napisałem ze Japończycy nie poleca Koreanem ani Koreańczycy nie będa latać do Japonii i tam sie przesiadać. Jeśli masz inne dane warto pokazac statystyki. Także w ilościach nacji z Europy i z Azji. No a to że trzeba podnieśc standard w LOT-cie to chyba jasne
Na polaczeniach do/z Korei lataja przede wszystkim Koreanczycy a nie Europejczycy, a juz przede wszystkim do Europy Wschodniej. Koreanczyk majac do wyboru KE i LO z jego podrzednym standardem obslugi dziadowskim Biznesem, nawet na LO nie splunie. Bzdury piszesz. Budapeszt od ooczatku byl chybionym pomyslem i szkoda, ze LOT nadal na nim przepala pieniadze.
No w przedstawionych tezach i autora artykułu widoczne sa pewne sprzeczności . LOT nie może liczyć na pasazerów z innych kierunków dolatujących do Budapestu a Koreańczycy maja liczyć na dolot np Japończyków zasilających Korean Air- ??? Kto zna realia rynku i wzajemnych sympatii i antypatii narodowościowych w Azji ten wie, że jest to po prostu prawie niemożliwe. Skąd taka teza? I skąd pewnośc że Europejczycy latający do Seulu wybiora Korean Air a nie LOT? Te argumenty sa calkowicie chybione. Poziom obsługi, catering cały szereg innych detali jest całkowicie inny . Jeśli dojdzie dobra promocja plus naprawdę dobry poziom obsługi lotu ( Koreańczycy sa wręcz przewrażliwieni na punkcie np punktualności , właściwej oprawy stanowisk, czystości itd) - nie widze problemu dlaczego LOT nie miałby szansy. Ale trzeba zadbać nie tylko o samo połaczenie żeby było w rozkładzie ale o całość obsługi od stanowiska na lotnisku i jego umiejscowienie, poprzez reklame, itd , a tego LOTowi generalnie brakuje i to szwankuje ewidentnie
Michalzpoznania
2022-09-01 14:42
Przerzuciliby samoloty na polskie lotniska i odebrali trochę biznesu lufie itd a tak palą pieniądze podatników … przykre