Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_36b54
2020-08-27 13:10
Bydgoszcz to bieda kierunek dla Lufthansy. Zero poważnych transferów, zero biznesu. Latałem regularnie i to głównie ECO na europę.
gość_8b80a
2020-08-26 10:35
Widzę, że do fanów KTW nie dociera, że KRK jest lotniskiem POMIĘDZY Krakowem, a Katowicami. Tak jest bliżej Krakowa, niż Katowic, na autostradzie są opłaty, bramki powodują korki, zaś transport publiczny jest beznadziejny, ale dalej KRK to lotnisko pomiędzy tymi miastami.
I nie wnioskujcie o % pasażerów na podstawie rejestracji na parkingu, bo Krakusy często docierają pociągiem, autobusem lub taksówką, zaś Wy najczęściej wybieracie własny samochód.
gość_2d7f9
2020-08-26 01:29
Dziwna decyzja że Bydgoszczy nie ma ponieważ latali stąd codziennie z nie złym oblozeniem tym bardziej że stacjonuje tu kilka tysięcy żołnierzy JFTC(NATO).Mogli by chociaż z 3-4 rotację na tydzień uruchomić.A tak to pozostaje im lecieć od września do Warszawy ewentualnie do innego habu jak Londyn.
gość_66218
2020-08-25 22:36
Gosc d7b5f
Slazacy lataja z Krakowa bo Katowice masowo traca polaczenia,a zarzad nie rob nic zeby temu zapobiec.Gdyby w Katowicach bylo wiecej roznych linii,byloby wiecej polaczen.Wtedy Slazacy lataliby z Katowic pokazujac lokalny patriotyzm.
Gosc 4e0fe
Oczywiscie,ze Pan Tomasik powinien bardziej sie starac.Od wielu lat nie potrafi przyciagnac nowach linii ktore uruchmilyby nowe kierunki.Jednie co potrafi to tracic kolejne linie i kolejne polaczenia tak liniowe jak i czarterowe.
gość_4e0fe
2020-08-25 20:32
Drodzy koledzy utyskajacy na KTW : Co Tomasik ma do tego? Czy w LH siedza idioci ktorzy uparli sie na KTW, czy moze maja do dyspozycji dane ze sprzedazy na dzis i najblizszy okres z ktorych wynika ze powinni latac gdzie jest popyt. Linia lotnicza to nie Swiety Mikolaj ktory powinien zaspokajac zachcianki kogokolwiek. Lotnictwo to business, czyli sztuka zarabiania, lub przynajmniej nie tracenia, pieniedzy a nie klub w ktorym sie lata samolotami dla przyjemnosci jego czlonkow lub fanow.
gość_d7b5f
2020-08-25 17:24
gość_a2913: Potencjału to nie ma LUZ i SZY, a nie trzecie/czwarte lotnisko w kraju.
gość_85828: Prezes to jedno, ale gdyby nie mieszkańcy Śląska masowo latający z Balic nikt by dzisiaj nie mówił o fenomenie KRK. Trochę lokalnego patriotyzmu.
gość_85828
2020-08-25 10:46
Wstyd Panie Tomasik, że dajesz się Pan ograć krakowskiemu grajdołowi.
3 mln aglomeracja pozbawiona połączenia z jedynym hubem na Świat.
Czas rozważyć podanie się do dymisji Poza LH nikt do KTW nie lata a jeszcze są cięcia to oznacza, że czas na zmiany.
gość_a2913
2020-08-25 10:16
Tu jak na dłoni widać, że w KTW nie ma potencjału, nawet Lufa, która wydawać by się mogło tamten rynek traktuje priorytetowo, tnie rozkład na potęgę i stawia na Kraków. Chociaż najbardziej znamienity katowicki kierunek-Dortmund też solidnie pocięty.
Czy MUC wróci w marcu tego nie wiadomo i jak na razie raczej bym w to wątpił. To, ze połączenia są w systemie sprzedaży, nie oznacza, ze faktycznie będą. Trzeba pamiętać, ze wiele dużych firm, na których linie tradycyjne do tej pory się opierały, wprowadziło zakazy lotów służbowych nawet do konca roku, a jest bardzo prawdopodobne, ze będą one przedłużane. Poza tym nawet gdy sytuacja epidemiczna się poprawi, to ruch lotniczy będzie powoli się odbudowywać.
gość_5a8b1
2020-08-25 09:34
Katowice do zamknięcia na zimę...
gość_56666
2020-08-25 08:44
Ciekawe bo tyle samo lotów tygodniowo oferuje LH z WAW co z KRK , po 35 .Z drugiej strony te cyfry pokazują, które lotniska dla lufy są najważniejsze w naszym kraju.
gość_824b8
2020-08-25 08:33
Monachium wraca w marcu 2021.