Wizz Air: Nowe połączenia z Polski

Wizz Air: Nowe połączenia z Polski Tanie linie lotnicze Wizz Air ogłosiły na dzisiejszej (13.12) konferencji prasowej w Warszawie uruchomienie nowych połączeń na trasach: Poznań - Barcelona (--3---7) Gdańsk - Stavanger (-2---6-) Gdańsk - Geteborg (-2-4-6-) Gdańsk - Aarhus (-2---6-) Gdańsk - Tampere (-2---6-) Loty do Barcelony zostaną uruchomione 27 marca 2011 roku...
13/12/2010 14:55   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
yach 2010-12-17 15:28   
yach - Profil yach
jjemiolo: prosto i brutalnie. Wishfull thinking Na południe ludzie latają czarterami lub jadą samochodami. I nie na weekend tylko na 1 lub 2-tygodniowy turnus. Do tego jeszcze jest tam dalej, co zmniejsza ilość lotów wykonywanych przez maszynę. Dowóz siły roboczej i jej rodzin z kolei jest równomierny przez cały rok, a w wakacje dodatkowe żniwa.
jjemiolo 2010-12-17 04:51   
jjemiolo - Profil jjemiolo
A jakie to sa te kierunki wakacyjne dokad Polacy jezdza masowo indywidualnie, nie korzystajac z zadnej pomocy biur podrozy, zeby uzasadnione bylo ustanowienie regularnych polaczen? Nawet jak by byly to sa to mocno sezonowe potoki, zatem co z samolotem po sezonie? Jak sie wejdzie w uklad z biurami jest przynajmniej wieksza skala operacji. Tym samym w stuacji kiedy wystepuje bardziej stabilny w skali roku potok, jak ruch stoczniowy na ten przyklad, linia idzie na to bo to gwarantuje forse i stabilnosc. To ze ktos marzy o BCN nie jest warunkiem wystarczajcym. Ale moze byc warunkiem koniecznym na dluzsza mete by kiedys takiego polaczenia sie doczekac, skadkolwiek.
solokhumbu 2010-12-16 08:20   
solokhumbu - Profil solokhumbu
Silvestro: Tobie być może faktycznie po nic, dodam, że mnie rownież. Ale nowe kirrunki są po to (dotyzcy to oczywiście każdego LCC i w ogóle każdej linii), aby linia na tym zarobiła. Są to kierunki pracownicze (lub - jak pisała Aynis) stoczniowe? Fakt - są. Ale jesteśmy jako naród ciągle na tyle nielotni, iż kierunki bardziej "wysublimowane", stricte turystczne, mają szansę utrzymać się tylko do ważniejszych miast (Rzym, Paryż itp). Niestety. Życzę i Tobie i sobie więcej lotów w kierunki południowe :)
usuniety 2010-12-15 20:56   
usuniety - Profil usuniety
a się wysilili z tym Gdańskiem:( a po co mi kierunki Nordyckie!
as77 2010-12-15 18:52   
as77 - Profil as77
Byc moze Ryanair wroci z rejsami do Girony. Watpie, zeby Wizzair zdecydowal sie na loty z WRO do Katalonii. Duzo bardziej prawdopodobne (jeszcze przed konferencja w Warszawie) wydawaly sie loty nawet do Madrytu. Teraz to juz nic nie wiadomo :D
bizu14 2010-12-15 18:47   
bizu14 - Profil bizu14
A może ktoś wie czy są jakies plany lini lotniczych na uruchomienie połączenia Wrocław Barcelona?
bizu14 2010-12-15 18:45   
bizu14 - Profil bizu14
A taką nadzieje miałam ze Wizzair wprowadzi połączenie Wrocław Barcelona,
grzesiek1910 2010-12-15 12:39   
grzesiek1910 - Profil grzesiek1910
z innej beczki :)
WIZZ AIR - bilety po 15 pln w jedną stronę z:
Katowic do Sztokholmu,
Łodzi do Dortmundu i Sztokholmu,
Gdańska do Hamburga, Sztokholmu, Malmo, Bergen i Eidhoven,
Wrocławia do Oslo i Dortmundu.
as77 2010-12-15 11:35   
as77 - Profil as77
aguirre: Z tym ze ruch z ES do PL jest zaden, to sie nie zgodze. Hiszpanie chetnie wpadna do Polski, jak beda mieli taka mozliwosc. Wielu Polakow tez woli latac na wlasna reke niz z biurem podrozy. A poza tym nie chodzi tylko o wybrzeze. Co do GDN, to wielu czekalo na loty np. do Brukseli czy Madrytu, a z WRO czekalismy np. na Sztokholm... :P
aguirre 2010-12-15 11:23   
aguirre - Profil aguirre
Nie bardzo rozumiem narzekania osób, które liczyły na kierunki stricte urlopowe. One są i na pewno będą w ofercie W6, ale w formie czarterowej, z miejscami wykupionymi w większości przez biura podróży. Bo po co linia mialaby sprzedawać bilety taniej, jak może drożej i na pniu? Szczególnie dziwią mnie oczekiwania w stylu Turcja, Egipt, Grecja czy hiszpańskie wybrzeże. Tam się opłaca wozić masówkę z biurami, bo ruch w drugą stronę jest żaden. Toteż LCC szukają i będą szukać kierunkw pracowniczych, szczegolnie blisko, co umożłiwia wiecej rejsów dziennie i większy zarobek. A co do DTM, to Wizz pewnie da LCJ i WAW coś podobnie bliskiego w zamian, aby zachować iloć rejsów robionych przez każdą maszynę.
solokhumbu 2010-12-14 19:40   
solokhumbu - Profil solokhumbu
as77: wiem, że nie powala, sam wolalbym coś innego, dokąd nie lata NIKT. Natomiast po wycofaniu się (wszystko na to wskazuje) FR z obsługi sezonowej, bo sezonowej, ale zawsze trasy POZ-REU jest spora szansa na zapełnienie owych 180 miejsc. Poza tym są dobre dni i godz - 3 i 7 popołudnio-wieczornem. Dla pracujących przy dwoch dniach urlopu kroi się logiczny pobyt w Katalonii! Obym był dobrym prorokiem:)
as77 2010-12-14 19:04   
as77 - Profil as77
Barcelona nie powala, bo to żadna nowość. Do tego regionu lata już FR. Albo naprawde W6 strzela sobie w glowe tym polaczeniem, albo linia widzi w tym dobry interes. Najpewniej jest tak, ze "moze będzie dobrze".
luuukasz17 2010-12-14 18:44   
luuukasz17 - Profil luuukasz17
No ta Barcelona z Poznania nie powala na kolana.
teenager96 2010-12-14 18:39   
teenager96 - Profil teenager96
Powoli widać, że potencjał Katowic sie wyczerpuje! W6 już chyba nie doda tam szóstego samolotu, szkoda że nie otworzyli połączeń z Rzeszowa. Dziwiący jest też fakt, iż WizzAir wstrzymał rozwój w Poznaniu. Co jakiś czas coś wytną, potem dodadzą i tak w kółko.
yach 2010-12-14 17:00   
yach - Profil yach
Kierunki dla GDN sugerują, że Wizz szuka tras z krótką rotacją na lato. Musi pewnie sobie powetować dłuższe (a co za tym idzie bardziej kosztowne) trasy na południe Europy. Godziny odlotów w sb na to wskazują.
wojtek 2010-12-14 11:39   
wojtek - Profil wojtek
Teraz robi wrocławska maszyna, ale od nowego rozkładu już nie będzie. Jedyna szansa w tym, że otworzą Dortmund z Pragi lub Budapesztu i ten samolot obsłuży jeszcze Łódź.
humbak 2010-12-14 11:18   
humbak - Profil humbak
kilifi: A czy LCJ nie robi przypadkiem maszyna z WRO lub POZ?
humbak 2010-12-14 11:14   
humbak - Profil humbak
ktgraczu: Zakładam, że jesteś całkowicie świadomy różnic w biznesie między Ryanair a Travel Service i to porównanie o rejsach TATL było tylko takim żartem na dobry lunch?
4tech 2010-12-14 01:39   
4tech - Profil 4tech
ktgracz..właśnie dlatego porażka...nie linii lotniczej a oczekiwań z nią związanych:) i z całym szacunkiem do Twojej osoby, proszę nie wrzucaj mnie do jednego "worka" z tymi co bardziej żyją marzeniami o potędze danego lotniska niż realiami....:)
ktgracz 2010-12-14 00:57   
ktgracz - Profil ktgracz
nie wiem czego się czepiać, Arhus - miłe zaskoczenie, tam jeszcze nie latał (GDN ma dl wizzair coś w sobie, bo notorycznie daje mu szansę w przecieraniu szlaków do Skandynawii, kiedyś np. tak było z TKU). Dla mnie i tak zaskoczeniem roku jest przelot WAW-Azory-PUJ obsługiwany przez Travel Serwice (w czwartki QS940 m.in. dla Exim Tours) i 6h lot z Azorów nad błękitnym Atlantykiem w wąskokadłubowym B737-800 :DD // Idąc tym tokiem rozumowania, FRanca już dawno latała by z SNN do NYC, gdyby miała tak śmiała wyobraźnię (takie rzeczy - to chyba tylko w PL) jak Słowianie hihii
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy