LOT wyleasinguje boeinga B777-200 od EuroAtlantic

LOT wyleasinguje boeinga B777-200 od EuroAtlantic Maszyna EuroAtlantic Airways zastąpi na tym połączeniu airbusa A330Neo linii Air Belgium, którego polski narodowy przewoźnik leasingował od października ubiegłego roku, a umowa na jego wynajem nie została przedłużona. O możliwym pozyskaniu przez LOT maszyny EuroAtlantic pisaliśmy już w zeszłym tygodniu. Wczoraj informacja ta znalazła potwierdzenie w...
08/09/2024 09:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
demar 2024-09-09 00:20   
demar - Profil demar
Generalnie słabo to wygląda. Braki flotowe szerokiego kadłuba w LOT tylko się potwierdzają. Trzeba także pamiętać o fakcie nie odebrania dwóch B787-9 ze względu na prawny konflikt z ich producentem.

Do tego faktycznie B777-200ER to może być znacznie gorszy komfort niż A330-900neo.

W roku 2024 flota LOT-u powinna mieć przynajmniej dwie maszyny wide-body więcej aby zapewnić sensowny rozwój. A w kolejnych latach warto pozyskiwać średnio rocznie jeden więcej. W roku 2032 czyli planowanego CPK mogłoby to być zatem ok. 25 maszyn WB. Warto także rozważyć czy przy otwarciu CPK nie zaplanować ekstra kilku maszyn WB więcej. Tylko nic nie słychać o jakimkolwiek zamówieniu, ani nawet o poważnych rozmowach z producentami.

A opcje są w zasadzie tylko dwie: albo dogadać się jednak z firmą Boeing i pozyskać kolejne B787, albo zmienić front, zamówić w firmie Airbus i pozyskać A350.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Reklama

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy