LOT: Wciąż odwołany Londyn

LOT: Wciąż odwołany Londyn Z powodu trudnych warunków na lotnisku Heathrow w Londynie, poranne rejsy Polskich Linii Lotniczych LOT (LO 281/282 Warszawa-Londyn-Warszawa) zostały odwołane. Jeśli sytuacja pogodowa się nie pogorszy oba popołudniowe rejsy z Warszawy do Londynu - LO 279 i LO 285 oraz rejsy powrotne LO 280 i LO 286 odbędą się. Na lotnisko Heathrow wysłane zostaną największe wersje Boeingów...
20/12/2010 12:23   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
madej 2010-12-22 19:41   
madej - Profil madej
LO 281/282 tez chyba zazwyczaj lata 735, najczęściej 734 jest na LO 279/280 czyli własnie ten po południowy a na nocowanie czyli LO 285/286 czasem i Emb 175 lata.
gral 2010-12-22 00:50   
gral - Profil gral
z tej całej dyskusji najabrdziej podoba mi się ŚLEDZIOLOT. Autor tego pięknego tworu, którego od dziś będę używać, ma u mnie pifko :)
ostenburg 2010-12-21 23:10   
ostenburg - Profil ostenburg
do LHR na nocowanie lata zazwyczaj 735
madej: 734 lata poza trasami ktore wymieniles w wiele innych miejsc, jak chociazby TLV, KBP, VIE
tomic 2010-12-21 22:25   
tomic - Profil tomic
madej: to tylko moja trochę wybujała teza, że po dodaniu rejsów nocnych siatka LOTu się częściej rozjeżdża i przez to częściej muszą się posiłkować charterami nawet na rejsach dziennych. A sam pomysł tych nocnych rejsów jest faktycznie b.dobry
madej 2010-12-21 22:17   
madej - Profil madej
tomic: nie wiem czy można to łączyć z bliskim wschodem czy kaukazem, tam latają głównie Emb 175 do CAI 737 ale tez nie zawsze i są to rejsy nocne czyli w dzien dla potrzeb takich rejsów jak LHR cała flota LOTu jest dostępna. Nocne rejsy na blisko wschód to bardzo dobry pomysł bo to zagospodarowanie własnie floty krótkiego i zasięgu w godzinach nocnych, czyli w godzinach gdzie te samoloty stałyby bezrobotne a tak zarabiają na firmę. Natomiast tak jak pisałem nie łączyłbym tego z rejsami dziennymi, gdyż sa to niezależne od siebie operacje a samoloty z rejsów nocnych zwykle od 6 rano są juz dostępne dla dziennej siatki połączeń.
tomic 2010-12-21 22:06   
tomic - Profil tomic
piotrek737: oczywiście, że inne linie robią podmiany, ale nie z normalnych samolotów na śledzioloty ale na inne o porównywalnym komforcie, bo niby jakie inne poważne linie europejskie dysponują śledziolotami? Dajcie proszę jakieś przykłady. Komfort odczuwalny w lotowskim śledziolocie jest naprawdę dużo gorszy niż te obliczone 1.5cm. Może w Charterach są jakieś inne (gorsze) typy siedzeń? Dziś rano specjalnie wypróbowałem i przy maksymalnym wsunięciu tyłka w siedzenie, ledwo ledwo udało mi się rozprostować nogi (a mam 175cm wzrostu), a na laptopie mogłem popracować tylko dlatego, że obok nikt nie siedział. Wczoraj przez moment siedziałem w takim ładniejszym ze skórzanymi fotelami, a w nim miejsca było jeszcze mniej. Naprawdę nie jestem marudą, czasami można wytrzymać dwie godziny w śledziolocie i cieszę się, że LOT sprzedaje dużo biletów że wysyła duże śledzioloty, ale takie podmiany powinny być awaryjne, a przynajmniej mi trafiają się często (odnoszę wrażenie że częściej od czasu wprowadzenia nocnych rejsów na Bliski Wschód i Kaukaz).
madej 2010-12-21 21:31   
madej - Profil madej
myślałem że na LHR szczególnie na wieczorne rejsy LO ma zarezerwowane 734 w werski na 147 miejsc i nie ma mowy o podmianach na LO charters, zresztą chyba oprócz LHR oraz jednego rejsu w tyg do CDG, BRU i CAI 734 juz nigdzie wiecej nie operują ( mowa oczywiscie o LOTowskich 734 nie w wersji czarter ).
