Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ale w przekierowaniach LCJ pobiła wszystkich , takiego wzrostu nikt nie ma :)
gosc_b9134
2013-03-07 00:53
do gosc_8e435 najgorzej to przekłamywać rzeczywistość LCJ nie miała najwyższych wzrostów była ŚREDNIAKIEM NA 4 pozycji za SZZ, BZG , WRO na 9 portów regionalnych LUZ, WMI, IEG z oczywistych względów nie biorę pod uwagę. Ze ŚREDNIAKA LCJ stała się AUTSAJDEREM notując największe spadki w styczniu -24% luty -16% nie było gorszych od Łodzi. Nie trzeba kogoś nazywać " pseudo-ekspertem "lub stosować "prostej matematyki", aby to zobaczyć. Wystarczy tylko pomyśleć. Zarząd Portu i p. Jachimek utracili kila destynacji, a w to miejsce nic nie zaproponowali, dlatego mają najgorsze wyniki w Polsce.
gosc_b647b
2013-03-07 00:09
Pasażerów łatwo stracić, a trudniej pozyskać - każdy woli korzystać z pewnego usługodawcy i utrata trzech połączeń, przy braku nowych destynacji - nie usprawiedliwia nie wykorzystania nowoczesnego terminala i dużego potencjału regionu ... to strata zainwestowanych pieniędzy i szansy na lepszy rozwój LCJ i woj.Łódzkiego.
gosc_2a2e1
2013-03-06 22:04
i gdzie wy chcecie być lotniskiem LCC dla Warszawy?
gosc_8e435
2013-03-06 21:30
@gosc_5ddf5 - jak się notuje w 2012 jedne z najwyższych wzrostów to przy wycofaniu tyl;ko jednego połączenia W6 i zawieszeniu BGY i BRS FR w 2013 notuje się spadki. To prosta matematyka... Ale pseudoeksperci i tak wiedzą swoje
gosc_b9184
2013-03-06 19:15
Trudne czasy i trudne dane do przełknięcia. Właściwie od jesieni same spadki w LCJ. Wyjatek to grudzień z bardzo dużą licza przekierowań. Po stronie pasażerów spadki po stronie kosztów wzrost. Konieczne określenie planu działania na przyszłość, w przeciwnym razie sytuacja moze stać się dramatyczna pod wzgledem finansowym.
gosc_5ddf5
2013-03-06 16:05
do gosc_e7b2c obrońcy Jachimka czy jest inny port lotniczy w Polsce, który od kilku miesięcy w takim tempie cofa się w rozwoju nie trzeba być expertem, aby to zauważyć.
Ludzie, ceny nie będą takie jak w WAW, bo tutaj jest konkurencja LO, LH itp. Za przyjemność wylotu spod domu się płaci...
gosc_e7b2c
2013-03-06 15:06
Jak 20% 2012/2011 to Jachimek dobry jak początek roku zły (o czym wiadomo było mniej więcej w październiku 2012) to Jachimek zły... łaska pseudo expertów na pstrym koniu jeździ.
gosc_48076
2013-03-06 13:03
Siatkę lotów SAS w LCJ można porównać do przerw obiadowych w restauracjach, a wyniki lotniska dają świadectwo pracy Zarządu.
gosc_3b105
2013-03-06 12:15
Całe szczęście że autostradowe i kolejowe połączenia woj.Łódzkiego pozwalają na dobry dojazd do portów lotniczych w sąsiednich województwach ... wkrótce ruszy Modlin i potem Radom, a na Lublinku marazm trwa.
gosc_57464
2013-03-06 11:44
Te spadki ilości pasażerów od kilku miesięcy i brak normalnych połączeń regularnych do europejskich hubów bo SAS i CPH tej roli nie spełnia, (cena i ciągłe przerwy w lotach w tym wakacyjne). to efekt samozadowolenia Zarządu Lotniska. Może wreszcie właściciel Portu weźmie się do rozliczania efektów pracy Nowaków, Jachimków itp
gosc_cac82
2013-03-06 10:53
do gosc_1359d niestety władze Lotniska w Łodzi ostatniego zdania nie mogą zrozumieć może trzeba im to napisać dużymi literami: CENY POŁĄCZEŃ Z ŁODZI MAJĄ BYĆ PORÓWNYWALNE Z WAW
gosc_1359d
2013-03-06 07:32
SAS mógłby przejąć znacznie więcej pasażerów z LCJ gdyby codziennie oferował również poranne loty do CPH i z tamtejszego hubu Łodzianie lataliby dalej po całej Skandynawii i Europie, a nawet dalej ... jeśli ceny połączeń będą porównywalne z WAW.
gosc_e4b62
2013-03-06 00:59
do gosc_cd7b5 spróbuj polecieć z LCJ do jakiegoś miasta europejskiego zobaczysz, że za SAS zapłacisz 100% a nawet 200% i więcej niż jakąkolwiek linią z WAW i nie mówimy tu o różnicy 200-300zł ale tysiące wystarczy porównać tylko te kierunki które reklamuje SAS Paryż, Monachium, Duesseldorf, Amsterdam. Nie mówiąc o oczekiwaniu w CPH -zobacz na lot z Paryża 5 godzin czekania w CPH, a wylot z Paryża 6.10!!!!
gosc_cf432
2013-03-05 23:50
zamiast pracowac nad siatką połączeń to jaśnie pan jachimek siedzi przy biurku i co miesiąc za nic kasa wpada....a tu miało byc 0,5mln w 2013 ale widac ze raczej z tego nic nie wyjdzie
gosc_6f623
2013-03-05 23:12
Broniłem połączenia SAS, ale chciałem jeszcze napisać, że to co się dzieje w tej chwili z resztą połączeń to po prostu skandal i ewidentny brak skuteczności osób zarządzających siatką.
gosc_cd7b5
2013-03-05 23:11
Ceny SAS chyba nie są złe? Doliczając dojazd do WAW, ewentualny parking i stracony czas w moim przypadku zawsze wychodziło taniej lecieć z Łodzi (zarówno osobiście jak i w interesach). Na odcinku LCJ-CPH leciałem już ponad 10 razy.
gosc_89085
2013-03-05 21:24
Kolejny 4 miesiąc spadków w LCJ od -27% w listopadzie 2012 aż do -16% w lutym 2013 to efekt pracy Zarządu Portu w ostatnim okresie. Widać jak nowy terminal zaowocował nowymi połączeniami, a my nadal musimy dojeżdżać do Okęcia. Brak tradycyjnych połączeń z europejskimi hubami to temat poruszany od lat, bo SAS ze swoimi cenami i brakiem lotów w wakacje i święta nie jest tym na co czekamy. Może wreszcie pan MJ weźmie się za robotę bo od przygody w OLT to efekty pracy w Łodzi mizerne.