LordOfTheWing
2025-02-11 20:16
Gdzieś kiedyś pisali, że nie wszystkie, co nie jest dobrym pomysłem.
krzysiekl
2025-02-05 21:52
@kidloco
nie, że B787 lotu są jakieś nowe... ich wnętrza też wymagają pilnej modernizacji...
jest chyba na to jakiś plan, oby się doczekał realizacji...
@kidloco
To nie ma najmniejszego znaczenia. LOT jest monopolistą na trasie WAW - JFK, Warszawa - Nowy Jork, a nawet Polska - USA. Trasa do NY jest krótsza, niż do Chicago, więc bardzo logiczne jest posyłanie paliwożernego 777-200 do NY, a oszczędnych 787 na dłuższe trasy.
Czy Lot może przestać posyłać zdezelowanego 777 EuroAtlantica na najbardziej prestiżową trasę atlantycką, czyli do JFK? Czy ten stary rupieć nie może wozić niepiśmiennych z Jackowa?
Chyba jest jakiś bałagan w systemie, jedni piszą tak, inni inaczej, na stronie jest jeszcze inaczej. Poczekajmy kilka dni, aż ostatecznie wprowadzą wszystkie zmiany.
jjemiolo
2025-02-03 16:10
Nie wszystko co powyzej to nowosci. Wzrost z WAW do ORD i YYZ sa oczywiste. Jednak KRK -ORD bylo juz 4 x tygodniowo w tamtym roku, zas ICN z WAW 6x w tamtym roku. NIniejszym Korea traci 4 loty LOTU w tygodniu, wszystkie z BUD.