flybe 2010-12-21 21:26   
flybe - Profil flybe
Piotrek 737, wiem ze się nie da czasami:) tylko własnie czasami jak człowiek czyta komentarze na forum ludzi którzy totalnie nie znają tematu a uważają się za tworcow lotnictwa to poprostu przysłowiowe ręce opadają:p to tak jakbym widział swoje CC z firmy przy planowaniu obsady załóg na dane rejsy... temat rzeka:)
piotrek737 2010-12-21 21:09   
piotrek737 - Profil piotrek737
Dołączam się do wypowiedzi Andrzeja. Jeżeli ktoś twierdzi, że tylko LOT podstawia samoloty na podmiankę, nie takie jak są zaplanowane no to super zna temat :D W wielu przypadkach kupując bilet kieruje się tym co leci. Kiedyś chciałem bardzo polecieć np. Avro Lufy bo nigdy nie leciałem no i nie wyszło ;) Przychodzę na lotnisko i ląduje B735 :) Flybe: u nas nie da się czasem inaczej :P
flybe 2010-12-21 20:58   
flybe - Profil flybe
LO mialobyc a nie LI sorry:)
flybe 2010-12-21 20:54   
flybe - Profil flybe
A wy jeszcze o tym samym?:))) Madej, LI w tym przypadku zrobił jedyna możliwa i rozsądna rzecz podmienil samolot na większy. Dobrze za dalej nie ciagniesz wątku o B767 bo okazało się ze jest popsuty;) tylko domagasz się podmisny na B734 co zreszta uczyniono. Zamiana na B73; w Y147 nie wchodziła w rachubę gdyż wiaxaloby się to ze zdjęciem takiego samolotu z innej trasy. A przy okazji dodam ze moja firma nie podmieniala samolotów na większe tylko proponowała zmianę terminu lub zwrot kasy i tyle...
ostenburg 2010-12-21 20:52   
ostenburg - Profil ostenburg
lot zrobil dobrze bo dzieki podstawieniu samolotu w konfiguracji charterowej kilkanascie osob polecialo do domu na swieta zamiast siedziec na lotnisku, przepraszam, LOT z w przeciwienstwie do low-costow zaproponowal swoim pasazerom hotel mimo ze wcale nie mial takiego obowiazku, dziekuje
michalb 2010-12-21 20:29   
michalb - Profil michalb
zdarzyło mi się kilka razy ze był inny samolot niż miał być. madeju proponuje ci Ryanair ona zawsze maja te "same " samoloty
jsg 2010-12-21 19:16   
jsg - Profil jsg
Ja jak do tej pory spotkałem się z takim przypadkiem tylko w LOcie.
andrzej 2010-12-21 18:45   
andrzej - Profil andrzej
Ja też bym poparł bo chciałbym mieć pewność lotu maszyną jaką wybrałem podczas rezerwacji. Natomiast sprzeciwiam się atakowaniu szczególnie LOT-u i prób udowodnienia, że tylko nasz przewoźnik tak robi bo to niestety praktyka wielu przewoźników.
jsg 2010-12-21 18:40   
jsg - Profil jsg
Popieram madeja w jego akcji.
andrzej 2010-12-21 18:32   
andrzej - Profil andrzej
madej: Ale Ty się tak naprawdę czepiasz tylko logo z boku samolotu. Na tej samej zasadzie można by się czepiać, że na loty, które mają być obsługiwane przez odrzutowce Lotu są podstawiane ATR EuroLot. A tak się też zdarza. Co do A380, a A343. Jesteś pewny, że konfiguracja jest dokładnie identyczna ? No właśnie mi się nie wydaję. Pomijając już fakt, że A380 ma dużo nowsze i lepsze systemy multimedialne. Co do przykładu innego co Ci podawałem czyli CRJ900, a Avro to jestem pewny, że konfiguracja w CRJ jest bez porównania bardziej komfortowa. Więcej miejsca na nogi oraz szersze siedzenia i rozstaw siedzeń 2 2, a nie 3 3 jak w Avro. I znowu Twój przykład E175, a B734 też jest inna konfiguracja. E175 ma przecież 2 2.
madej 2010-12-21 18:19   
madej - Profil madej
domagamy sie nie podstawiania na rozkładowe regularne rejsy LOTu maszyn LOT Charters tylko tyle, bo to że za Emb 175 np poleci LOTowski benek 734 w konfiguracji LOTowskiej to nic nie szkodzi a Ty andrzej własnie takie przykłady podajesz miał leciec A 380 ale poleciał A 343, to jest akurat OK bo samolot z tej samej grupy konfiguracji siedzien. Podałes zły przykład ten z LOTu można by pórwnać do styuacji gdy kupujesz bilet w BMI airlines a zamiast tego podstawią ci samolot Bmibaby. A to że zamienia się samolot w tej samej grupie konfiguracyjnej siedzeń to jest dopuszczalne.
andrzej 2010-12-21 17:59   
andrzej - Profil andrzej
Moze zacznijmy na portalu akcje: Domagamy sie dokladnie tych samolotow co na bilecie lub odszkodszkodowania ! ;)
andrzej 2010-12-21 17:57   
andrzej - Profil andrzej
madej: No to Ci powtarzam, że pełno linii tak robi. A co powiesz na to, że kumpel kupił bilet w Lufthansie do Tokio drożej niż u konkurencji po to by polecieć A380, a mu podstawili 343. To jest dopiero niefart ale to sie zdarza, ja już podawałem mój przykład z LH, innym razem S7 zamiast 735 podstawiła tu154. Naprawdę madej to się zdarza bardzo często. Nie wiem czy to nieuczciwe pewnie troche tak jak np. z tym 380 ale jak już wspominał marqoos linia nie jest zobowiązana do przewiezienie Cie dokładnie tym typem samolotu, ktory masz na bilecie. A w tym przykladzie z LOT masz w sumie specjalne okolicznosci. A czesto linie zmieniaja samolot bez podania zadnej sensownej przyczyny.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy