Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
driverze..ten wąwóz/rów ma szerokosc blisko 500m...
4tech: a na podejściu jest wielki wąwóz, rów, który (przy spoglądaniu wizualnym, nie na przyrządach) może sprawiać wrażenia, że jest się wyżej (lecąc na wąwozem), a biorąc pod uwagę mgłę z "przebłyskami", to także jedna z być może istotnych hipotez...
votek: W IE jest czarno-biały.
hm...na roznych, roznistych portalach lotniczych mozna dowiedziec sie przynajmniej "hipotetycznie" przyczyn katastrofy....antena NDB jest 50m ponizej progu pasa, miedzy radiolatarnia NDB a progiem pasa jest wzniesienie...i jeszcze jedna sprawa, piloci ladujacego samolotu Jak40 po wyladowaniu raportowali ze wg. cisnienia podanego do ladowania z wiezy lotniska w Smolensku w momencie przyziemienia mieli jeszcze 60 m. wysokosciomierzu.....
rosyjskie fora internetowe (lotnicze) coraz czesciej podaja ze przyczyna katastrofy bylo bledna podanie wartosci cisnienia panujacego na lotnisku przez wieze, przyczyna moze byc rowniez to ze w lotnictwie obowiazuja rozne wartosci cisnienia czy tez predkosci.....
dlaczego portal o lotnictwie nie zmienil kolorow na czarno-bialy i nie usunal reklam na czas zaloby po takiej tragedii!!! skandal i amatorszczyzna
(cytat, żeby było jasne dotyczy poziomu dyskusji a nie tematu wątku)
Jak dobrze wstać
Skoro świt
Jutrzenki blask
Duszkiem pić
Nim w górze tam
Skowronek zacznie tryl
Jak dobrze wcześnie wstać
Dla tych chwil
Gdy nie ma wad
Wspaniały, piękny świat
Jak dobrze wcześnie wstać
Piekniejszy jest świat
that: Jak to nigdy nie zostały upublicznione? Twoja wiedza jest dowodem na to, że były. A ja myślałem, że takim plotkowaniem i domysłami zajmują się wyłącznie starsze Panie w poczekalni przychodni... P.S. Nie znam katastrofy lotniczej stricte wojskowej, gdzie wszystko zostało upublicznione. W przypadku CASY upublicznione zostało i tak wiele ponad to, co jest w wojskowości standardem. I jeszcze jedno P.S.: Chyba też bym klnął! ;p
pitterek
2010-04-13 22:22
that; nie będą to pewne, natomiast Ci co odsłuchali będą mogli podać choć wstępnie przyczynę tej tragedii...
pitterek: Co z tego, jesli nagrania najprawdopodobniej nigdy nie zostana udostepione publicznie? W przypadku wypadku CASA pod Miroslawcem nie zostaly nigdy upublicznione z racji, ze bylo "zbyt wulgarne"...
pitterek
2010-04-13 22:13
czekamy na jutrzejsze ogłoszenie wyników badania pomarańczowych krzynek. dobrej nocki .... pzdr nietoksycznie . gangrena :P
Hallo? Co się z wami dzieje? Czy wszystkim udzieliła się toksycznosc jednego z forumowiczow? Dajcie sobie już spokój... ok?
pitterek
2010-04-13 22:08
no ale sprawiasz wrażenie, ale mniejsza o to. Widno masz taki sposób na życie, drażniący jak widać conajmniej kilku :)
O swoich rodzicach pisze się z dużej litery. I nie jest to nakazane "prawem", a najwyżej dobrym zwyczajem.
Pitterku: Oj na lotnictwie znam się na pewno słabiej, niż na prawie drogowym :) Ja nie stenus, ja się nie znam na wszystkim! :)
Rodzice z dużej litery się piszę, możesz o swoich pisać z małej....nie będę dalej angażował się w Twoje ataki.....
pitterek
2010-04-13 22:01
drajwer, niemożliwe !!! Ty chopie na wszystkim nie możesz się znać :P:P
**** No proszę, jak ładnie rodzice wychowali. Pogratuluj. P.S. Ani Ty wcześniej, ani ja potem nie mówiliśmy o manewrze wyprzedzania a o manewrze zmiany pasa ruchu. Diametralna różnica.
Wiem ***** że gazu się dodaje przy manewrze wyprzedzania !!!!!!!!!!!! Komentarz moderatora: wiperku z całym szacunkiem dla Twojej osoby, ale proszę nie uzywaj słów powszechnie obraźliwych.
Jestem użytkownikiem tego forum, który co najwyżej radzi, a nie poucza. A Ty kim jesteś, żebyś mnie zobowiązywał do modlitwy? Gratuluje spostrzeżeń. Z zawodowego zboczenia podpowiem, że aby sprytnie zmienić pas, także trzeba "dodać gazu". Jest to jeden z manewrów, przy którym wskazane jest zwiększenie prędkości. Wówczas nikt Ci nie wymusi, nawet w Warszawie. No, tośmy se pogadali o manewrach na drodze, psychiatrii, opiniotwórczych starszych paniach i modlitwie. Zacnie, jak na lotnicze forum.
siegajac do historii katastrof, przypomniał mi się katastrofa która miała miejsce pare lat temu w Świdwinie, fakt inny samolot ( SU 22 ) ale warunki katastrofy podobne ( mgła) A przyczyna katastrofy było błędne nastawienie wysokosciomierza przez załogę samolotu... do pasa zabrakło mniej niż 300 m... z pilotami wojskowymi jest tak ze dla nich lądowanie na lotnisku zapasowym to ujma na honorze...tu dochodziło jeszcze "ciśnienie" na obchody Katynskie... brrrr nawet nie chce myśleć co oni tam ( piloci) przezywali....