wzleceipolatam
2025-01-21 00:07
@pozer Co Ci da dostęp do większej liczby Amerykanów? LOT latający WAW-JFK czy American/Delta na tej samej trasie? Pomińmy code share. Z perspektywy premiera dowolnego kraju, szczególnie turystycznego, biznesem nie jest tych kilkanaście milionów rocznie jakie można zarobić na biletach, tylko to ile można skorzystać na tych, których te samoloty przywiozą i ile na tym zyska gospodarka. Istotne jest ilu Europejczyków tam poleci na wakacje czy robić biznes, a do tych łatwiej dotrze europejska linią, nawet drugoligowa.
Tylko w naszym zakompleksionym zaścianku LOT traktuje sią jak srebro rodowe, a nie skrzydlatego PKSa, który ma zapewnić usługę i na jej zapewnianiu sam się utrzymać, a jak nie to wypad przyjdą lepsi
lyngbyvej
2025-01-20 16:46
@pozer I tak i nie. Latwiej rozwinac feedowanie pasazerow w Warszawie na locie do Wietnamu niz w Wietnamie na locie do Warszawy.
Jeśli bylby to tak lukratywny temat, to raczej zachecałby wietnamskie linie lotnicze