andrzejtoulon
2010-11-23 06:06
Dlaczego te rekawy sa takim "luksusem" w Polsce ?
Toulon male lotnisko niedaleko od St Tropez (w okresie zimowym ok 6 lotow dziennie, srednio co 2 godziny) posiada az 2
Typowo komunistyczne podejscie - na dzisiaj wystarczy a potem niech kto inny sie martwi. Skoro teraz obsluguje sie ok. 1.2 mil pasazerow a na euro ma byc 505 wiecej wiec za rok termial bedzie zbyt maly i praktycznie w chwili oddania bedzie wymagac powiekszenia. Dlaczego wydajac takie pieniadze nie mozna od razu zbudowac na 7 mil pasazerow zeby przez nastepne 10 lat nie trzebabylo sie martwic o rozbudowe...
antypilot
2010-11-22 08:23
A czy FR też będzie korzystał z rekawów we Wrocławiu?
to jest kolejna bzdura beda 2 rekawy a terminal buduja na 6, powinno sie od razu zainstalowac wszystkie a nie najpierw 2 i sprawdzac czy bedzie potrzeba, takie cyrki tylko w Polsce sie mogq dziać, co juz chłoptasie przeliczyli ze rekawy sa za drogie? Żenada, skoro sa za drogie to po co kazali je sobie projektowac. Głową w mur. Niech nie odstawiaja takiej tandety przed Euro, bo zdaje sie wrocław jest jedynym z miast gospodarzy a pierwsze wrazenie ludzie sie wyrabiaja o danym kraju czy miescie, po przylocie własnie na dane lotnisko.
Nie ma co gdybać na razie, ponieważ, na samym początku będą jedynie dwa rękawy, potem, jeżeli będzie zapotrzebowanie większe, będą dodawane kolejne.
w WAW np na granicy stref są rekawy mieszane które mogą obsługiwac schengen/non schengen ale niestety pełną operacyjnosc uzyskaja dopiero w 2015 roku po pełnej integracji T1 i T2, na forum lotnictwo.net wypowiada sie dyr. Marzec dyrektor PPL i ma ten temat najswiezsze informacje dla forumowiczów, natomiast jezeli chodzi o WRO to nie sądze zeby patent mieszanych rękawów wypalil schengen/non schengen zbyt mały terminal chyba fizycznie sie tego zrobic nie da wiec musi byc stały podział na te które obsługiwac beda ruch schengen i te ktore beda obsługiwac ruch non schengen, tak mi sie wydaje.
a dlaczego 3 na 3 a nie 1 do 5 albo non schengen boarding bezrękawnik ? :P
drugi terminal po WAW w Polsce który bedzie mieć rękawy, to dobrze. Tylko skoro będą rękawy to musi byc organizacja podobna do tej w WAW czyli jezeli bedzie 6 to 3 musząc byc schengen a 3 non schengen inaczej nie da sie tego zrobic, czyli gdzsies w połowie musza postawic kontrole paszportową, ciekawe jak to wyjdzie w tak małym terminalu.
bedzie 6 rekawow, ale na poczatku zdaje sie beda uzywane 2-3. A plyta oczywiscie takze bedzie rozbudowana:)
już nie mogę się doczekać... mam nadzieję, że rękawy bedą częściej używane niż w Warszawie ;-)
czy ja dobrze widze ze tam beda rękawy?
kalacumbrion
2010-11-19 21:10
cos wspanialego. pamietam jak jeszcze niedawno przyjechalem na wroclawskie lotnisko godzine przed odlotem i po 10 minutach "zwiedzania" reszte czasu strasznie sie wynudzilem. nie moge sie doczekac az skorzystam z nowego terminalu.