gość_da378
2020-08-26 08:04
Ciekawe kto za to wszystko płaci?
gość_ef01c
2020-08-03 18:17
Kolejny bezsensowny ruch. Zamiast rozwijać Okęcie to wyrzucają pieniądze w błoto w Budapeszcie.
@gość_58c97: dlaczego zaskakujące?
Moim zdaniem rozsądne, o ile akceptujemy rozwój LOT-u w BUD.
Jeśli w poniedziałki o 16:30 wylatuje BUD-ICN to idealnie się składa aby o 13:30 wylecieć z WRO do BUD i bez większych problemów zrealizować przesiadkę w BUD.
Co ciekawe ICN-BUD przylatuje wg planu o 14:10, czyli na BUD-WRO powinno się czekać ok. 1:25 - tez bardzo dobrze.
O tym, że pod Wrocławiem są duże fabryki koreańskich koncernów (np. LG) to nikomu nie trzeba przypominać...
gość_63925
2020-07-31 21:18
gość_1435c
Od razu DXB i SIN. A na dokładkę jeszcze Seszele na wakacje.
gość_bc5a8
Raz na tydzień, bo tyle razy jest BUD-ICN teraz, jak zwiększą częstotliwość z BUD do ICN, to WRO raczej też zwiększą. Bez przesiadek do Korei to połączenie nie ma przecież prawie żadnego sensu.
gość_1435c Seulu bezpośrednio z WRO nie będzie przez umowę dwustronną Polski z Koreą, ale może kiedyś to się zmieni.
gość_0dec1
2020-07-31 19:07
To chyba na otarcie łez. Bo AF odpuścił sobie WRON a dłużej
gość_bc5a8
2020-07-31 11:26
Raz na tydzień - na bogato!
gość_58c97
2020-07-31 10:19
LOL, no to jest bardzo zaskakujące połączenie...
Najlepiej byłoby bezpośrednio do ICN, tak jak było od kwietnia do końca czerwca, ale na to nie pozwala niestety umowa Polski z Koreą Płd. Jeżeli Koreańczyków będzie latać przez BUD tylu ilu przez WAW to pełne samoloty mają gwarantowane.
gość_1435c
2020-07-31 10:10
Lepiej by zrobili olewając Budapeszt i uruchamiając Seul bezpośrednio z Wrocławia