Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_940f5
2020-07-24 23:34
Podejrzewam że spora część Polaków wybierze"LOT" sam jeśli zainteresowany kupnem biletu ponieważ jak duża część Polaków nie lubi latać Ryanairem ale nie ma innego wyjścia kiedyś latał Aerlingus, Wizzair, Norwegia, Lot i Ryanair a do teraz nie było innej możliwości jak tylko Ryanair. Więc trzymam kciuki za naszego narodowego przewoźnika!
solokhumbu
2020-07-23 11:22
Z tymi transferami też LO łatwo nie będzie. W CEE Ryan lata z Dublina do: BUD, KBP, OTP, SOF, RIX, TLL, VNO, KUN, PLQ.
Zatem kierunków przesiadkowych, które są w fali wschodniej ok. 22:20-23:00 za wiele dla LO nie zostaje. Na pewno nasz państwowy przewoźnik może coś ugrać na LWO. EVN i TBS - tam chyba aż tak wielkiego ruchu nie ma, poza tym przesiadka ze wschodu na zachód to 8h (!!) czekania w WAW. Może jeszcze LCA, a na pewno TLV.
Poza tym wystarczy, że Mr MOL lekko się zirytuje, wpuści (jego stać!) serię tańszych biletów z DUB do Warszawy i paru innych miast w regionie i LO może tylko pomarzyć o dobrym LFie i yieldach.
gość_d51a8
2020-07-23 11:09
Wczoraj w promocji kupiłem lot do Dublina, lecę we wrześniu Er Basem 787. Bardzo się cieszę.
gość_2c43c
2020-07-22 21:14
ileż tu fanboi Lotu, czyżby nowy rzecznik kazał zalewać fora?
@gość_7e7ba wyższy standard? opóźnień?; @gość_f66df serio widzę ktoś tu mocno poleciał w "promocji" Lotu; @gość_9244e mam nadzieję, że to różne trolle, a nie jeden, bo to aż śmiech; @gość_e5cfb dajcie spokój, bo te komentarze są coraz bardziej niedorzeczne.
gość_e5cfb
2020-07-22 18:52
To nie LOT to my Polacy pokażemy środkowy palec Rayanerowi żeby tylko LoT nie przekabimowal z cenami ale wcale nie muszą konkurować bo z brudem tylko wystarczę czystość cisza na pokładzie i nareszcie ładniejsze dziewczyny
gość_9244e
2020-07-22 12:00
W 100% wolę latać LOTem niż tanimi liniami lotniczymi. Nie ma o czym nawet mówić jakość usług jak i sam wygląd samolotu jest znacznie lepszy, nawet czasem lepiej nieco dopłacić za wyższe standardy.
gość_f36af
2020-07-22 11:21
Jest jeden problem. W Irlandii obowiązuje 14 dni kwarantanny. Wczoraj ogłoszono listę 15 krajów, które są z tego zwolnione, i Polski na niej nie ma - wciąż za dużo przypadków na 100 tys. mieszkańców. Należy się spodziewać, że Polska nie trafi na "green list" również w następnych miesiącach (lista będzie aktualizowana co 2 tygodnie). Czy w przypadku konieczności odbycia dwutygodniowej kwarantannt popyt będzie wystarczający? Zobaczymy, czy to połączenie w ogóle ruszy...
gość_85107
2020-07-22 07:25
Proponuję dla lotu. Lot cork- Rzeszów będzie dużo chętnych z południa
gość_39a64
2020-07-22 01:49
Ja myślę, że LOT otwierając połączenia do WAW jest w całkowicie innym miejscu niż kilkanaście lat temu. Po pierwsze, po wycofaniu się AerLingusa, nie ma bezpośrednich połączeń na trasie WAW-DUB. AerLingus nie ma tak rozbudowanej siatki w regionie jak LOT. Np. nie ma bezpośrednich lotów do Lwowa. LOT ma dobrze rozbudowaną siatkę w Azji. Z Dublina wielu pasażerów szuka alternatywy dla BA, czy LH. Sam kilka razy leciałem Lufthansą na trasiez DUB-WAW i jak ja wiele osób wolało się przesiąść, żeby nie lecieć albo do Modlina, albo Ryanairem. Polonia w Irlandii też się zmienia i nie każdy chce latać lowcostem. Irlandczycy to bogaty klient, ale też wymagający. Jak LOT, po pandemii zaktualizuje czasy transferów do Azji, może zdobyć dobry rynek.. Na tej trasie właśnie tak skromnie zaczynał Finnair, a po tym jak posażerowie polubili loty do Azji z Dublina dodali drugi lot w ciągu dnia.
gość_f66df
2020-07-21 23:31
Kibicuję LOT-owi. Jeśli chodzi o wyszkolenie pilotów to wybieram LOT, w niektórych sytuacjach w lotnictwie nawet najnowsza maszyna sobie nie poradzi jeśli pilotuje ją źle wyszkolony pilot.
gość_251b0
2020-07-21 22:54
Wydaje mi się, że poprzez akcję "LOT na Wakacje" LOT trochę też testuje rynek na FCO i ATH aby sprawdzić zapotrzebowanie. A DUB poza Polonią może skusi przesiadkowiczów na Azję tj. Delhi, Tokio, Seul, Singapur oraz Europę Środkową i Wschodnią.
gość_0fbc9
2020-07-21 21:43
LOT wchodzi na tą trasę ponieważ wycofał się z niej AerLingus. Dlaczeho nie ma o tym zadnej wzmianki w artykule?
gość_d0ae0
2020-07-21 19:24
LOTu brakuje w Lizbonie, Gran Canarii lub Teneryfie, Manchester... i nie tylko na lato ale jako całoroczne kierunki...
jjemiolo
2020-07-21 18:17
Jesli LO mysli o uzupelnieniu siatki DUB wydaje sie byc bardzo rozsadnym punktem. Mam tez nadzieje ze po skonczeniu programu LOT na Wakacje pozostana tez w sieci FCO i ATH. Konkurencja jest teraz wszedzie ale to nie znaczy ze nie nalezy probowac. Miejmy nadzieje ze z czasem LOT odbuduje rozklad na przesiadki w WAW wiec poza ruchem P2P bedzie szansa na zlapanie czesci tranzytow. Jestem optymista.
gość_7e7ba
2020-07-21 17:24
Polacy chętnie zapłacą więcej by lecieć Lotem który oferuje wyższy standard podróży a do tego zostawimy pieniądze w Polsce
gość_495b2
2020-07-21 15:26
gosc_8d56f - LOT będzie latał do Dublina 787? Niesamowite - w artykule nic o tym nie ma. Dla pasażerów konkurencja to bardzo dobra wiadomość. Będą bilety w dobrych cenach, przynajmniej przez pewien czas. .
gość_bb0c1
2020-07-21 15:17
Siatkowa to może być piłka, w tym wypadku raczej strategia sieciowa, panie ekspercie.
gość_88dc0
2020-07-21 15:00
@gość_efe44 to niech ty i te "wiele" osób utrzymuje Lot...
@gość_24486 jakie transfery, jak RYR ma DUB prawie z każdego portu XD
@gość_8d56f tym który ma Lot (787 do DUB, no na pewno...)
@strazak411s czyli nie znasz się, a wypowiadasz? brawo :)
strazak411s
2020-07-21 14:16
Przecież Ryanair nie lata z Warszawy, więc LOT nie bedzia miał konkurencji, chyba że któraś linia lata z Warszawy do Dublina. Bo akurat nie orjetuje się czy jakis przewoźnik oferuje połączenie do Dublina.
gość_8b80a
2020-07-21 14:05
W ostatnich kilku latach zmieniło się bardzo dużo:
1) Sloty. Na Okęciu zaczęło brakować slotów, gdzieś tak od S2019. To oznacza, że nawet gdyby Ryan bardzo chciał się odegrać to może to zrobić tylko z Modlina.
2) Ryan to chłopiec do bicia. Okazało się, że względu na brak połączenia kolejowego z Modlinem, ludzie akceptują wyższe ceny z Okęcia, nawet jeśli płacą z własnych. Tego nie widać było za czasów, gdy reguły gry próbował ustalać LOT, czyli ceny z kosmosu, teoria innego pasażera itp. LOT wciskał pasażerów konkurentom w tym Ryanowi i tłumaczył "nie może" konkurować z LCC. W wyniku tego z WAW jest absolutnie absurdalna siatka obejmująca Połągę, Koszyce, Kluż itp. , a pomijająca choćby Dublin, czy Manchester. Wizz udowodnił, że da się zarabiać oferując tanie bilety z Okęcia. Co więcej pokazał, że to Ryan stał się najsłabszym graczem w aglomeracji warszawskiej.
3) Wola walki. MOL to taki Kaczyński lotnictwa i psychicznie mógł walczyć przez 10 i więcej lat o trasę. Wręcz to był jego żywioł. Ale podzielił trasy na spółki i okazało się, że straty choćby jednej, np. Laudy powodują zbyt wiele pytań od inwestorów. Poza tym za Buzza odpowiada polski management. A oni walczyć kilka lat nie będą, będą skupiać się na wyniku za 2021, czy 2022. Tak więc Buzz będzie odpuszczał i to szybko.
4) Kolejne kierunki: do tej pory atakował głównie Wizz (zabrał Ryanowi Paryż i Madryt). Według raportu slotowego LOT miał uruchomić Ateny, Rzym, Dublin i Manchester. Ja bym na miejscu LOT-u wybrał Bolonię zamiast Rzymu, bo Wizz Rzymu nie odda, ale Ryan nie ma w tej sprawie nic do powiedzenia. Obecne trasy Ryana to rezerwuar pasażerów dla linii latających z Okęcia, mogą sobie wybierać niczym klienci w restauracji.
5) Flota. Główny problem LOT-u to praktyczny brak samolotów średniodystansowych. Moim zdaniem LOT na potrzeby WAW powinien kupić co najmniej 10 używanych 737 NG.
Myślę, że to się skończy likwidacją bazy w Modlinie i przeniesieniem samolotów do Łodzi, Bydgoszczy i Lublina. Co będzie korzystne dla rozwoju Polski.