gość_2c43c
2020-09-25 20:53
"wpisują się w obecnie stosowaną krótkoterminową strategię wielu linii i portów lotniczych, które przygotowują się na bardzo słaby sezon zimowy" nie w strategię i słaby sezon, tylko biegunkę legislacyjną krajów UE, które nie potrafią się porozumieć i paranoicznie działają w sytuacji kryzysu.
gość_b60f0
2020-09-25 19:36
Wizzair swoje problemy przenosi na klientow. Przez zawirowania z internetem zostala mi pobrana dwa razy kwota za ten sam lot. Minęło kilka miesiecy i Wizzair nie oddal mi pieniedzy. Nie odpowiada na reklamacje. To jest po prostu zlodziejstwo...
gość_61d3a
2020-09-25 16:47
Co raz mniej wierzę w te ich wspaniałą kondycję finansową. Pewnie tak różowo nie jest, a że idzie sezon zimowy to pojawiła się łatwa wymówka, żeby nie wzbudzić podejrzeń co do ich kondycji finansowej (zwalnianie części pracowników lub wysyłanie ich na urlopy, zmniejszanie ilości samolotów w bazach , zawieszenie połączeń, zmniejszenie lotów na wybranych trasach, uziemianie części samolotów). Ja rozumiem że zimą jest mniejszy popyt, no ale chyba nie aż tak!
gość_0af5e
2020-09-25 16:42
Przypominam ze po kwietniowych cięciach 1tys eatatow które wynosiły 25% całej załogi, teraz 1tys z 3tys zatrudnionych to raczej 33% zatrudnionych
gość_7dd25
2020-09-25 14:04
Tak sa przygotowani, że młodsi stażem pracownicy, zatrudnieni na pół etatu, zarobią mniej niż kasjer w supermarkecie