Condor planuje rozwój na rynku krajowym i europejskim

Condor planuje rozwój na rynku krajowym i europejskim Condor, którego właścicielem miały kilka lat temu zostać Polskie Linie Lotnicze LOT, ogłosił interesującą strategię dalszego rozwoju na przyszły rok. W związku z trwającymi dostawami nowych airbusów A320neo i A31neo linia wzbogaci w 2025 roku swoją siatkę połączeń o nieobsługiwane dotąd rynki: krajowy niemiecki i europejski poza typowymi kierunkami wakacyjnymi. Dotychczas...
06/11/2024 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ec29 2024-11-06 19:05   
ec29 - Profil ec29
Lufa musi zniszczyć Condora, bo i tak ma przerośniętą ofertę, zwłaszcza we Frankfurcie. Lufa już wyrzuciła Ryana z FRA obniżając ceny na wszystkich lotach, które zaoferował Ryan. Linie zależne też tak robią, dlatego Austrian gwałtownie obniżył ceny za Modlin - Wiedeń od Ryana.

A skoro jesteśmy przy temacie Lufy, to może napiszecie artykuł na temat wyników finansowych grupy i linii. Dodam, że Lufa linia ma katastrofalne wyniki i wygląda, że bez wielkiej redukcji FRA zysku (linia, nie grupa) nie osiągnie. Oczywiście jako większa grupa wykończy Condora, Condor jest strategicznie zupełnie bez sensu i władze niemieckie powinny były doprowadzić do przejęcia przez Lufę. I nie ma najmniejszego znaczenia, że przy utrzymaniu cen za loty p2p przez Lufę oni przynosiliby zyski: bo Lufa to nie LOT, ani SAS, czy TAROM i na pewno obniży ceny na nowych trasach Condora.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Reklama

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy