Zastanawia mnie dlaczego lot skupil sie na malych samolotach, majac potrzebe caly czas na szeroki kadłub,
@espenkruger: Oba A330-900 czyli OO-ABF (MSN1844) i OO-ABG (MSN1861) nie są przecież własnością Air Belgium. I są/zostaną zwrócone do właściciela.
Ten drugi nawet już trafił do linii Azul z Brazylii jako PR-ANF.
Ten pierwszy też będzie latał dla Azul (jak tylko skończy latać dla LOT-u) jako PR-ANE.
@POZer: linie Condor są już użytkownikiem 17 sztuk A330-900. Wszystko w ciągu ostatnich trzech lat. Do tego mają zamówione jeszcze przynajmniej trzy nowe bezpośrednio u producenta.
Dla porównania LOT w ciągu ostatnich 4 lat nie wprowadził do floty na stałe żadnego nowego B787.
Mimo to w sytuacji LOT-u pozyskanie A330-900 (wielkością i funkcjonalnością odpowiada B787-9) miałoby sens jedynie wtedy gdyby nie było żadnych szans na kolejne B787 w ciągu najbliższych kilku lat. A mam nadzieję, że tak nie jest i flota pozyska kolejne B787.
espenkruger
2024-09-11 18:14
#POZer
2 samoloty, które wynajmują. Zero marki, itp.
Gdyby LOT miał już A330 to mógłby powiększyć flotę, a tak to jest bez sensu.
LOT ich wziął bo tani są, więc zbankrutowali. LOT wiedział co się święci więc wynajął samoloty od kogoś innego. Nie wiadomo tylko czy przez miesiąc nie będzie brakowało samolotów.
Może łakomy kasek dla Lotu? Samoloty, sloty, jakas tam marka i wejście w cargo. Skala raczej do ogarnięcia. Nie jak condor.