Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ale ale! W artykule jest mowa o likwidacji biura LOT na mieście, a nie o likwidacji obsługi LOT na JFK. A to są dwie różne rzeczy. :o)
madeju: Czym różni się obsługa Emirates czy innej na lotnisku Fiumicino od obsługi LOTu czy Lufthansy?
madej: co ma piernik do wiatraka. bagi ma racje: liczy sie przede wszystkim efektywność a nie efektowność.
jjemiolo
2010-10-21 15:36
NYC jest chyba dla LO rynkiem sztandarowym. Jesli nie to powinien byc. W businesie jesli nie jestes widoczny to cie nie ma. Zaden partner nie zdba o ciebie lepiej niz ty sam. Owszem mozna miec wspolne odprawy ale powinno sie byc obecnym. Chyba ze oddajemy rynek LH? Jesli tak to nie ma co gadac.
madej: nie rozmawiamy tutaj o azjatyckich liniach! Jednym z glownych celow tworzenia wielkich konglomeratow jak Star Alliance jest minimalizacja kosztow. Likwidacja swoich biur, gdzie operacje moze przejac partner jest doskonalym przykladem takiegoz postepowania. NIe mysle, ze cantralizajca check-in jest dowodem na to, iz Lotowi nie zalezy na pasazerach. Tak naprawde nie zalezy mi , czy stanowisko chceck-in ma naklejke Lot, czy LH, czy TP - chce, zeby odprawa odbyla sie sprawnie, bez problemow i w milej atmosferze. Wracjac do azjatyckich lini to myslisz, ze check-in, boarding jest dokonywany przez maciezysty staff?? NIE przez agentow!!
Zgadzam się ze stanowiskiem bagiego. madeju: Nikt nie wsadza do więzień jeszcze za nie latanie Lufthansą, zatem spokojnie sobie lataj innymi. :o)
bagi: Gdyby LOTowi zalezało na pasazerach to utrzymywanie stanowiska odpraw dla 3 lotów dziennie nie byłoby zadnym problemem. Jak ciągle słysze o LH to sie we mnie krew gotuje. Tak naprawde LH to ścierwowata linia lotnicze która do pięt nie dorasta pod wzgledem obsługi i komfortowi do takich linii jak Emirates czy Qatar nie mowiac juz o liniach azjatyckich typu Singapore czy Cathay Pacific.
john45: A ja Ci powiem, ze bzdury troche opowiadsz. Jest odprawa on-line, sa maszyny, jest kilkanascie stanowisk check-in, bag drop i zadnych kolejek tam nie widzialem. A utrzymywanie stanowiska dla 3 lotow dziennie to troche marnotrastwo nie sadzisz?
Pragnę zauważyć, że na takim lotnisku w Zagrzebiu czy Splicie taka wielka Lufthansa jest odprawiana na stanowiskach takiej malutkiej Croatia Airlines... :o)
john45; na zdecydowanej większości lotnisk, na których LOT i inni przewoźnicy Stara korzystają z odprawy LH nie ma żadnych takich problemów: pomijam już fakt, że w Europie (nie licząc południowców) mało kto odprawia się tradycyjnie, coraz więcej pasażerów korzysta z odprawy online, przez telefon albo z self check-inow.
jendo wiem na pewno , ze w LHRto jakas masakra jest teraz
W Paryżu też pasażerowie Lotu odprawiani są na stanowiskach Lufthansy i nie prawdą jest to co mówisz. Stanowisk tych jest na tyle dużo, że wszystko idzie sprawnie, kolejek praktycznie nie ma.
A wiesz co sie dzieje na lotniskach zagranicznych ? Otóż, LO podobnie jak inni malutcy ze star alliance z europy zrezydbowaly z wlasnej odprawy bilotowo- bagazowej (tak juz jest na Heathrow) i sprzedaje jedynie bilety ! A co z tego wynikło ? Otóż Croatia, LOT i jeszcze cos tam ze star alliance odprawiane sa wspołnie z lufthansą ! A co to onzacza dla psazerow LO ? A to, że trzeba stac w olbrzymich kolejkach do oddania bagazu razem z cala reszta innych pasazerow, w tym lufthansy, ktora to nie lata 3 razy dziennie jak LO z LHR ale kilkanaście !! Normalnie nie ma to jak likwidacja !!!
~marecki: powtarzam agenci IATA nie są instytucjami charytatatywnymi. Wg Ciebie to najlepiej wszystkie biura zlikwidować, spolki powydzieliac i najlepiej oddac za darmo wszystko lufthansie, tak ja to bylo po likwidacji biura w Niemczech... po kilku miesiacach nagle oblozenie z samolotach LH wzroslo a w LO spadlo. Ciekawe nie ?
John45: Głosuj sobie na kogo tam chcesz, ale uprzejmie zwróć uwagę, że to nie temat tego forum. A co do biura w NYC: decyzje słuszna, zatrudnianie kilkunastu osób, wynajem lokalu i koszty obsługi biurowej w dobie internetu i powszechnego dostępu choćby do wspomnianych już niżej biur agentów IATA są zupełnie zbędne.
A i taka uwagę, czym innym jest LIKWIDACJA biura LOTu a niewlasciwe zachowanie personelu (o ile mialo miesjce). To drugie mozna zalatwic bardzo szybko majac odpowiedniego nadzorce
~pcharasz: P.S. Od 20 lat banda czworga okrada i będzie okradała majątak polski, ale jedni robia to bardziej kulturalnie a drudzy bezczelnie ! Niestety do tej drugiej grupy należy minister Grad (ktory zrobil niezly przekret za stocznia ostatnimi czasy), jakies przekrety i klamstwa przy pseudoprywatyzacji GPW, itd... no a teraz jeszcze LOT..... i tak za Grada odpowiada premier Tusk z rekomendacji Schetyny... a to wszystko obesrwuje Bronek i nie zawiadamia prokuraturu a nawet nie wyjdzie i nie powie co mysli o tym bagnie
~pcharasz: Nie umiesz czytać ze zrozumieniem ??? ja napisałem, ze starsi ludize nie uzywają internetu !
~pcharasz: A czy Ty masz jakieś pojęcie o sprzedaży biletów ? Otóż Agenci za wykupienie u nich biletu pobierają STOSOWNE I DUZE opłaty !! W życiu nie ma nigdy nic za darmo !
~pcharasz: czy jesteś ograniczony i masz jakieś klapki przed oczami ? hehe... w sumie to zabawne, że po każdej krytyce PO jest się posądzony o wspieranie sPiSku, czy komunistów z SLD ! Jeżeli już to pragną NORMALNOŚCI i mam dośc tej całej bandy czworga (pisposldpsl) i od lat głosuję na prawdziwą prawicę !