Mediolan zamiast Majorki

Mediolan zamiast Majorki Linie lotnicze Wizz Air w dniu dzisiejszym zawiesiły planowane na okres wakacyjny połączenie: Katowice - Palma de Mallorca Jak nas poinformowała Dominika Juniewicz z agencji PR obsługującej Wizz Air przewoźnik zrezygnował z obsługi tej trasy z powodu bardzo małego zainteresowania. Zwiększono za to częstotliwość połączeń do Mediolanu.Paweł Cybulak
07/04/2005 14:57   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Viola 2005-05-28 21:26   
Viola - Profil Viola
Chcę latać do Turynu!!!!!!!!!!!
ania 2005-04-15 22:04   
ania - Profil ania
Też jestem za TURYNEM!!! Zamiast powięszania ilości lotów do Mediolanu, lepiej byłoby ze dwa połączenia przerzucić do
Turynu. Też latam do Turynu przez Mediolan, ale podróż pomiędzy tymi miastami to minimum 2 godziny jazdy, a przecież tam jest nie tylko siedziba Fiata, ale również wiele firm, które z Fiatem współpracują i mają oddziały na
Śląsku. Dziwię się Wizzairowi, że już dawno na ten pomysł nie wpadł??? Oczywiscie zbliżająca się olimpiada zimowa powinna jeszcze poprzeć ten pomysł.
marek 2005-04-11 11:04   
marek - Profil marek
Popieram pomysł lotów do Turynu. Latam Do Włoch kilka razy w roku. Polączenie do Turynu uprościło by wiele spraw. Bardzo często jest tak ze kiedy jadę z Mediolanu do Turynu pociągiem widzę jak duzo osób które leciały ze mna wcześnie do Bergamo podrózuje ze mną pociagiem do Tutynu.
aguirre 2005-04-11 11:04   
aguirre - Profil aguirre
Każdy, kto podawała jakiś pomysł wskazał też argumentacje. Mom zdaniem Dublin spoza Warszawy może liczyć na frekwencję. Podobnie loty do Chorwacji (na pewno z Warszawy i Gdańska). Friedrichshafen to dobry pomysł na zime,, do tego prawdopodobnie niedrogie lotnisko bo poza Ryanairem nikt tam nie lata. Turyn - może się sprawdzić - FIAT i góry (tylko przy rozsądniejszych stawkach za sprzęt). Szkocja bezpośrednio to pomysł i dla turystów i szukających pracy (Ryanair lata do Glasgow, więc to pewnie tańsze lotnisko). LOT nie lata do Edynburga. Aer Lingus też nie. Co do Murcii to ciekawy rejon ale na czartet. Do Malagi i Bolonii lata CW. O Reus malo kto w Polsce słyszał. Stąd szukanie zastępnikow w tych krajach Żadna z wymienianych przez nas tras nie jest na cały rok 7 dni w tygodniu. Część to pomysły na sezon letni lub zimowy. Ale też nie można latać we wt.czw.sb bo to idiotczne terminy.
tomaszek 2005-04-11 06:04   
tomaszek - Profil tomaszek
Może zamiast dodatkowych lotów do Mediolanu przydałoby się uruchomić połączenie ( min. 2 razy w tygodniu) z Turynem. Powody są co najmniej dwa:zbliżająca się olimpiada oraz fakt, iż znajduje się tam fabryka FIATA i wg. mojego rozeznania wiele osób z Turynu zmuszonych jest do podróży do Bergamo aby dostać się do oddziału w FIATA w Tychach..............warto to przemysleć!!!!!!!
adam 2005-04-11 00:04   
adam - Profil adam
Ja za Edynburgiem dalej jestem, oczywiście można z przesiadką przez Londyn, ale taniej by było za jednym razem. Oczywiści do uruchomienie takiego połaczenia trzeba zrobić analizy, czy bedzie ktos tam latał, ale ryzyko zawsze zostanie i ten kto go nie podejmuje nie wygra.
2005-04-11 00:04   
 - Profil
No dobrze. To może wytłumaczę dlaczego akurat uważam, że FRIEDRICHSHAFEN to dobra destynacja. Jeśli zakreślimy cyrklem wokół Friedrichshafen okrąg o średnicy 100km, to w jego obrębie znajdą się: 1)Zurich - stolica Szwajcarii, 2)Stuttart (gdzie lata tylko Germanwings), 3)Obersdorf, ze skocznią i terenami narciarskimi, 4)Titisee-Neustadt ze skocznią narciarska, 5)Fussen z kultowym zamkiem Ludwika Bawarskiego - Neuschwanstein, 6) Lech - austiacki kurort narciarski, 7)mnóstwo terenów narciarskich, łącznie z Davos w Szwajcarii. Poza tym na południowym-zachodzie Niemiec mieszka sporo Polaków, którzy także chętnie odwiedzą Polskę! Jeśli chcemy się wybrać do Zurichu, lub Bazylei, to możemy liczyć tylko na SwissAir! Polecam stronę lotniska Friedrichshafen: zobacz link Jeśli chodzi o DUBLIN, to należy wziąć pod uwagę, że pracuje tam sporo rodaków! Poza tym - nie patrzmy tylko na to, gdzie my możemy polecieć, ale kto do nas może przylecieć! Np. w samolocie SkyEurope z Krakowa do Bergamo spotkamy 70% Włochów! W paryskim i rzymskim metrze na każdym kroku widać reklamy Krakowa i Warszawy z w/w liniami! A Irlandczycy podróżują sporo. Na lotnisku w Katowicach spotkałem grupę Irlandczyków, którzy wracali do domu przez Beauvais we Francji. Trochę narzekali, że nie mogli polecieć na południe Polski bezpośrednio. Ja wiem, że z Warszawy latają dwie linie. Ale wobec tego kolejna linia generowałaby konkurencję! Słuchajcie, do Londynu lata 5 linii! Tak więc argument Zosi, że już są połączenia obalam. A tak na dobrą sprawę na Warszawie Polska się nie kończy. Kraków jest i będzie bardziej atrakcyjniejszy turystycznie! No - szczególnie w kontekście ostatnich wydarzeń watykańskich... Pozdrawiam wszystkich.
2005-04-11 00:04   
 - Profil
O przepraszam! Zurich oczuwiście nie jest stolica Szwajcarii! Ale i tak jest atrakcyjny turystycznie. :-)
zosia 2005-04-10 17:04   
zosia - Profil zosia
Drogi Mr Slaski! Nikomu nie nabluzgalam ********.Adas pisze "a ja bym za Edynburgiem lub Glasgow" kiedy zas Bogus marzy o polaczeniu z Murica (kto z was wie gdzie to miasto lezy?).Slaski pasazer rzuca nazwami miast niemieckich do ktorych powinno sie latac.W stylu: dlaczego nikt nie chce latac do Radomia albo Slupska. ************.No i znowu ten Dublin...i Edynburg.To rzeczywiscie dziwne ze nikt tam z Polski nie lata.Oczywiscie pomijajac Aer Lingus i LOT - linie lotnicze ktore lataja tam z Warszawy.Ale wedlug panow specjalistow na pasazer.com to KAZDE miasto polskie powinno miec polaczenie z Dublinem.Czy to piwo Guiness kusi? **************Komentarz moderatora: Wszystkie niekulturalne sformułowania będą gwiazdkowane. Więc proszę uważać co się piszę. To forum służy do wymiany zdań a nie do opluwania się nawzajem. Więc trochę kultury.
2005-04-10 13:04   
 - Profil
Witam. Koleżanko Zosiu! Jak już widać w poniższych wypowiedziach, osoby które na tym forum wyrażają swoje zdanie, mają już pewne doświadczenie w korzystaniu z tanich linii lotniczych. Jesteśmy więc tacy "specjaliści", którzy latają po Europie za 200-300zł! A nawet za 2 euro (Germanwings miał takie ceny parę miesięcy temu)! Widać również, że wszyscy jesteśmy klientami, a nie pracownikami tychże linii. Skoro Zosiu wyśmiewasz się z nas, poprosimy o przedstawienie 'spraw lotniczych' od kuchni. Nie jest sztuką komuś nabluzgać, tylko wskazać poprawny kierunek myślenia. Takie komentarze Zosiu, pasują bardziej na forum Onetu (z całym szacunkiem dla tego forum), a nie tutaj, gdzie wypowiadają się ludzie zainteresowani tanim podróżowaniem. Dodam jeszcze, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy leciałem 17 razy, liniami LTU, Lufthansa, LOT, WizzAir, SkyEurope, Germanwings, Aeropostal, AeroContinente, tak więc osobiście służę radą i pomocą, a nie bluzganiem. Pozdrawiam wszystkich.
chris 2005-04-09 18:04   
chris - Profil chris
Zosiu my nie sikamy z Toba bo nasze cewki sa w porzadku :) Tobie jednak radze zalozyc pampersika ...Komentarz moderatora: Proszę darować sobie takie komentarze
zosia 2005-04-09 16:04   
zosia - Profil zosia
Szczgoly podam z czasem.Momentalnie leze na podlodze,czytam wasze uwagi typ "polaczenia z Bydgoszczy do Palermo" i sikam ze smiechu oczywiscie:-)
zosia 2005-04-09 03:04   
zosia - Profil zosia
Z was sa tacy specjalisci od spraw lotniczych jak z koziej *** zatrzask!

Komentarz moderatora: Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów owego zatrzasku, żeby wiedzieć, jacy z nas specjaliści...
tom 2005-04-08 10:04   
tom - Profil tom
Bogdan ma zdecydowana racje, oplaty lotniskowe Wizzu zbijaja z nog
adam 2005-04-08 09:04   
adam - Profil adam
Ja bym był za Edynburgiem albo Glasgow!!! dużo Poalków teraz na północ jedzie, a i poza szuakniem pracy to turystycznie super.
chris 2005-04-08 09:04   
chris - Profil chris
Tom : Jakie pare zlotych ? Te promocje ktore widzisz dotycza tylko proc. biletow sprzedawanych na kazdy lot. Nawet do ceny 0 zlotycvh musisz doliczyc b.wysokie oplaty lotniskowe ktore tak naprawde sa zawyzane i Wizz sporo z nicch kasy czerpie dla siebie. Dla przewoznika liczy sie srednia cena za pasazera i ta napewno jest dobra , szczegolnie przy blisko 100 % oblozeniu. Ja zeby tanio kupic bulet w Wizz bez zadnych promocji musze go kupic conajmniej 3 tygodnie przed wylotem. Wielu ludzi jednak decyzje co do wyjazdu podejmuje po tym terminie i te osoby placa duzo wiecej za bilet.
bogdan 2005-04-08 08:04   
bogdan - Profil bogdan
Gdyby roznica byla na poziomie 20 proc to przyznalbym ci racje , ale tak ?? Albo porownam to inaczej by nie bylo niejaznosci.Oplaty na trasie Ateny-Londyn z EasyJeta wynosza 14 E co wynosi ok 60zl. Ta sama oplata na tej samej trasie wynosi 253 zl , wiec fakty mowia same za siebie , co nie zmienia faktu ze jako jedyni woza ludzi do Grecjii za ok 600-800 zl . Jednak trzeba przyznac otwarcie ze wszystkie tanie linie na poziomie SkyEurope , Centralwings , a zwlaszcza Wizzair maja wygorowane oplaty ktore szumnie nazywaja taxami i nie wynika to np z tego ze az tak sa krzywdzone te linie przez lotniska. Najwieksza bzdura jest dodawanie np doplate paliwowa jako tax!! to tak jak by wsiadajac do taxi kierowca powiedzil ze kurs kosztuje 50 zl + 10zl dodatku na paliwo bo podrozalo !! Normalnie , fak paliwo kosztuje za duzo to sie podnosi ceny , przejazdu czy przelotu.Postepowanie takie najbardziej wysmial na swojej stronie Ryanair w odpowiedzi na wprowadzenie takiej doplaty do cen BA. Reklama glosila cos w stylu - masze taryfy 10x nizsze niz doplata do poliwa w BA (stawki zaczynaly sie od 0,80 a doplata paliwowa wynosila 8 ).Ale doplaty i oplaty to juz rozmowa na inny temat :) Dziekuje
Drexler 2005-04-08 08:04   
Drexler - Profil Drexler
Bogdan co do oplat to EZY nie lata z KTW a W!ZZ tak, dlatego porownanie oplat lotniskowych jest nie ne miejscu.
aneta 2005-04-08 07:04   
aneta - Profil aneta
kiedy wreszcie wizz zrobi trase katowice -saloniki?niewazne z którego lotniska z polski do salonik!!!!!!!!!!!!!duzo osób podróżujacych do salonik leci do aten a potem czeka na inne połaczenia jest to bardzo uciazliwe!!!!!!!
bogdan 2005-04-08 03:04   
bogdan - Profil bogdan
Piza ? takich miast w Italii jest z 20 jak i w kazdym kraju , takie polaczenie napewno padloby szybciej niz Majorka ! Zdecydowanie wiekszym zainteresowaniem cieszylaby sie Bolonia ze wzgledu na bliskosc Venecjii a przede wszystkim najslynniejszych i najbardziej znanych kurortow wloskich Rimini. Co do Bułgarii to napewno tak , tylko czy to realne by naprawde tam tanio latac , tak jak do ST Pet ?? Zdecydowanie cos z Malaga- Murcia , piekne rejony turystycznie ciagle stasunkowo tanie i maja bardzo duza zapelnienie inne linie na tych trasach (np z Ryanair praktycznie nie ma szans na bilet ponizej 100 GBP na lato ). Warunkek to loty najmniej 4x na tydzien , nie mozna robic takich dziwactw jak centralwings z lotem raz na tydzien ! to jest wogole niepraktyczne i moze 2 % ludzie bieze takie polaczenie pod uwage ! Saloniki - odpada to za mala spolecznosc by takie polaczenie sie utrzymalo. Kolejne to Reus na Costa Dourada - rownie pieknie jak Costa Brawa , blisko Barcelony tyle ze na poludnie. Nicea- piekna okolica ale ciagle za draga, zwlaszcza na Polska kieszen. W zimie dobra destynacja moze byc serce alp czyli Klagenfurt. Co do oplat to np do Aten sprzedajac bilet za 100 zl w 1 str to juz dobry wynik ( ponizej 200 ciezko znalesc ) , bo 100+100 + 400 oplat daje 600 zl a to juz nie tak zle. Nie wiem jak uczciwie mozna skalkulowac oplaty na poziomie 400zl ( gdzie EasyJet kalkuluje je na poziomie 85zl) , roznica prawie 5-krotna, ale to powszechna taktyka tej firmy. Dzekuje
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy