Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
luuukasz17
2010-08-06 11:15
4tech: popieram w 100 %. ; )
Czy zakup B787 ma być panaceum na bolaczki LO? czytając cześć waszych postów takie można odnieść wrażenie. Aby LO był bardziej efektywny nie efektowny to musi mieć oprymalna flote, max. 3 typy samolotów-B787/767/737, E75/95, Q400/ATR wtedy koszty eksploatacji są mniejsze, powinien efektywnie wykorzystać swoją flote /bez zbędnych kilku godzinnych przestojow na płycie/ nie licząc tych które z natury WAW musza się " odbyć", max. zredukować swoje rozdmuchane do granic zatrudnienie w biurach. Wtedy można zacząć myśleć o rozwoju firmy.
No a polacznie do Hanoi jest bardzo czasochlonne ;) majac na uwadze bezproduktywny czas postoju w HAN (9h).
luuukasz17
2010-08-06 10:37
mietek:No to jak są codzienne do Chicago i Nowego Jorku , i tam 3x w tygodniu do Hanoi , to wychodzi 5 samolotów. ; ) No to narazie kiepsko będzie z tymi nowościami , narazie dali Hanoi. ; )
damciock: wszystko zależy jak często LOT zamierza latać do tych miast, bo jeżeli codziennie to akurat 2 samoloty na jedno połączenie i...tyle;-)
No ale mam nadzieję, że jednak będą jakieś nowości, może LA?;-)
luuukasz17
2010-08-06 10:18
tomic: Jeśli to prawda,no to mało tych rentownych tras. :O
nie kupuję w ciemno tego uzasadnienia p. Narowskiego - niech poda, jakie są straty na innych trasach LOT. Długa trasa = duża strata. Coś musi się przecież złożyć na 168 mln strat w 2009r. Myślę, że proporcjonalnie podobne straty są na większości tras LOTu. Kiedyś czytałem, że LOT przynosi zyski tylko na rejsach do Brukseli, Londynu i Moskwy.
damciock
2010-08-05 23:10
Ja osobiście mam nadzieje, że LOT jednak zbuduje swój warszawski hub i zrobi taką siatkę krajowych połączeń, że będzie można tam bez problemu dolecieć :) Bo nawet jak przylecą B787 to będzie ich tylko osiem! I to nie od razu :) Wiec na połączenie do NY, Chicago, Toronto i Hanoi i może jeszcze ze dwie nowości i na tyle. Wiec LOT za bardzo nie poszaleje...
kacperord
2010-08-05 21:06
a dlaczego nie podadza informacji o zysku jaki wyrabiaja w okresie czerwiec-wrzesien 2010??? i jesli niejest to powiazane z polaczeniem do hanoi to czym lot by tam latal??? miejmy nadzieje ze powroca na ta trase w sezonie letnim 2011.
antypilot-to chyba zależy też od pogody
airchick
2010-08-05 19:48
antypilot, no a jak z 787? chyba maja podobne wymagania startowe. Czy sie myle?
No jak ograniczenia lotniska to niech przeniosa do Rzeszowa ;) Czy ktos wie jak z oplacalnoscia atlantykow rzeszowskich?
antypilot
2010-08-05 14:54
A dodatkowo droga startowa w Balicach jest za krótka, żeby B767 mógł wystartować z pełnym obciążeniem na trasę do ORD.
A ciekawe jak wygląda opłacalność atlantyków rzeszowskich ?