gość_d34ec
2020-09-19 10:28
A jaki był sens podwyższania kapitału w spółce zależnej od PPL (150 mln PLN), kiedy było wiadome, że spółka ta nieodpłatnie będzie przekazana na rzecz Skarbu Państwa? Retoryka obrony błędnych decyzji biznesowych tego nominata władzy to kolejny dowód na niemoc "dobrej zmiany.
Panie Ministrze Adamczyk... Kiedy Pan wreszcie otworzy oczy ????
gość_8b34a
2020-09-18 13:54
Śmiszne to jest. Przecież wiadomo że LOT będzie na kroplówce przez kolejne 5 lat.
A później (co wreszcie prezes przyznał) czeka na ruch ptp a nie hubowy. I to jest trwała zmiana.
Biznes przestaje latać. Nauczył się pracować zdalnie. Po co tracić kasę, czas, być zmęczonym po locie skoro z własnego mieszkania można przeprowadzić wszystkie spotkania, transakcje, prezentacje, negocjacje.
A biznes zazwyczaj pokrywał wszystkie koszy lotu z pasażerami ekonmicznymi dającymi troche kasy aby zakończyć przelot z zyskiem.
Teraz bez pasażerów biznesowych ceny biletów muszą wzrośnąć. A jeżeli wzrosną ceny to spadnie popyt. Więc pasażerów będzie mniej.
I żaden cud się nie zdarzy.
gość_23722
2020-09-18 07:59
Jeśli można spytać redakcję to w jakim dniu był przeprowadzany wywiad z Panem prezesem PPL?
gość_6b26f
2020-09-17 11:46
Wow!. Jedna uwaga: Ruch przesiadkowy nie wpływa na rozwój rodzimej gospodarki. Pasażer wysiada w Polsce tylko na kilkadziesiąt minut by się zalatwić w toalecie. Poza tym nie ma żadnego sensu budowanie Radomia, by zaraz zamykać porty regionalne i konsolidować ruch w dużych portach. Po pandemii prawdopodobnie zostaną WAW, KTW, KRK, GDN, POZ i WRO. Może także Modlin, ale na pewno nie Radom. Ruch tranzytowy pokazał w wynikach LOTu jak bardzo jest nierentowny. Polski podatnik dopłaca do podróży zagranicznych pasażerów, którzy nawet nie wychodzą na miasto. Czy was już całkiem pogięło? Przecież to nie jest wcale wyścig kto więcej wyda forsy! Trzeba myśleć jak zarabiać pieniądze ! Jak oszczędzać !
gość_8a85e
2020-09-17 10:26
Proszę, aby ten covid chociaż spowodował wyoutowanie ludzi którzy postradali zmysły:
(1) "CPK powinni tworzyć ludzie, którzy mają ogromne doświadczenie w projektach infrastrukturalnych". To proszę o odp jak w to wpisuje się Pan Wild (prawnik), albo Pan J. Bartosiak (geopolityk) i pozostali ludzie w spółce ?? To już ludzie w PPL mają większe kompetencje.
(2) "Wybór Radomia, który leży 100 km od Warszawy był uzasadniony lepszym skomunikowaniem drogowym i kolejowym, oraz zakresem prac, które były mniejsze niż w Modlinie" . Pała, siadaj !!! Już bardziej rzeczywistości wykrzywić się nie da.
Ogólnie, tyle szczegółów, strategii, błędnych założeń, a i tak będzie nowe rozdanie, bo ten cały domek z kart się sypnie. bajo.
gość_5f0c2
2020-09-17 10:18
no i musieliście to podzielić na dwie części, nie dało się opublikować w jednej?