Gość Pasażera: Mariusz Szpikowski (PPL) - część 2

Gość Pasażera: Mariusz Szpikowski (PPL) - część 2 Drugą część wywiadu z prezesem Przedsiębiorstwa Państwowego "Porty Lotnicze" (PPL) poświęcamy zagadnieniom polityki lotniskowej państwa, przyszłości spółki w Modlinie, sytuacji w porcie szczecińskim, wynikach pasażerskich na Okęciu w 2020 r. oraz ocenie inwestycji w Baltonę. Przeczytaj pierwszą część wywiadu z prezesem...
18/09/2020 09:07   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_70ee2 2020-09-20 22:59   
gość_70ee2 - Profil gość_70ee2
Modlin to agonia miedzy bagnami nieudolny projekt,z zarzadzaniem i nowym pasem do remontu.
gość_e49e8 2020-09-19 22:03   
gość_e49e8 - Profil gość_e49e8
Miękie faje w tym portalu. Czemu nie zapytaliście o zyski portu Zielona Góra jedynego lotniska PPL w którym w pełni zarządza. Modlin sie nie podoba ale chociaz 3mln mieszkanców mazowsza zadowolonych. A w Zielonej Górze to ile bylo tych pasazerów?
gość_04dec 2020-09-18 20:42   
gość_04dec - Profil gość_04dec
Czekałem na drugą część wywiadu z panem Szpikowskim w nadziei że pojawi się coś sensownego, niestety nie doczekałem się. Jedyne nad czym myślę w kontekście tego wywiadu to czy się śmiać czy płakać. Kompletna beznadzieja, chaos, brak wizji i realistycznego myślenia a co najgorsze całkowite upolitycznienie w planowaniu i ewentualnej realizacji jednej z najważniejszych inwestycji w kraju.

W detale nie będę się wdawał bo musiałbym napisać komentarz który byłby niewiele krótszy od tego wywiadu a do adresata i tak by to nie dotarło bo w całej tej machinie rządowego planowania i politycznego kombinowania ma zapewne niewiele do powiedzenia a więc po co marnować czas.
gość_8b34a 2020-09-18 13:42   
gość_8b34a - Profil gość_8b34a
Prezes twierdzi że Modlin jest w agonii?
A Okęcie nie jest?
A Radom rozbudowany za 2 czy 3 mld zł to już zupełnie dramat. Decyzja polityczna która nie ma żadnego ekonomicznego sensu.
"Musimy budować CPK". A można wiedzieć dlaczego musimy wtapiać 50 mld w błoto?
Ruch lotniczy się zmieni bezpowrotnie. Liczba pasażerów biznesowych którzy umożliwiają większość połączeń spada. Linie hubowe będą mieć ogromne problemy.
Rozwój będzie w obszarze leisure a więc PTP. Czyli low costy. Long - short haulowe.
Więc wielkie huby to już raczej przeszłość.
gość_5a0ef 2020-09-18 10:11   
gość_5a0ef - Profil gość_5a0ef
"Nie jest żadną sztuką otworzyć biznes, który będzie miał przychody poniżej kosztów i chwalić się 3 mln klientów." a jak ocenić LOT w takim razie?
gość_3b1af 2020-09-18 09:24   
gość_3b1af - Profil gość_3b1af
no i widać jaki jest wałek w Modlinie. Lotnisko niby prężnie działało, a zysków żadnych. Dodatkowo każda inwestycja w jego infrastrukturę byłby wkładem w rozwój Ryanair. Czyli rozbudowujemy, Ryanair zwiększa siatkę, płaci swoje stawki, port dalej nie zarabia. Bosko...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy