krzysiekl
2025-02-18 21:16
jeśli nie są w stanie wygrać z "tanimi liniami" ceną, a imho nie są w stanie, to niech nie ujednolicają swojej oferty nimi.
uważam, że podróżny który wydał już sporo pieniędzy na bilet wcale nie czuje się komfortowo jeśli musi dodatkowo sięgać do portfela.
co ważniejsze jednak jednolita oferta pokładowa i w dużej skali (czyli dla wszystkich) jest na pewno tańsza w przeliczeniu na korzystającego z niej pasażera niż oferty zakupu na pokładzie. To drugie nawet nie daje gwarancji, że jeszcze coś będzie do kupienia.
Lepsza jest wersja gdy posiłek można zamówić dodatkowo przed lotem, ale to i tak pewnie w praktyce droższe niż gdyby z automatu wliczyli posiłek dla każdego. Do tego lepiej się je gdy wszyscy jedzą, a nie gdy otrzymuje się posiłek jako jedyny....
Pewno stwierdzą, że pasażerowie z wielkim entuzjazmem powitali płatny serwis i rozszerzą na pozostale rejsy krotkodystansowe. A potem, jak w Lufthansie, bedzie zdziwienie, że spada im zadowolenie klientów , niezadowolonych z braku poczęstunku.
Z jednej strony jęki że AMS im się zatyka, z 2giej strony inicjatywa, którą próbują usprawiedliwić pobudzenie popytu....