Moi drodzy:) ja rowniez uwazam ze ILS II to strzal w dziesiatke, o ile faktycznie bedzie zawsze do jakis plus dla lotniska mozna czyms " przyciagnac", pozyjemy zobaczymy oby nie skonczylo sie tylko na gadaniu ....
tomcat_bzg
2010-05-14 10:17
omenair: moim zdaniem ILS II kat. byłby nie tylko pod Ryanaira ale przede wszystkim strzałem w przyslowiową "10" pod względem przewagi względem lotnisk konkurencyjnych. I to jest bardzo dobry pomysł bo skoro potencjałem społeczno gospodarczym sąsiadów nie prześcigniemy to przynajmniej będziemy mogli zaoferować większą pewność lotów, a to i dla linii i dla pasażera ma znaczenie. No ale, jak już napisałem, uwierzę jak zobaczę...
tomcat_bzg
2010-05-14 10:11
raff1322: blog prezesa podoba mi się: szkoda, że równie aktualnych informacji nt. rozbudowy co na blogu nie ma na oficjalnej stronie plb. Trochę dziwna polityka informacyjna
tomcat_bzg
2010-05-14 10:09
Mam nadzieję, chociaż uwierzę kiedy sprawa będzie rzeczywiście sfinalizowana a nie na etapie obietnic.
Poza tym zgadzam się z damciokiem: oprócz Ryanaira potrzebujemy tu jakiejś linii sieciowej i najbardziej realna jest chyba rzeczywiście LH. No a co do samego Ryanaira to przez te przepychanki straciliśmy parę możliwych połączeń na południe Europy: teraz wątpliwe, żeby Ryanair chciał latać z Bydgoszczy w miejsca, na które już lata z dwóch najbliższycvh lotnisk z obu stron tzn. z GDN i POZ. Więc póki co i tak lotnisko w Bydgoszczy obsługuje tylko "linie pracownicze" na wyspy i jedną do Niemiec (+parę czarterów latem). A że w Londynie już parę razy byłem, a moje kierunki wakacyjne też nie pokrywają się z najbardziej masowymi destynacjami charterowymi to na razie z Bydgoszczy nie mam dokąd i po co latać, a szkoda
W Bydgoszczy... wreszcie się dogadali.. prezydent miasta i marszałek województwa i dług wobec FR zostanie splacony proporcjonalnie do posiadanych udziałów... mało tego panowie ustalili ze marszałek jakoś to wyrówna Bydgoszczy...:) Zeby było jasne... FR postawił sprawę w ostatnim piśmie jasno.. albo splacicie dług albo kasujemy wszystkie polaczenia... a ze zbliżają się Wybory to wybór władz mógł być tylko jeden... a jeszcze tydzień temu prezydent miasta twierdził ze dług wobec FR to nie jego broszka i FR ma sobie spadać... a marszałek twierdził ze spłata jest w gestii miasta Bydgoszczy... świat się kręci sorry świat się śmieje a karawan jedzie dalej..:)
No ten hangar serwisowy i ILS cat. II jest ewidentnie pod FR robione bo oni mieli takie wymaganie aby otworzyc u nas baze... poza kasa oczywiscie... zobaczymy...
damciock
2010-05-10 19:52
fajnie jak by te wszystkie inwestycje zrealizowali wtedy może by FR otworzył baze w BZG. Dobrze by było gdyby LH weszło do Bydgoszczy z połączeniem np. do Frankfurtu czu Dusseldorf'u.
ja bym spokojnie do tego podchodzil... juz kiedys slyszalem o hotelu, parkingu wielopoziomowym, bazie FR... faktycznie widac na miejscu ze cos robia... ale poki nie zobacze chociazby wizualizacji to spokojnie do tego podchodze
raff1322
2010-05-10 14:21
widzę że blog prezesa ma poczytność :)