solokhumbu
2023-03-02 10:27
@krzysiekl - zapełnienie może istotnie jest takie samo, jak w 2019. Ale przy (nadal) zauważalnie mniejszej liczbie rotacji. Co oznacza, że sumarycznie liczba paxów jest mniejsza.
krzysiekl
2023-03-01 15:37
Czy ruch wysokopłatny (klasa biznes) faktycznie się wolniej odradza?
Zapełnienie w samolotach niektórych przewoźników wskazuje na coś przeciwnego, mimo, że ceny zwłaszcza w klasie biznes wystrzeliły w kosmos (ceny w klasie ekonomicznej nie różnią się aż tak bardzo od tych "Sprzed COVID")
krzysiekl
2023-03-01 15:26
Radom w ofercie LOTu to jest imho katastrofa dla tej linii. ZWŁASZCZA w sytuacji gdy dzieje się to przez przeniesienie lotów z Okęcia.
Zrozumiałbym jako dodatkowe połączenia np. w godzinach nocnych gdy Okęcie jest zamknięte i tak albo przy braku slotów na Okęciu.
Przecież dla LOT ruch przesiadkowy jest bardzo ważny..
solokhumbu
2023-03-01 13:03
Myślę, że pisząc o sytuacji LO trzeba wspomnieć o kolejnych rynkach, które 'Narodowemu Czempionowi' zabrały LCC. Myślę tu o ograniczeniu oferty do RIX (a to doskonały kierunek na przesiadki na zachód i południe Europy via WAW) - co wynika z jednej strony z rozwoju BT w RIX, ale z drugiej - silnego rozwoju połączeń LCC z Pl do RIX.
Drugi temat to DBV+ZAD+SPU - tu też lwią część tortu zjadł już Ryan (ZAD) lub Wizz (SPU i DBV).
Osobną sprawą jest pogorszenie oferty przesiadkowej z/do CDG co w kontekście powiększenia oferowania przez AF może mieć spore znaczenie!) - wszak wieczorny CDG-WAW leci teraz do "WAW_inaczej" czyli do RDO. Jakoś nie wyobrażam sobie, aby Francuz zainteresowany którymś z rejsów na wschód w wieczornej fali (TBS, BEY, EVN...) poleciał do Radomia, potem szybko taryfa na Chopina i dalej LO. Poleci do tych miejsc zupełnie inną linią...