LOT pompuje wyniki Radomia

LOT pompuje wyniki Radomia To że LOT od samego początku uruchomienia lotniska w Radomiu pomaga tej najnowszej inwestycji Polskich Portów Lotniczych (PPL) nie ulegało nigdy wątpliwości. Już sam fakt oferowania połączeń regularnych z portu oddalonego od głównej bazy narodowego przewoźnika o 100 km jest ewenementem na skalę światową. Przypomnijmy, że pierwotnie LOT miał latać z Radomia do Paryża, Rzymu...
07/06/2023 09:52   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jsg 2023-06-14 11:46   
jsg - Profil jsg
Ponowię pytanie, które pozostało bez odpowiedzi. Jakie kwalifikacje ma osoba o nicku michalina 12, aby pisać, że 'uznają się za wielkich znawców i fachowców'. Czy Ty masz odpowiednie kwalifikacje aby zliczyć Ciebie do nieudawanych znawców i fachowców?
Michalina12 2023-06-13 17:17   
Michalina12 - Profil Michalina12
Do jsg: jak ja się cieszę ze to Ty możesz sobie kiwnąć tylko swoim palcem w lewym bucie i na pewno nie będziesz decydować o tym czy lotnisko w Radomiu będzie otwarte czy zamknięte ????????????
rar123 2023-06-13 17:12   
rar123 - Profil rar123
do Michalina12: Nie wiem, gdzie broniłem Ryanaira. Napisałem tylko, że to jest dla nich biznes, a nie że to co robi jest dobre i uczciwe. Ale napisanie, że Ryanair trzeba zlikwidować to czysta głupota. Przecież większość polskich opiera się na tym przewoźniku. Jaka linia miałaby go zastąpić? Wizz Air, który jest znacznie mniejszą linią? EasyJet, który lata tylko do Krakowa na kilku trasach i już kilka razy wycofał się z Warszawy? A może LOT? Poza tym to, że lotnisko w Radomiu jest ładne i nowoczesne nie przesądza o sensowności budowy tego portu. I dlatego piszę o rozbudowie Modlina, bo wtedy ten terminal nie byłby taki ciasny i niewygodny jak obecnie.
Michalina12 2023-06-13 17:10   
Michalina12 - Profil Michalina12
Do krzysiekkl: No to prosze wytłumacz Twoim przedmówcom w jakim są błędzie. Kazdy średnio rozgarnięty człowiek rozumie ze Okęcie to jakieś kuriozum.niestety osoby piszące tu na forum to albo jacyś ukryci autorzy artykułów tego portalu którym tanie linie płaca za umieszczanie bezsensownych postów albo jacyś maniacy którzy totalnie niczego noe rozumieją.
krzysiekl 2023-06-13 14:34   
krzysiekl - Profil krzysiekl
nie popieram wrzucania CPK i Radomia do tego samego worka!
CPK jest potrzebny i nie jest marnowaniem publicznych pieniędzy (o ile projekt będzie dobrze przeprowadzony).
Marnowaniem publicznych pieniędzy byłaby próba rozbudowy Okęcia - która niewiele już da a kolejne i tak byłyby niemożliwe.
Więc prędzej czy później będzie trzeba i tak wybudować CPK.

Grunty pod przyszłe nowe lotnisko lepiej rezerwować już teraz. Inaczej w przyszłości będzie z tym dużo więcej problemów.
Przy budowie kolei dużej prędkości Warszawa - Łódź - Wrocław oraz z potencjalną budową CMK północ trzeba już uwzględnić CPK.
Gdyby tego nie zrobiono byłoby to WIELKIE zmarnowanie publicznych pieniędzy.

Na serio uważacie, że Okęcie wystarczy i NIGDY nie będzie za małe?
Przecież już teraz ma problemy z przepustowością i przewoźnicy narzekają.

CPK to choćby więcej dostępnych lotów, także w dobrych godzinach. To oznacza więcej połączeń różnych przewoźników czyli NIŻSZE ceny. Czemu tego nie chcecie?

CPK to lotnisko połączone ze stacją węzłową kolei dużych prędkości. Czemu tego nie chcecie?
Czemu tego NIGDY nie chcecie, bo o ile rozumiem argumentację, ze teraz nas nie stać (choć mnie to nie przekonuje) to argumentacji, że CPK ma nie być nigdy nie rozumiem za grosz.
Dodajmy, że to nie PiS wymyślił CPK, temat CPL istnieje od bardzo dawna.

Na serio powinno się rozmawiać o tym JAK zrobić DOBRZE CPK a nie o tym czy jest potrzebny! (bo to drugie jest oczywiste a przez dyskusje o tym CZY uciekają bardzo ważne kwestie w temacie JAK)

jsg 2023-06-13 10:41   
jsg - Profil jsg
Podibnie jak Ty mówię: 'Trzeba wyraźnie powiedzieć: koniec z tym.!!! Basta!" basta z marnowaniem publicznych pieniędzy na lotnisko w Radomie i CPK.
jsg 2023-06-13 10:40   
jsg - Profil jsg
Mam pytanie. Jakie kwalifikacje ma osoba o nicku michalina 12, aby pisać, że 'uznają się za wielkich znawców i fachowców". Czy Ty masz odpowiednie kwalifikacje aby zliczyć Ciebie do nieudawanych znawców i fachowców?
Michalina12 2023-06-13 08:01   
Michalina12 - Profil Michalina12
Do rar123: rozbudowa Modlina? Po co? Zobacz ile sprzeczności i braku totalnej logiki jest wTwoich wypowiedziach. Wpierw bronisz Ryanaira który działa na zupełnie nierynkowych zasadach i proponujesz utrzymanie patologicznego stanu na tym Modlinie żeby potem skrytykować LOT ze robi to samo. Powinienes iść na lekcje prowadzenia sporów a dopiero się wypowiadać. Jeszcze raz powtarzam. Należy zlikwidować Modlin i Ryanair bo to jest jak podtrzymywanie narkomana i podawanie mu coraz mocniejszych narkotyków. Modlin ze swoimi ograniczeniami może co najwyżej funkcjonować jako małe lotnisko dla czarterów i i prywatnych samolotów. Usadowienie tam Ryanaira zniechęca inne lotnicze . Zasadniczym celem powinien być Radom bo jest nowoczesnym i prężnym lotniskiem.trzeba mieć coś z głowa nie tak żeby nie widziec różnicy pomiędzy terminalem w Modlinie a Radomiu. Komentarze ‚komentatorów’ na tym portalu są skandaliczne i po prostu głupie.Nie wiem czy ktoś płaci autorom tych tekstów za publikacje ale pisanie ze Modlin jest lepszy bo ma tobadziewie Ryanaira a Radom ktory działa od kilku dni jest gorszy bo ma tylko LOT to jest jakiś sbsurd i dziecinada. Do tego te porównania z jakimś starszym blaszakiem ze kiedyś był w Radomiu i nic nie wyszło. Co to zazsposob prowadzenia dyskusji?masakra i koszmar.
rar123 2023-06-12 20:52   
rar123 - Profil rar123
Do michalina12: To co robi Ryanair w Modlinie rzeczywiście jest chore, chociaż winę za to ponosi zarząd lotniska, który zgadza się na te dopłaty. Sama jednak przyznajesz, że Ryanair się stamtąd nie wycofa. A rozbudowa Modlina może pomóc. Ryanair ciągle deklaruje, że gdyby miał taką możliwość, to by podwoił swoją obecność. Te deklaracje wydają się bardziej prawdopodobne niż te o wycofaniu się. Dobrze by było, gdyby jakaś inna linia latała z Modlina, ale w obecnej sytuacji to jest raczej mało prawdopodobne, skoro lotnisko jest na granicy wydolności. Ty natomiast bronisz Radomia i LOT-u. LOT traci tysiące złotych, co znaczy, że Polacy też na tym tracą. A inne linie, w tym te dla których RDO zostało zbudowane nie palą się do latania.
Michalina12 2023-06-12 19:42   
Michalina12 - Profil Michalina12
Do rar123: wiesz co. Mam takie wrażenie ze Ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem i wyciągać wniosków. Bronisz tego dziadowskiego Modlina jak niepodległości. A prawda jest taka ze tam NIKT ale NIKT nie chce latać! Jak można tak pisać ze to biznes dla Ryanaira. Może dla tego badziewia to biznes ale JA JAKO PODATNIK nie życzę sobie żeby dopłacać do tego dziadostwa. Wyjątkiem jest Struzik który struga z siebie wariata i wywala bimbaliony na to żeby to irlandzkie dziadostwo latało z Modlina. Trzeba wyraźnie powiedzieć: koniec z tym.!!! Basta!A Ty jestes totalnie naiwny. Oczywiście ze Ryanair straszy ze się wycofa bo to jest jego strategia. Chce tam siedzieć jak najdłużej żeby nabijać kabzę z pieniedzy polskich podatników.
rar123 2023-06-12 19:05   
rar123 - Profil rar123
Do michalina12: Na początku z Modlina latał głównie Wizz Air, który przeniósł WSZYSTKIE operacje z Okęcia. W pierwszym miesiącu funkcjonowania WMI obsłużyło 161 tysięcy pasażerów. Prawdopodobnie gdyby pas startowy byłby porządnie zbudowany, Modlin byłby na granicy przepustowości dużo wcześniej. A to, że lotnisko dopłaca Ryanairowi żeby stamtąd latał, to po prostu biznes dla tej linii. Bez przerwy grożą, że się wycofają albo zmniejszą liczbę lotów, a mimo to Modlin ciągle odnotowuje wzrosty (z krótkimi przerwami). Największym problemem lotniska w Modlinie jest to, że linie lotnicze nie mają pola do rozwoju. Dla porównania w Radomiu miejsca jest dużo i poza LOT-em nie ma linii, która byłaby chętna stamtąd latać. Ryanair mówi tak od dawna i swojego zdania nie zmienił. A to właśnie dla Ryanaira i Wizz Aira powstało to lotnisko.
Michalina12 2023-06-12 16:34   
Michalina12 - Profil Michalina12
Do jsg: widac ze komentarze pisza te same osoby co uznają się za wielkich znawców i fachowców. Tylko co z tego ze Modlin miał setki tysięcy odprawionych pasażerów jak Ryanarowi dopłacano za latanie. To dopiero jest bezsens żeby dopłacać linii lotniczej za to ze lata z Modlina!!! Logika komentujących jest porażająca i tragiczna wręcz. Ja wiec proponuje żeby te osoby podjęły prace w samorządzie województwa i zapoznały ile to Mazowsze beceluje za te „renomowane” linie lotnicze .
jsg 2023-06-11 13:23   
jsg - Profil jsg
Kolejnym etapem rozwoju RDO powinna być rozbudowana siatka połączeń krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem połączeń z Okęciem, Modlinem, a w przyszłości Baranowem. Pozwoliłoby to na stworzenie mocnego hubu przesiadkowego specjalizującego się w lotach na południe. Bo wiadomo ,że z Radomia bliżej. I tak oto, RDO stanie się misiem na miarę naszych czasów.
jsg 2023-06-11 13:23   
jsg - Profil jsg
Kolejnym etapem rozwoju RDO powinna być rozbudowana siatka połączeń krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem połączeń z Okęciem, Modlinem, a w przyszłości Baranowem. Pozwoliłoby to na stworzenie mocnego hubu przesiadkowego specjalizującego się w lotach na południe. Bo wiadomo ,że z Radomia bliżej. I tak oto, RDO stanie się misiem na miarę naszych czasów.
rar123 2023-06-10 23:20   
rar123 - Profil rar123
osoby twierdzące że RDO ma sens mówią, że trzeba dać lotnisku trochę czasu zanim się rozwinie. Przypominam, że WMI od samego początku obsługiwało setki tysięcy pasażerów. Można powiedzieć, że sytuacja niby jest inna, ale Ryanair do Radomia nie zamierza się przenosić, to samo Wizz Air. A żadna inna linia latająca do/z Polski nie jest w stanie sprawić, żeby RDO same przynosiło zyski. LOT może przenieść więcej lotów z WAW, ale nie opłaca się to ani im, ani Polakom płacącym za ten teatrzyk
rar123 2023-06-10 23:13   
rar123 - Profil rar123
widziałem komentarz z 2015 roku kiedy ktoś pisał, że budowa WMI była niepotrzebna i istnienie RDO i IEG jest bardzej racjonalne. Już wtedy ten komentarz był bezsensowny, bo lotnisko w Modlinie już wtedy zaczęło się zbliżać do granic przepustowości, kiedy w Radomiu lądowało kilka samolotów tygodniowo. Teraz ten komentarz jest jeszcze bardziej bezsensowny. Nic się nie zmieniło; WMI pełne, RDO puste
Michalina12 2023-06-09 17:42   
Michalina12 - Profil Michalina12
Do jsg: No to co ze LOT dokłada? Czasem trzeba zainwestować żeby mieć jakoś zwrot. To nie są duze różnice. Bilety do Tirany czy do Prewezy są bardzo drogie , kosztują prawie 2 tysiace złotych podczas gdy Wizzair latał do Prewezy 2 lata temu za 200 złotych. Oczywiście pisz dobie ze Radom to gniot beznadzieja. Ale obawiam się ze za dwa/ piec lat będziesz latać głównie z tego lotniska bo po prostu odnośnie Warszawy nie będzie wyboru jak skasują Okęcie i ten miejmy nadzieje blaszak w Modlinie który z uwarunkowania środowiskowe i prawne rozwijać się nie może.
jsg 2023-06-09 12:18   
jsg - Profil jsg
Sądząc po dużej różnicy w cenach biletów LOT raczej dokłada do tego interesu. I nawet różnica w opłatach tego niezniweluje. Ogólnie pomysł z lotniskiem w Radomiu to niewypał podobnie jak CPK.
sauvi 2023-06-09 11:30   
sauvi - Profil sauvi
Gwarancje ze strony anonimowego dyskutanta są śmiechu warte. Jasne jest, że loty z Radomia mogą być trochę tańsze, lecz nie rażąco tańsze. Osobną kwestią są koszty generowane przez stojące godzinami na lotnisku samoloty. Obecnie główną pozycją kosztową jest nie paliwo, lecz amortyzacja.
sauvi 2023-06-09 11:16   
sauvi - Profil sauvi
Nic nie warte są takie gwarancje. LO na pewno świetnie sobie poradzi, tracąc masę pieniędzy.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy