Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
damciock
2010-05-30 15:09
najlepiej to jakby odwołali marszałka, a nie prezesa. Bo ten drugi to chociaż coś chciał zrobić tylko że ten pierwszy miał większe prawa :) zabrzmiało to jak wypowiedź na temat który z dynastii Sasów powinien objąć tron... :-)))
merlinie: A ja korzystam z oferty PR bardzo czesto.
....przez POZNAŃ 4tech-U,przez POZNAŃ...;)
merlin31
2010-05-28 23:08
a z Bydgoszczy do Bristolu
merlinie31: wszystkie drogi prowadza do Bydgoszczy..:P
merlin31
2010-05-28 22:58
stenusie :czy szkoda? pociągiem to już nie pamiętam kiedy jechałem a Bydgoszcz jest blisko :)
merlinie31: Wlasnie mam dokladnie podobne przemyslenia, jak Ty. :o) Szkoda, bo Moraczewski byl rewelacyjny w PR.
tomcat_bzg
2010-05-28 20:09
Dwie pieczenie na jednym ogniu :-)
merlin31
2010-05-28 20:08
Ciekawe co było ważniejsze : pozbycie się Wojtkowiaka z Bydgoszczy czy pozbycie się Moraczewskiego z PR bo za bardzo szkodził IC oj bardzo szkodził a trzeba popierać to co drogie a nie to co tanie ...
Nie stawiałbym na nim krzyżyka. Ktoś słusznie zauważył że za jego rządów w PR nastąpiły pozytywne zmiany. Ja je widzę chociażby w postaci Interregio, cen biletów a ślad za nimi cen biletów u konkurencji (Intercity). Poza tym jest to człowiek związany z regionem. Może akurat należy do takich który chce a przy tym może. poczekajmy na chociażby pierwsze decyzje. Minusem zawsze dla mnie jest to że głównodowodzący wywodzi się z samorządów i opcji politycznej (nieważne której). To zawsze będzie podstawą do tego żeby zarzucać że podejmuje decyzje polityczne albo sama jego nominacja miały taki chrakter. Więc pałki w koliesa....
piotrek737
2010-05-28 09:24
No to jeżeli ten ktoś się zajmował Przewozami Regionalnymi no to gratki dla wybierających. Na pewno doprowadzi lotnisko na szczyty...
Co do komentarza Krzyśka no to cóż nie na temat ale skoro napisał to województwo małopolskie (3,3 mln) ma troszkę więcej i bogatszej klienteli a niżeli łódzkie (2,5 mln).
krzysiekl
2010-05-28 08:58
emes:
Bo było w wątku o stanie kolei w Polsce.
A nawy prezes lotniska opuszcza właśnie spółkę zajmującą się przewozami kolejowymi w Polsce
krzysiekl: co to k...a ma wspólnego z odwołaniem prezesa lotniska w Bydgoszczy???
robinson65
2010-05-27 22:23
"przedstawiciele (...) muszą głosować podług wykładni"... cóż za proza....
krzysiekl
2010-05-27 15:41
Łódź wraz z okolicą ma 1mln, Kraków też.
Tymczasem w maju po zablokowaniu IR na miesiąc(oby nie więcej) przez właściciela infrastruktury ostatni pociąg z Łodzi do Krakowa jest o 13:30. Oczywiście nie ma też po południu autobusów, nie wspominając o samolotach. Podobnie ostatni Wrocław - Łódź to 15:40. Mówiąc o Łodzi lepiej nie mówić o kolei, mają tylko połączenie jako takie połączenia do Warszawy.
tomcat_bzg
2010-05-27 15:30
bezcen: rzeszów jest jeszcze mniejszy i chyba nie bogatszy a jakoś dobrze się rozwija. No nie na miarę hubu oczywiście bo to inna skala. Ponadto lotnisko nie jest tylko dla mieszkańców Bydgoszczy, jak mi się zdaje. A województwo liczy ponad 2 miliony mieszkańców więc to chyba wystarczająca klientela dla regionalnego lotniska. Tu problem tkwi (tkwił?) zupełnie w czym innym: braku spójnej strategii rozwoju i kłótniach pomiędzy decydentami. A że nie znajdujemy się w próżni tylko między konkurencyjnymi lotniskami nie ma się co dziwić, że parę ciekawych połączeń uciekło nam sprzed nosa. Natomiast mając wizję rozwoju można zawalczyć również o pasażera z regionów ościennych o czym świadczy przyklad innych portów regionalnych. Powoływanie się na ilość pociągów na jakiejś trasie to w warunkach kraju, który ma jedne z najgorszych kolei w Europie argument raczej wątpliwy: nawet jesli kogoś stać to nie bardzo widzi sens płacenia za IC, który odcinek Bydgoszcz - Toruń (fragment trasy Bydgoszcz - Warszawa) (51 km) przebywa w ok. 60 minut a patrząc na ilość połączeń kolejowych z Łodzi do reszty Polski też nikt nie uwierzy, że miasto to ma grubo ponad 700 tysięcy mieszkańców.
krzysiekl
2010-05-27 15:11
"można powiedzieć, że sporo pozmieniało się na lepsze" - poprawiona wersja.
Fortech, nie przeginaj. Chłopak słabnie, słabnie, a jak zasłabnie na dobre? Prokuratora chcesz mieć na głowie? :D
krzysiekl
2010-05-27 15:09
No to ciekawe. Tomasz Moraczewski przeprowadził małą rewolucje w PR (małą, ale jednak), można pozmieniało na lepsze. Teraz zamiast użerać się z PLK będzie się użerał z Ryanairem?
bezcen:bezcen(nne) są Twoje uwagi...i bardzo głęboko przemyślane... Twoja inwencja twórcza nie ma co ukrywać przycmiewa wszystko inne...a dowiedzialed się już ile straty miał LO za 2009?... No i jeszcze jedno, co to za linia Ryan która lata do Polski i likwiduje połączenia?...