-CRL. A tak na marginesie, to w tym jakże opluwanym Ryanair nie miałbyś takich kłopotów, bowiem zmieniasz sobie na dowolną trasę w całej siatce linii.
farmer 2011-01-27 22:02   
farmer - Profil farmer
humbak: na stronie wizzaira nie jest napisane, ze lot zastepczy musi odbyc sie w ramach tych samych krajow. w gre wchodzi zamiana na ta sama, lub podobna trasa, przy czym nie jest napisane w czym owe podobienstwo ma sie objawiac.
humbak 2011-01-27 21:40   
humbak - Profil humbak
farmerze: Takie są, niestety, konsekwencje łączenia lotów w liniach p2p. Każdy pasażer robi to na swoje ryzyko. Wizz Air i tak idzie Ci na rękę, mówiąc że przerzucą Cię na lotniska poza Belgią, bowiem ich normalna procedura to zmiana rezerwacji na każdą inną trasę w obrębie tych samych dwóch krajów.
humbak 2011-01-27 21:38   
humbak - Profil humbak
brokerze: Żadna linia sobie nie pozwoli na "bezpodstawne odwołanie lotu". Każde odwołanie ma jakąś swoją podstawę. I każda linia ma do tego prawo, ale ma także obowiązek zastosować się do konsekwencji zawartych chociażby w rozporządzeniu unijnym.
humbak 2011-01-27 21:37   
humbak - Profil humbak
marecki: Jak najbardziej wiąże się to z koniecznością wypłaty odszkodowania, bowiem to decyzja linii,a nie force majeure skasowania rejsów spowodowała. Pasażerowie jednak nie będą o tym mieć zielonego pojęcia, poza wyjątkami, bowiem mało kto na to zwraca uwagę jakie ma prawa.
farmer 2011-01-27 21:11   
farmer - Profil farmer
Zadzwonilem przed chwila do callcenter. moja rezerwacja z 12.02 z ktw zostala anulowana. lot 8.02 jeszcze widnieje w systemie, bo pozostalo mniej, niz 14 dni do odlotu. proponuja przerzucenie mnie do BVA, DTM lub EIN. ale co z tego, skoro nie pokryja mi zadnych kosztow, abym dostal sie na CRL, skad FRanca mialem leciec do MAD? najlepsze jest to, ze oznajmili mi, iz nie przerzuca mnie na ktw-mad 11.02, bo to jest trasa "niepodobna". koszt biletu do mad to 220zl. zaproponowali natomiast waw-crl, ktory obecnie kosztuje 440zl. z ekonomia u nich na bakier, a pasazer zdany na siebie. nigdy wiecej "różowej siły".
marecki 2011-01-27 20:56   
marecki - Profil marecki
Czy aby skasowanie rejsów na mniej niż 2 tygodnie nie wiąże się z obowiązkiem wypłaty odszkodowań? Zwłaszcza, że rezerwacje poprostu "zniknęły" w systemie, natomiast zgaduje, że nikt niedoszłych pasażerów nie poinformował pewnie jesczze o tym.
broker 2011-01-27 19:44   
broker - Profil broker
Skandal! Po pierwsze klienci powinni złożyć skargę do ULC, a po drugie powinni wytoczyć pozwy o odszkodowanie za bezpodstawne odwołanie lotu.
humbak 2011-01-27 17:31   
humbak - Profil humbak
4techu: Domyślam się, bo w przeciwnym razie byłoby to załatwione. :o)
4tech 2011-01-27 17:27   
4tech - Profil 4tech
humbaku, nie ja dzwoniłem
humbak 2011-01-27 17:22   
humbak - Profil humbak
4techu: To w takim razie jakiś niedouczony pracownik był. A jeśli Wizz wydał takie zarządzenie w sprawie tych konkretnych rezerwacji, to jest to sprawa do nagłośnienia przez media.
4tech 2011-01-27 17:17   
4tech - Profil 4tech
humbaku...tam właśnie było dzwonione...
humbak 2011-01-27 16:02   
humbak - Profil humbak
4techu: W takich sytuacjach dzwoni się na warszawski stacjonarny numer i oni bez problemów powinni zmieniać rezerwację. Trafiliście na jakiegoś głąba w infolinii.
4tech 2011-01-27 16:01   
4tech - Profil 4tech
humbak, call center? na stronie wyskakiwalo błąd strony...
humbak 2011-01-27 15:58   
humbak - Profil humbak
4techu: To robi sam wbrew swoim regulacjom, albowiem to nie ja wymyśliłem te regulacje. Wiele razy miałem przypadki, że zmieniałem rezerwację w Wizz z powodu ich zmian i nigdy nie było problemów. Zmieniłem przykładowo TSR-FRL na BBA-NAP. Ważne, aby w obrębie tych samych krajów było. Kto odmówił na Twoim podwórku?
4tech 2011-01-27 15:54   
4tech - Profil 4tech
humbak, no powinno być tak jak piszesz... ale W6 robi jak chce:p mam na to przykład z własnego podwórka., gdzie odmowiono dzisiaj zamiany na lot z LCJ... albo inny termin z POZ ale zwrot kasy. Tak niestety robi Wizzair...
humbak 2011-01-27 15:33   
humbak - Profil humbak
A, jest na ten temat osobny artykuł. :o)
humbak 2011-01-27 15:33   
humbak - Profil humbak
Dodać należy, że zniknęło także sporo rejsów na trasie KTW-KBP w lutym i marcu.
humbak 2011-01-27 15:32   
humbak - Profil humbak
"zakupione bilety przepadły"! "Pasażerom, którzy stracili swoje rezerwacje"! Ależ nie róbcie propagandy negatywnej. Nic nie przepada. Można zmienić rezerwację na każdy inny dzień na każdy inny rejs pomiędzy dwoma krajami, na które opiewała skasowana rezerwacja. I bynajmniej nie "należy wtedy dopłacić ewentualną różnicę w cenie", gdyż taka zmiana jest bezpłatna dla pasażera.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy