Dzięki za odpowiedź @KapitanArbuz. Mam nadzieję, że jednak pojawią się też ciekawe nowości, chociaż przy tak dużym zajęciu samolotów przy już obsługiwanych trasach może to być trudne.
KapitanArbuz
2024-09-17 23:49
W pierwszej kolejności zwiększą znacznie oferowanie, ale i nowe trasy się pojawią. Gdyby wszystkie połączenia z KRK miały odbyć się maszynami z bazy to były by nawet 3 nowe samoloty.
@KapitanArbuz: czy to pewne? Skąd takie info? Przełoży się to na nowe trasy, czy samoloty posłużą zwiększeniu liczby lotów na już obecnych trasach?
KapitanArbuz
2024-09-17 22:51
W KRK w sezonie letnim 2025 Ryanair zbazuje minimum kolejne dwie maszyny.
Anesthesia
2024-09-17 22:19
@mflyer: tylko wiadomo jak jest, zrobią takie połączenia, żeby finansowo im się zgadzały. Marakesz z Krakowa kiedyś już był, teraz jest Agadir, choć do tego pierwszego też byłoby dużo chętnych, więc RAK mógłby wrócić. A nowe połączenia zależne też są od dostaw nowych maxów.
@POZer: oczywiście że jest, fakt, że siatka jest bardzo bogata, ale wciąż są miejsca z potencjałem jak Sofia, Wilno, Tallinn, Nantes, Budapeszt, Cork, Hamburg, Marakkesz, a to tylko pierwsze które przychodzą mi na myśl.
Pytanie, czy z Krakowa jest jeszcze gdzie latać? bo tak szerokiej siatki w Europie nie ma chyba nawet Waw
@gm1975: Gratuluję inteligencji i poziomu wypowiedzi. Trochę dziwny przytyk w stronę KRK, biorąc pod uwagę że zapewne „sympatyzujesz” z którymś z lotnisk wymienionych w artykule, czyli w najlepszym razie około 2 razy mniejszym od Krakowa.
Do myfler: artykuł jest przecież o portach regionalnych. Może jak będą pisać o portach powiatowego kalibru to Kraków się pojawi ????
A Kraków? Nie będzie nic nowego?