Sprint Air: Kolejny ATR72 w wersji cargo we flocie

Sprint Air: Kolejny ATR72 w wersji cargo we flocie Nowa maszyna to osiemnastoletni ATR72 o numerze seryjnym 686, który wcześniej latał dla Air Dolomiti a później dla HOP!, czyli spółki zależnej od Air France. Samolot jest obecnie odpowiednio modyfikowany z wersji pasażerskiej na wersję cargo w warszawskim zakładzie należącym do linii. Obecnie we flocie Sprint Air znajduję się 12 samolotów (7 ATR72...
6 dni temu   
gość_38460
gość_38460 - Profil gość_38460
gość_fc8e6 2020-09-16 13:54   
gość_fc8e6 - Profil gość_fc8e6
Rytet priorytet, jak prowadzi się biznes to raczej wykorzystywać się powinno wszystkie jego możliwości do zarobkowania.
Raz więcej zarabia się tym co na pokładzie, innym razem więcej na tym co pod pokładem a najlepiej połączyć te wszystkie 3 rzeczy czyli ruch biznesowy, czartery i cargo.
gość_39c5b 2020-09-16 09:46   
gość_39c5b - Profil gość_39c5b
Artykuł dotyczy ATR 72-500 (72-212A), a załączono zdjęcie ATR 72-200 SP-SPE z pobytu w hangarze obcej organizacji Part-145.

A co się komu opłaca? Model biznesowy SprintAir'a to chartery towarowe i pasażerskie, Enter chartery pasażerskie bez cargo i poczty, LOT to linia rozkładowa do regularnych przewozów pasażerskich i przy okazji cargo i poczty (cargo i poczta nie latają na wszystkich kierunkach LOTu). LOT nie ma samolotów stricte towarowych, a chartery to marginalna działalność LOTu, gdyż regularna siatka jest priorytetem. Ot cała filozofia.
wirnik 2020-09-16 00:19   
wirnik - Profil wirnik
Równie dobrze można zapytać jak to jest, ze czartery nie za bardzo się opłacają, a taki Enter tylko na nich jedzie. Równie dobrze moznaby się dziwić taksiarzom, ze narzekają na małe utargi zamiast kartofle wozić na przemian z pasażerami. Albo lepiej, kupić ciężarówkę i wozić ziemniaki, a w poprzek rozłożyć deski do siedzenia i wozić ludzi. To byłby dopiero biznes. A tak oni narzekają, a dostawczaków tyle jeździ....
jak ja lubie pytania na poziomie millenialsow...
wirnik 2020-09-16 00:19   
wirnik - Profil wirnik
Równie dobrze można zapytać jak to jest, ze czartery nie za bardzo się opłacają, a taki Enter tylko na nich jedzie. Równie dobrze moznaby się dziwić taksiarzom, ze narzekają na małe utargi zamiast kartofle wozić na przemian z pasażerami. Albo lepiej, kupić ciężarówkę i wozić ziemniaki, a w poprzek rozłożyć deski do siedzenia i wozić ludzi. To byłby dopiero biznes. A tak oni narzekają, a dostawczaków tyle jeździ....
jak ja lubie pytania na poziomie millenialsow...
gość_8986c 2020-09-15 23:27   
gość_8986c - Profil gość_8986c
To pierwsza 500, a nie kolejna.
Łącznie SRN ma teraz 7ATR, ale kolejne pewnie wkrótce, bo póki co dwa latają dla nich acmi.
gość_74b70 2020-09-15 15:20   
gość_74b70 - Profil gość_74b70
Jak to jest, że LO się Cargo nie opłaca a mamy Sprint Air
Czartery się nie opłacają a mamy Enter Air.
Nie kumam troche tego
gość_c3fb3 2020-09-15 14:30   
gość_c3fb3 - Profil gość_c3fb3
Chyba modyfikacja się skończyła bo dzisiaj rano poleciał do Kijowa
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama