Ryanair: Cięcia w siatce do Niemiec

Ryanair: Cięcia w siatce do Niemiec Tanie linie lotnicze Ryanair ogłosiły cięcia w swojej niemieckiej siatce połączeń, które wejdą w życie wraz z nowym rozkładem letnim. Wśród skasowanych połączeń jest również kilka do Polski - nie polecimy już na trasach:Gdańsk - BremaGdańsk - Düsseldorf WeezeGdańsk - Frankfurt HahnBydgoszcz - Düsseldorf WeezeKraków - Düsseldorf WeezeWrocław - Düsseldorf WeezeWrocław -...
14/12/2010 16:22   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
olliollo 2010-12-17 21:15   
olliollo - Profil olliollo
W6 wprowadzil loty do BCN, ja mieszkam w Tarragonie, wiec polaczenie z reus w piatek popoludniu i powrot w poniedzialek wieczorem do Hiszpani byl idealny....
solokhumbu 2010-12-17 17:41   
solokhumbu - Profil solokhumbu
olliollo: wg wszelkich danych na niebie i ziemi lotów POZ-REU nie będzie od marca. Ale w zamian mamy przecież BCN! Lepiej, żeby FR dał nam loty do nowych miejsc, nie tylko Katalonii : inne rejony Hiszpanii, jakaś baza we Włoszech (poza BGY - jest i CIA, gdyz jest FCO by W6). Marzenia... ?
olliollo 2010-12-17 08:55   
olliollo - Profil olliollo
W noweje siatce lotow Ryanair pojawily sie juz lletnie loty z Krakowa do Reus, a z Poznania niestety nie. Czy to znaczy kolejne ciecie????
4tech 2010-12-15 21:00   
4tech - Profil 4tech
romacia, a wracając do poprzedniego wątku...hm widocznie nie rozumiesz co sam napisałeś.
4tech 2010-12-15 20:53   
4tech - Profil 4tech
romacia, no właśnie sprawdź na stronie AB. Lataja tylko i wyłącznie z NRN na PMI.
aarrkkoo 2010-12-15 20:52   
aarrkkoo - Profil aarrkkoo
romacia: na 100% nie bedzie bazy w Weeze i polaczenia tylko 3x w tygodniu do PMI (oczywiscie z przesiadka w PMI bedzie mozna sie dostac do Hiszpanii i Faro), ale polaczenie tylko do PMI. No chyba, ze Ty masz wiecej informacji niz sami pracownicy AB... Przy oakzji: bazy AB to TXL, DUS, NUE i PMI, a wlasciwie NUE i PMI to nie sa prawdziwe bazy.
romacia 2010-12-15 18:35   
romacia - Profil romacia
aarrkkoo
na 100% tak i narazie tylko na lato i nie beda latac tylko na PMI ale tez inne destynacje sprawdz sobie na ich stronie
aarrkkoo 2010-12-15 17:32   
aarrkkoo - Profil aarrkkoo
@kuba-gda: liczby te nie maja zadnego znaczenia. Nie jest wazne ilu pasazerow sie przewiezie. Wazny jest yield, a tym samym zarobek. Co z tego, ze mozna miec LF nawet 100% a sprzedalo sie kazde miejsce ponizej ceny i do calego przedsiewziecia trzeba doplacac. Nie moge sobie wyobrazic, zeby jakas linia lotnicza, ktora nie obsluguje GDN-Niemcy przede wszystkim jako dolot do swojej siatki polaczen, miala szanse zeby zarobic na polaczeniach z Gdanska (czy z Polski) do Niemiec. Odleglosc miedzy Gdanskiem czy wiekszoscia innych polskich miast a Niemcami jest na tyle mala, ze mozna szybko dojechac samochodem, autobusem czy pociagiem, a polski klient jest przyzwyczajony (dzieki FR czy W6) do tego, ze latanie jest tanie i jesli nie ma taniej alternatywy lotniczej, to zeby oszczedzic kilka Euro przesiedzi cala noc w autobusie...Fenomenem jest, ze polski klient zeby np. dostac sie z Krakowa do np. Kolonii, kupi bilet kolejowy za ponad 100 EUR w jedna strone, a bilet lotniczy za 100 EUR jest za drogi... A Niemcy z drugiej strony nie sa az tak bardzo zainteresowani Polska, zeby mozna bylo oblozyc nimi loty. Np. malo kto w Niemczech wie, ze calkiem blisko Krakowa mozna pojedzdzic na nartach, a to jest juz inny temat (ze polskie miasta i regiony slobo sie promuja).
aarrkkoo 2010-12-15 17:18   
aarrkkoo - Profil aarrkkoo
@romacia. AB otwiera swoja baze w NRN ?? Na 100% nie. AB bedzie max 3x w tygodniu, tylko w sezonie letnim, latac z Weeze na Majorke, a polaczenie to zostanie otwarte przede wszystkim ze wzgledu na holenderskich pasazerow.
kuba-gda 2010-12-15 14:24   
kuba-gda - Profil kuba-gda
W przypadku GDN cięcia oznaczają ponad 100 000 paxów. Jeżeli NRN ma parę miejsc w okolicy skąd można lecieć do GDN, to już inaczej wyglada sytuacja pozostałych kierunków. HHN w skali ostatnich lat to 50 tys. z lekką tendencją spadkową od paru lat i BRE z 40 tys. pozostawia spore możliwości dla przewoźników. Z Niemiec do Gdańska do X 2010 podróżowało prawie 458 tys. w tym 200,5 (LH, LOT i AB), ponad 160 tys. z WIZZarem i 98 tys. z RYANAIRem.
romacia 2010-12-15 13:20   
romacia - Profil romacia
wiec tym bardziej nie wiem o co Ci chodzi? nie wracaja wiem o co kamann? a załoze sie ze wsanailomysle i przy okazji jakies seuper extra promocji zwieksza czestotliwosc lotow na kanary w sezonie letnim jeszcze tak jak sami powiedzieli negocjuja z turcja a skad bedzie zawsze full do turcji jak nie z niemiec przeciez to druga turcjia i do tej rosji o ktorej joz wiadomo ze bedzie na 100% tez pewnie zaczna latac z ger wiec nrn przetrwa a moze dzieki tym redukcja co polsce skapnie bo szukaja menagerow teraz na stanowiska we wschodniej europie i oby tak było a jezeli nie baza to napewno pl dostanie na sezon letni kilka nowych połonczen do esp i itali i oby tak dalejpozdro
4tech 2010-12-15 12:59   
4tech - Profil 4tech
romacia, no faktycznie:) pozwolisz że zacytuję a raczej wkleję Twój post:
[...] romacia @ 2010-10-31 07:46 id: 144544 host: p5B00BB68.***
i niestety polonczenie nrn-gdn na 99% nie wraca na wiosne mowi sie tez o tym ze fr skasuje wszystkie połoczenia wewnatrz niemiec bo sa po wprowadzeniu podatku poprostu nie opłacalne.[...] koniec cytatu.
Celem wyjaśnienia, FR nie skasował wszystkich połaczeń z NRN ( to fakt) jednakże jeszcze kilka dni temu o czym było również na tym forum w wolnych wątkach forumowiczów, w systemie rezerwacyjnym FR nie było żadnych lotów z NRN a z BRE dostępny był jedynie DUB. Jeden z naszych forumowiczów zauważył zresztą słusznie jak się okazało że część tras "wspaniałomyślnie wróci" no i wróciło:)
romacia 2010-12-15 11:54   
romacia - Profil romacia
tam pisałem o tym ze nie bedzie bazy w pl wiec nie mam pojecia o co Ci chodzi moze o to ze skasowali te loty do pl? tak bo nie sa zyskowne nie czarujmy sie polacy mało kupuja w samolotach obłozenie było takie sobie moze poza krk w lecie i w sumie bydgoszcza ale ceny zawsze byly atrakcyjne i nie moga ich podniesc o kolejne osiem eur bo juz nik nie bedzie chcial latac a nrn i tak z tym podatkiem dalej jest atrakcyjne dla holendrow bo tam i tak podatki sa wysokie a pozatym otwiera w nrn swoja baze air berlin tak wiec napewno wiatr tu nie bedzie hulał a iryan sie nie wyniesie bo lotnisko zrobiło dla nich promocje i startuja i londuja za darmo
4tech 2010-12-14 22:38   
4tech - Profil 4tech
romacia, z całym szacunkiem dla Ciebie, ale czy pamietasz swój post z 31.10.2010?...
aarrkkoo 2010-12-14 19:56   
aarrkkoo - Profil aarrkkoo
@4tech: w Niemczech nikt nie potrzebuje ani NRN, ani Ryanair, wiec nie wieze zeby ten podatek komus musial bokiem wychodzic :-) Oprocz tego Ryanair jest znany z tego, ze zawsze szukaja wymowek, moze NRN czy BRE nie chca juz doplacac to tego interesu?
FR skasowal tez polaczenia z lotnisk niemieckich np. do UK, ale w Niemczech nikt po nich nie placze :-) Trzeba tez dodac, ze oni za tak male pieniadze nie mogli latac, wiec niektore trasy, albo musialy zostac skasowane, albo bilety musialyby byc drozsze. Podatek ten jest wspaniala wymowka, aby niektore trasy skasowac i nie podawac prawdziwego powodu. 4U nie lata z Berlina do Mastricht, zeby ominac podatek (dojazd z Mastricht do Kolonii tez kosztuje, prawdopodobnie wiecej niz 8 EUR) - to jest polaczenie dla Holendrow, ktorzy cala masa przylatuja do Berlina i nie musza juz dojezdzac na lotniska CGN czy DUS czy AMS, aby doleciec do Berlina.
romacia 2010-12-14 19:18   
romacia - Profil romacia
4tech
co ty opowiadasz wykosili wszystkie loty ktore były nierentowne a to co jest oblozone to zostaje a podatek to ryanowi był w tym przypadku na reke bo dzieki temu mieli wymowke aby te trasy ktore im nie wypaliły skasowac
teenager96 2010-12-14 18:41   
teenager96 - Profil teenager96
Teraz AB ma szanse na rozwój Düsseldorfu z Krakowa, tylko oni chyba zrezygnowali z tej trasy. Jednak szkoda reszty, bo np. BZG traci całkowicie Niemcy, pomijając loty [via] Warszawa :)
seep02 2010-12-14 17:18   
seep02 - Profil seep02
ja bym raczej sugerował Maastricht zamiast Eindhoven, tak jak Germanwings otwiera trasę Maastricht-Berlin, ale jak wiadomo, Ryanair nie będzie latał, jak mu się za to nie zapłaci...
seep02 2010-12-14 17:11   
seep02 - Profil seep02
easyjet w rozkładzie też nie ma lotów Dortmund-Kraków. Na dobrą sprawę Wizzair staje się monopolistą pośród niskokosztowców na przelotach Niemcy-Polska...
aynis 2010-12-14 17:11   
aynis - Profil aynis
Zawsze mogą przerzucić loty z NRN do EIN, nie jest to aż tak daleko, a w Holandii nie ma podatku, bo z niego zrezygnowali, jak linie zaczęły kasować stamtąd połączenia. Ciekawe, czy i Wizz pójdzie w ślady FR? Na razie nie wiadomo co z WAW-DTM i LCJ-DTM.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy