gość_68987
2020-10-22 23:54
@gość_1c922 zrozum wreszcie, że płacą liniom za latanie na całym świecie. I w USA i Europie, tak jak kolejom czy komunikacji autobusowej. Zresztą kasę od lotnisk/samorządów mniej lub bardziej oficjalnie dostają również Legacy.
gość_1c922
2020-10-22 00:14
gość_68987: Wizz wyżebrał kieszonkowe od Wielkiej Brytanii za loty na Luton. A wcześniej bardzo dużo wyżebrał od samorządów, które płaciły żeby lotniska nie były puste. W jaki inny sposób Wizz miałby przez jakiś czas bazę w Lublinie?
gość_68987
2020-10-21 12:31
@wirnik ty masz wręcz elementarne braki w wiedzy, za to zabierasz głos jakbyś znał się na tej branży choć odrobinę. ważne, że twój ukochany LOT znowu pewnie dostanie zapomogę i będzie udawał wielkiego gracza na rynku. zejdź na ziemię i skończ komentować coś czego nie rozumiesz.
w przeciwieństwie do wielkich potęg legacy, które wyżebrały kieszonkowe, LCC radzi sobie tym co zarobił, zarobi, rozumiesz? nie dostał.
Ha ha, a Wizzair to niby nie jest na skraju bankructwa? Ratowanie się przed upadłością masowymi zwolnieniami to ma być niby dobre zarządzanie firma? Oczywiście, ze tak długo jak się tylko da Wizz będzie robił dobra minę do złej gry, ale jak długo jeszcze pociągnie? Samoloty stoja na parkingach, w tych co latają frekwencja niewystarczająca. Zapasy gotówki na pewien czas wystarcza, ale jak długo? Konca pandemii jak na razie nie widać, przeciwnie, zima zapowiada się tak cienko, ze uruchomienie biznesu na wiosnę może się już niektórym nie udać, a nic nie wskazuje na to, by w przyszłym roku nagle wszystko wróciło do stanu sprzed roku.
gość_df6b1
2020-10-19 11:23
tak się robi interesy w krajach komunistycznych.